Τρίτη, 31 Οκτωβρίου 2017

Άσπρο, μαύρο και χάλκινο!

Από τις αρχές του μήνα αρχίσα να εμφανίζω φθινοπωρινά και χάλκινα διακοσμητικά. Έβγαιναν ένα ένα από τα ντουλάπια και όλα κατέληγαν πρόχειρα πάνω στη τραπεζαρία μέχρι να πάρω απόφαση να στολίσω. Δεν ήμουν μέσα στο 'mood' της εποχής διότι ο καιρός ήταν κάπως.. Καλοκαιρινός να τον πω??
Όχι δε θα το πω. Τέλος Οκτωβρίου φτάσαμε, αν είναι δυνατόν να λέγονται τέτοιες λέξεις, τουλάχιστον μέσα σε αυτό blog.. χιχιχι

Βροχή έριξε και σε εμάς, η θερμοκρασία έπεσε αισθητά το βράδυ αλλά κάποια μεσημέρια έχουμε ήλιο και ολίγη ζέστη. Κλασσικά και αγαπημένα εδώ στην εξωτική Κύπρο! Αν περιμένω το καιρό δηλαδή παίζει να βάλω απευθείας τα Χριστουγεννιάτικα και το σπίτι να είναι μέχρι τότε με λίγο και από όλα, κάκτους, ξεραμένα φύλλα, πήλινα.
Οπότε είπα τέρμα ως εδώ ήταν, καλά χαζολόγησες τόσες μέρες, ξεκίνα να δημιουργείς διάφορες συνθέσεις. Έτσι με βάζω εγώ σε τάξη. 😜 Για να λέω την αλήθεια, αν συνέχιζα να το αναβάλω στο τέλος δεν θα έβρισκα το τραπέζι.

Το πιο λογικό λοιπόν ήταν να ξεκινήσω από την βιβλιοθήκη της εισόδου αφού είναι το πρώτο πράγμα που στολίζω ανάλογα την εποχή και είναι και αυτό που βλέπεις μπαίνοντας στο σπίτι.

Κάποια στιγμή είπε ο άντρας του σπιτιού αν είναι να της αλλάξει θέση και να την πάρει πάνω, δε θυμάμαι το λόγο και αν πρόλαβα να τον ακούσω, γιατί ήμουν κατηγορηματική πως αυτή η βιβλιοθήκη δε πάει πουθενά, εκτός αν πάρουμε καινούργια.. Είπα εγώ και αν πιάσει! χιχιχι
Εκείνος πάλι είπε όχι και λέω είδες τι ωραία που τα βρίσκουμε και πως συμφωνούμε σαν ζευγάρι..!! 😁

Είναι ότι καλύτερο έχω σε επιφάνεια και οι πιο όμορφες συνθέσεις που κάνω είναι εκεί πάνω, σαν να μου δίνει έμπνευση ένα πράγμα.. Σύμφωνα πάντα με το δικό μου γούστο, μη παρεξηγηθώ κιόλας. Στην πραγματικότητα στολίζω για εμένα και το σπίτι μου, εγώ τα βλέπω εγώ τα θαυμάζω και εννοείται πως αν δεν αρέσει σε εμένα δεν έχει νόημα. Το ότι δείχνω τις δικές μου ιδέες δε σημαίνει πως είναι και τα καλύτερα ή ότι ξαφνικά με θεωρώ και διακοσμήτρια.
Ένας απλός άνθρωπος είμαι που έτυχε να γεννηθώ καλόγουστο!!  χα χα χα Ψώνιο πάντως δε θα με έλεγα με τίποτα..

Όπως σου είπα και σε προηγούμενη ανάρτηση, το χάλκινο το λατρέψαμε στο σπίτι μας και ήταν το χρώμα που θα επικρατούσε και φέτος στο σαλόνι, ίσως με λίγες περισσότερες δόσεις αφού πλέον έχω φτιάξει τα φωτιστικά του IKEA και ένα δύο πραγματάκια ακόμη που θα δεις σε επόμενες αναρτήσεις.

Είχα πάρει φόρα για ένα totally black look όμως δεν μου έβγαινε με τίποτα. Κάτι δε κολλούσε. Τα γυάλινα αντικείμενα πρώτη φορά που δεν ταίριαζαν, με ότι και αν τους έβαζα μέσα, έπρεπε να αποκλείσω όλα τα αποξηραμένα φύλλα και τα κουκουνάρια και αυτό όπως αντιλαμβάνεσαι δεν έπαιζε σαν λύση..
Πόσες υποχωρήσεις να κάνω πια;;


Τελικά βάζοντας και βγάζοντας κατέληξα σε αυτό το αποτέλεσμα που προσωπικά με εντυπωσίασε το πως ταίριαξε ο γύψος, το βαμβάκι με το χαλκό, το ξύλο και τα αποξηραμένα!
Βέβαια το καλύτερο μου από όλα είναι το σταντ με το κομμάτι ξύλου που κάθεται πάνω σε ένα μεταλλικό κουτάκι ενώ από πάνω στολίστηκε μία από τις γύψινες κολοκύθες που έφτιαξα πέρυσι. Σαν να έχει δώσει όλη την λάμψη σε εκείνο το σημείο!!


Τώρα μπορώ να πω ότι είμαι ήσυχη αφού τακτοποιηθήκαμε και έτοιμη να υποδεχτώ το χειμώνα.. λέμε τώρα.. Λέω εγώ τα δικά μου γιατί αν δε γκρινιάξω πολύ να χαλάσει ο καιρός με βλέπω να στολίζω πάλι με κοντομάνικο. 🎅

Τα λέμε σύντομα ελπίζω!!







11 σχόλια:

  1. Καλόγουστη καλλιτεχνάρα μοοουυυυυ!
    Μου άρεσαν οι χρωματικοί σου συνδυασμοί και όλο το ντεκόρ γενικότερα!
    Η ταπεινή μου άποψη είναι πως όλα φαίνονται πολύ φινετσάτα!
    Σαφέστατα και αν κάτι δεν αρέσει σε εσένα, δεν θα καταφέρει να σταθεί στο χώρο σου! Το πιστεύω αυτό!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά με τις ευχές μου για ένα πιο... φυσιολογικό (καιρικά!) τοπίο!

    ***Το καημένο εγώ προσπάθησα πριν λίγες μέρες να φτιάξω κολοκύθες από πηλό (έχει έλλειψη η αγορά από γύψο, κάποια τον παίρνει χονδρικής μάλλον! :-p ), αλλά τελικά έχω καταλήξει με... σκορδάκια! ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ - ΜΟΙΆΖΟΥΝ ΜΕ ΣΚΌΡΔΑ! Πάει και τελείωσε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφο διακόσμηση Ελεανα !!!
    οτι και να κανεις εχει στυλ και φινέτσα...
    καλη συνεχεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα ταιριαξες όμορφα Ελεανα και ας είναι δημιουργίες φτιαγμένες από αντίθετα υλικά. Καλη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 'Εχεις δίκαιο, Ελεάνα μου! Ο χαλκός ταιριάζει απόλυτα με το μαύρο και το λευκό και οι συνθέσεις σου είναι πανέμορφες!
    Εγώ πήγαινα στην θάλασσα μέχρι προχθές και δεν έχω ακόμα καταλάβει φθινόπωρο, άσε που λένε πως θα ξαναφτιάξει ο καιρός...! Να δώ πότε θα μαζευτώ!!!
    Φιλιά και καλό μήνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα και καλο μηνα!
    πανεμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα τα ταίριαξες Ελεάνα μου. Το χρώμα του χαλκού είναι πολύ ζεστό και πάει με όλα.
    Οι κολοκυθες σου, ζηλευτές.
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν υπάρχει καλύτερος συνδυασμός από το ασπρο/μαύρο/χάλκινο για αυτή την εποχή του χρόνου! Υπέροχη σύνθεση με χειροποίητες δημιουργίες... είπαμε ότι πάντα θα σου πηγαίνει το φθινόπωρο ε; Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άψογος ο συνδυασμός μαύρου-λευκού-χάλκινου! Έχω όλα τα υλικά και όλο λέω να το δοκιμάσω αλλά δεν! Πολύ όμορφο το σκηνικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eλεάνα μου, αγαπώ το χαλκό και φέτος είναι must. Εξαιρετική διακόσμηση, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμείς πάντως εδω στην Κρήτη ζούμε ακόμα την εποχή του Φθινόπωρου.Θα έλεγα περισσότερο ζ΄στη τα πρωίνά και λιγότερο το βράδυ.Έτσι θα υποδεχτούμε φαντάζομαι και τα Χριστούγεννα με κοντομάνικα όπως λές και εσύ Ελεάνα μου ΧΑΧΑΧΑ Τώρα για τις όμορφες συνθέσεις που έχεις κάνει είμαι σίγουρη ότι θ'αρέσουν σ'όλους γιατί πραγματικά έχεις καλό γούστο.Τα τρία αυτά χρώματα είναι ο απόλυτος συνδυασμός για το ντεκόρ στο σπίτι.Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίες γωνιές με προσωπικό στυλ και χρωματισμοί ζεστοί και φθινοπωρινοί. Μπράβο Ελεάνα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή