Διακοσμητικά αυγά με γυψόγαζα!

Συγγνώμη έχει καταλάβει κανείς πως σε λιγότερο από μήνα έχουμε Πάσχα;;
Αν εξαιρέσει κανείς το Θρησκευτικό κομμάτι (νηστεία, Χαιρετισμούς) όλα τα υπόλοιπα μάλλον που θυμίζουν ακόμα χειμώνα!

easte-eggs-with-plaster

Και ναι μεν καλός ο χειμώνας αλλά φτάνει πια, μας κούρασε! Θέλουμε λίγο ήλιο να ανεβούν τα ψυχολογικά μας, γιατί αν νομίζετε πως εμείς λόγω γεωγραφικής θέσης την γλυτώσαμε κάνετε μεγάλο λάθος. Κρύο, συννεφιά, πολλές βροχές μέχρι και χιόνι!

Την προηγούμενη εβδομάδα, μας έκανε την χάρη και μας χάρισε πέντε υπέροχες μέρες με  ήλιο και αισθητή άνοδο θερμοκρασίας και πήρα αέρα εγώ..
Καιρός να αρχίσουμε τις ανοιξιάτικες διακοσμήσεις και κατασκευές λέω, βέβαια σε μία δεύτερη σκέψη αναρωτήθηκα για ποια ακριβώς άνοιξη μιλάω; Ποιος την είδε να το πει και σε εμένα!! Αντιθέτως το Πάσχα έρχεται με ότι κόλπα και αν κάνει ο καιρός γιατί δεν χαρήκαμε πολύ, ξανά χάλασε.
Ως κλασσικός Δίδυμος (στο ζώδιο) αλλάζω γραμμή πλεύσης και αποφασίζω να φτιάξω πασχαλινά αυγά για την διακόσμηση του σπιτιού!!


Ήθελα πολύ καιρό να δοκιμάσω την γάζα σε κάποια κατασκευή μου, ο ανασταλτικός χαρακτήρας μου όμως έδινε αναβολή στα σχέδια μου ένα χρόνο τώρα!! Ναι αυτή είμαι εγώ!! Μου έγινε έμμονη ιδέα μέχρι που αποφάσισα πως πρέπει να φτιάξω επιτέλους κάτι να μου φύγει ο καημός και γιατί όχι, αν μπορεί, να χρησιμοποιηθεί και στη διακόσμηση του σπιτιού.


Περιττό να σας πω ότι κόλλησα! Όχι κυριολεκτικός - μεταφορικός. Μου άρεσε τόσο η διαδικασία που δεν περιορίστηκα σε ένα με δύο αυγά, έφτιαξα τρία και πήγα και αγόρασα ξανά γάζες!
Ποιον θα γυψώσω στην συνέχεια δεν ξέρω, χαχαχαχαχα!!!!


Διαδικασία

- Κόβουμε την γάζα σε λωρίδες και αν δεν έχουμε πλαστικό ποτηράκι μπορούμε να ντύσουμε ένα γυάλινο με μεμβράνη.


xeirotexnia-me-mpaloni-papiermache

1- Βουτάμε μία μία τις γάζες σε ένα πλαστικό μπολ με νερό.

Εδώ θέλει προσοχή-  Δεν πρέπει να αφήσετε την γάζα να μουλιάσει στο νερό γιατί θα φύγει ο γύψος από πάνω της. Την κρατάμε και την βουτάμε μέχρι να μαλακώσει κάπως και να μπορούμε να την δουλέψουμε,μετρήστε μέχρι το 10-15.

Εγώ από τον φόβο να μην χάσω τον γύψο, στην αρχή τις έβρεξα λίγο με αποτέλεσμα να μην τρίβεται εύκολα και να μοιάζει περισσότερο με κομμάτι από χαρτί η λωρίδα στο μπαλόνι.

2 & 4 Αφού βραχεί καλά την τοποθετούμε πάνω στο μπαλόνι και ξεκινάμε με βρεγμένα χέρια να την τρίβουμε για να απλωθεί ο γύψος.

5 & 7 Πρέπει να έχει ομοιόμορφη υφή, σίγουρα έχετε δει άνθρωπο με πόδι, χέρι γυψωμένο.

Να θυμάστε πως η μεριά της γάζας που έχει το γύψο πρέπει να είναι πάντα από πάνω.

3 & 6 Αν σας διπλώνει λιγάκι σε κάποια σημεία με το τρίψιμο θα φύγει, αν είναι μεγαλύτερη η τσάκιση σηκώστε ελαφριά την γάζα μέχρι την μέση και ξανά στρώστε.

pasxalina-avga-papier-mache

8 - Μπορείτε να αφήσετε να στεγνώσει η πρώτη στρώση και μετά να κάνετε την δεύτερη ή να το φτιάξετε μια και έξω. Αφήστε να στεγνώσουν καλά, τουλάχιστον δυο μέρες.

9 & 10 Μην πιάσετε το μπαλόνι από το δέσιμο -υπάρχει κίνδυνος να ξεκολλήσει από τον γύψο και να πέσει και να σπάσει.

11- Με ψαλίδι κόψτε προσεκτικά το μπαλόνι - ΕΞΩ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ!! Ο γύψος που έχει κολλήσει  στο μπαλόνι με το σκάσιμο πετιέται.

12- Ξεκινήστε με το ψαλίδι να κόβετε και να δημιουργείτε μύτες ώστε το αυγό να μοιάζει με σπασμένο.
Διαδικασία που πρέπει να γίνει και αυτή σε εξωτερικό χώρο, μπαλκόνι, αυλή, πυλωτή.

Όσες περισσότερες στρώσεις βάλετε τόσο πιο σκληρά θα γίνουν τα αυγά. Εγώ έβαλα μόνο δύο γιατί δεν ήμουν σίγουρη αν θα με φτάσει το πακέτο και έτσι δεν είναι τόσο σκληρά, αν πέσουν κάτω δηλαδή τσακίζουν.

Έχω ξετρελαθεί μαζί τους!!

pasxalina-diakosmitika-avga

Αυτή είναι μία άποψη με το πως μπορούμε να τα διακοσμήσουμε, μπορούμε να βάλουμε ένα μικρό βαζάκι-ποτηράκι μέσα με λίγα λουλούδια ή ένα γλαστράκι (αφού τοποθετήσουμε πρώτα ένα σακουλάκι για την υγρασία), μπορούμε ακόμα να βάλουμε τα Πασχαλινά βαμμένα αυγά μας ή σακουλάκια με κουλουράκια και να τα προσφέρουμε ως δώρο. Φαντασία να έχετε!!

Θα επιστρέψω με περισσότερες κατασκευές γιατί η κότα μας η στρουμπουλή έκανε πολλά αυγά και θέλει να τα δείτε!! Προέχει όμως να στολίσω το σπίτι γιατί είναι όλα μέσα στην μέση.

Κοκοκοκοκοκο!!
Φιλιά!!

Σχόλια

  1. Εντάξει όμως είναι τέλεια!!!!!!!!!!!Τ Ε Λ Ε Ι Α
    μην σου πω θα τα κάνω κιόλας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα και εγώ θα κάνω και άλλα να είσαι σίγουρη!!! :)))

      Διαγραφή
  2. Εμάς να δεις πόσο μασ ξετρέλανες!!!!!τι όμορφη κατασκευή είναι αυτή !!!ξετρελάθηκα!!!μια απορία έχω μόνο γυψογάζες που βρίσκεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο φαρμακείο Μαρία μου τις βρίσκεις και έχει διάφορα εκατοστά.
      Και εγώ τα χαζεύω!!! :))

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύυυυ!!!απο Δευτέρα με βλέπω να ψάχνω στα φαρμακεία!!!ευχαριστούμε που το μοιραστηκες μαζί μας!!

      Διαγραφή
    3. :)) Όλα τα φαρμακεία έχουν και το κόστος τους είναι χαμηλό 2,20 για την γάζα των 10 cm και 2,70 για τα 15cm. Μόνο πάρε δύο πακέτα αν θελήσεις να κάνεις παραπάνω από ένα δύο.
      Καλή επιτυχία!!!

      Διαγραφή
  3. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Θα συμφωνήσω με την προλαλήσασα Μαρία ότι μας τρέλανες! Δείχνουν τόσο Πάσχα! Υπέροχη και η ιδέα σου να τα συνδυάσεις με την μαύρη κορδέλα ένα τελείως ασυνήθιστο χρώμα για Πάσχα! Οι οδηγίες κατατοπιστικότατες για να μπορέσουμε να αναπαράγουμε την ιδέα. Τέλεια, τέλεια Ελεάννα μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ευχαριστώ!!! Χριστίνα μου μάλλον που επηρεάστηκα από τον καιρό και έβαλα στα αυγά μαύρη κορδέλα :)) χαχαχα Είχα τα μικρά ασπρόμαυρα αυγουλάκια και νομίζω πως τους ταίριαξε!!

      Διαγραφή
  4. Άπειρα Μπράβο !!! Το τελικό αποτέλεσμα έχει άριστη αισθητική !! Ευχαριστούμε που μας το παρουσιάζεις αναλυτικά βήμα βήμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Αρη για τo όμορφο σχόλιο σου!!! :)))
      Να σου τα φέρω να μου τα γεμίσεις με γλυκάκια?? Ξέρεις εσύ.... ;)

      Διαγραφή
  5. Με αυτές τις γυψόγαζες κάνεις πολλά πράγματα Ελεάνα μου!! Νομίζω πως τώρα που ξεκίνησες με τα αυγά δεν θα σταματήσεις ποτέ!By the way, τα αυγά σου είναι απίστευτα και οι συμβουλές σου μας γλιτώνουν κόπο και χρόνο! Ευχαριστούμε και περιμένουμε τα υπόλοιπα παρέα με την κότα σου χαχα
    Φιλιά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο μυαλό μου είσαι Λίλια!!! χαχααχαχα Έχω πάρει φόρα και κατασκευάζω αυγά καλύτερα και από κότα!!! χαχαχαχαχα Είναι ωραίο υλικό η γυψόγαζα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα τα πασχαλινά αυγά σου με την γυψόγαζα!!!!
    Μπράβο!!!!
    Καλό σ/κ!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!! Μπήκα σε πασχαλινό Mood!!
      Καλή Κυριακή να περάσεις!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Με γύψο έγιναν αυτά τα υπέροχα αβγουλάκια; Με βάζεις σε πειρασμό να τα φτιάξω! Είναι και οι οδηγίες σου πολύ αναλυτικές, μας κάνεις τη ζωή εύκολη. Λοιπόν το αποφάσισα, αυτά θα είναι τα αβγουλάκια-καλαθάκια για τους νονούς των κοριτσιών! Τα φιλιά μου, καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ναι!!! Είναι πάρα πολύ εύκολα Ελευθερία μου και είμαι σίγουρη πως η μικρή crafter ;) θα τα καταφέρει μια χαρά!! Και εγώ το σκέφτηκα σαν δωράκια, πλάκα θα έχει! :)))
      Καλή επιτυχία!!! Φιλιά και Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφα! Θα την δοκιμάσω κ εγώ την γάζα! Ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ζωγραφιά, είναι πανεύκολη κατασκευή άμα 'πάρεις τον αέρα της γάζας' και έχει πολύ ωραίο αποτέλεσμα!!! :))

      Διαγραφή
  9. Τέλεια τα αυγά σου!! 'Εγιναν υπέροχα!!!!! Πράγματι προσωπικά δεν έχω καταλάβει ότι έρχεται Πάσχα!!
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!! Κανένας δεν το έχει καταλάβει Κική μου και μας βλέπω να τρέχουμε πάλι την τελευταία στιγμή! :))
      Καλή Κυριακή να έχεις!

      Διαγραφή
  10. Γεια σου Ελεάναρα Δύναμη!!! Επέστρεψες στις κατασκευές και θα μας αφήσεις πάλι όλους @@ !!!! Είναι τεχνική για πολύ μερακλίδες αυτη και δεξιοτέχνες! Καλή Κυριακή με ηρεμία και ανάπαυση! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Όταν παίρνω φόρα... φόρα κατηφόρα..!!! Όσοι ώρα ασχολούμουν πάντως, ήμουν μέσα στην τρελή χαρά!!
      Ευχαριστώωωω Χριστίνα!!!! Πολλά πολλά φιλιά για μια όμορφη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  11. Η αλήθεια είναι πως με τη γυψόγαζα ξεκινάς και δεν τελειώνεις!!!!Τέλεια τα αυγουλάκια σου Ελεάνα μου!!! Όπου να ´ναι θα σκάσει για τα καλά η άνοιξη!!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ βρήκα την γυψόγαζα τρομερά εθιστική!!! Σκέψου πως πήρα και άλλα ρολά γάζας!! :)))
      Αυτή την άνοιξη περιμένω... αλλά μάλλον χάθηκε!! χιχιχι Φιλιά Κική μου!!

      Διαγραφή
  12. Ουάου !!!! απίθανα !!!!!!
    Σ ευχαριστούμε για τις τόσο κατατοπιστικές οδηγίες !!!!!!
    Καλή Κυριακή !!!! Σε φιλώ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ράνια μου!!
      Καλή εβδομάδα!! Πολλά Φιλιά!!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο !!! Τι ωραία ιδέα μας έδωσες, εγώ δεν ήξερα ότι υπάρχει γυψογαζα στο φαρμακείο, νόμιζα μόνο στα νοσοκομεία έχουν.. τόσο άσχετη είμαι!!! Το touch με την κορδέλα μου άρεσε πολύ, μοιάζουν πολύ σικατα τώρα και απλά αυγά!!! Φιλάκια πολλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα και εγώ δεν θυμάμαι ποιος μου το είπε, στην Κρήτη νομίζω;; γιατί εκεί είχα ρωτήσει πρώτη φορά σε κάποιο φαρμακείο αν έχουν.
      Δεν ήμουν σίγουρη πως τα ήθελα και έβαλα δοκιμαστικά την κορδέλα αλλά μου άρεσε το αποτέλεσμα! Πολλά φιλιά Ίριδα!

      Διαγραφή
  14. τελεια!! Μπραβο Ελεανα μου!! Φοβερη ιδεα αλλα και εκτελεση!!! Αν προλαβω θα κανω κι εγω φετος!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελπίδα μου!!
      Να φτιάξεις αν έχεις χρόνο, νομίζω πως ξετρελαθεί ο Νικόλας!!! :))
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  15. Κα κα κα κα κα!!!! (γέλιο στα κοτοπουλίστικα) Μ' αρέσει πολύ όπως τα γράφεις. Αν τα λες κι έτσι αφθόρμητα τι να πω.... κανόνισε να βρεθούμε όταν θα έλθεις ξανά Κρήτη. Ωραία τα αυγά! Καλό μας Πάσχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα Ναι στην βλακεία είμαι πρώτη!!!! Την πετάω έτσι, χωρίς δεύτερη σκέψη!! χαχαχα
      Σε ευχαριστώ και μακάρι να κατορθώσουμε να βρεθούμε κάποια στιγμή!!
      Καλό Πάσχα να έχουμε!!

      Διαγραφή
  16. τελεια!!!!! και ωραιο δωρακι αν τα γεμισεις με σοολατενια αυγα !!! ποολυ εντυπωσακα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τα σοκολατένια αυγουλάκια πολύ μου άρεσε!!! Αν και δε νομίζω να κρατήσουν για πολύ... χαχαχα μην ρωτάς το γιατί!!! ;)
      Σε ευχαριστώ Ντολμαδάκι!!! :)))

      Διαγραφή
  17. It´s really beautiful :)

    www.la-blanche.blogspot.sk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλέ, αυτά είναι φοβερά!!! (και οι οδηγίες σου σούπερ!!!). Κάνουν και πολύ ωραία βάση για ντεκουπάζ από επάνω!!!
    Μου αρέσει και ο τρόπος που τα παρουσίασες με τα κοτοπουλάκια μέσα!!!
    Τα αβγουλάκια μέσα είναι σοκολατάκια - κουφετάκια;;;; (πες ναι.....χαχαχα)
    Καλή Κυριακή και φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη που θα σε πληγώσω Αλεξάνδρα αλλά είναι διακοσμητικά!! χαχαχαχα Αν ήταν αληθινά δεν θα έβγαζαν την φωτογράφιση!! :)))
      Mου πέρασε και η σκέψη του ντεκουπαζ για να σου πω την αλήθεια..
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  19. Τα μπαλόνια είναι για πολλές και γρήγορες κατασκευές Ελεάνα μου,κάτι ανάλογο θα ετοιμάσω και εγώ αλλά στην ζαχαροπλαστική .Τώρα σαν αποτέλεσμα μου αρέσει και θέλω να σε ρωτήσω αν γίνεται και με διαφορετικό χρώμα...φιλάκια και μια καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με την ζαχαροπλαστική Μαρία μου πρόσεξε το, αν φτιάξεις με σοκολάτα, ρώτα την Λίλια τι έπαθε όταν τα έφτιαξε... Σκάει το μπαλόνι από την ζεστή σοκολάτα και γίνεται ο κόσμος χάλια. Διαφορετικό χρώμα γίνεται αν τα βάψεις στο τέλος (αφού στεγνώσουν και σκληρύνουν). Φιλιά πολλά και καλή επιτυχία!!

      Διαγραφή
  20. E, εντάξει!!! Τί αν σχολιάσω εγώ τώρα??!
    Απλά, υποκλίνομαι!!!
    Είναι ΤΈΛΕΙΑ!!!!!
    1000 μπράβο, κορίτσι μου!
    Καλή Κυριακή!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστωωωω!!! Κοκκινίζω!!
      Εσύ παιδί μου ξέρεις να με ανεβάζεις ψυχολογικά!!! :)))
      Πολλά πολλά φιλιά Ιωάννα μου!!! :))))

      Διαγραφή
  21. Είναι πραγματικά υπέροχο!!! Καιρός να ετοιμαζόμαστε για το Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς ετοιμαζόμαστε για Πάσχα αλλά ο καιρός έχει άλλη άποψη! Μήπως να βάλω κανένα κουκουνάρι δίπλα?? :))))

      Διαγραφή
  22. Καλά είναι τέλεια! Κι ΕΣΥ φανταστική που τα γραφείς τόσο ωραία και μας κατατοπιζεις πλήρως! Μπράβο Ελεάνα! Πολλά φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωτηρία μου με ενοχλεί όταν ξεκινάω να φτιάξω κάτι που είδα και μου άρεσε και δεν έχουν σωστές οδηγίες, είναι κρίμα ο κόπος του άλλου. Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  23. Τι τέλεια κατασκευή έκανες Ελεάνα μου!!!
    Τα πιο όμορφα σπασμένα αβγά που έχω δει!!!! Και απ' ότι κατάλαβα από τις αναλυτικές σου οδηγίες, είναι και ευκολάκι.
    Πάντως έκανες την αρχή δυναμικά για τον στολισμό του σπιτιού σου εν όψει του Πάσχα!!!
    Εγώ πάλι εκτός της νηστείας, τίποτα ακόμη.....
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου κοριτσάκι μου!!!

    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα να έχεις!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πανεύκολο και διασκέδασα και την διαδικασία, σκέψου πως μαγείρευα παράλληλα!!! :)) Πέρυσι δεν πρόλαβα να φτιάξω πολλά και έτσι είπα φέτος να του δώσω να καταλάβει!!! Άσε που έτρεχα τελευταία στιγμή ως συνήθως!! ;))
      Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  24. Ελεάνα προσκυνώ!Συγχαρητήρια! Είναι τέλεια! Θα τα φτιάξω για δωράκια! Θα κάνω και κανένα παρδαλό! Της γυψογάζας το κάγκελο θα γίνει! Σ' ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχα Σοφία γελάω με της γυψογαζας το κάγκελο αλλά και με το παρδαλό!!! Θυμήθηκα που είπες και για την σκάλα πως θα την είχες κάνει λατέρνα και με έπιασε νευρικό!! Αρα θα γίνει της παρδαλής γυψόγαζας.... χαχαχαχαχα
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  25. Εγιναν τελεια! Πονεμενη ιστορια η γυψογαζα αλλα απο τις αναλυτικες οδηγιες σου καταλαβαινω οτι μαλλον δεν την αφηνα πολυ στο νερο. Επομενως χαρη σε εσενα και τις οδηγιες σου θα ξαναπροσπαθησω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μάχη την πάτησα και εγώ στην πρώτη στρώση του ενός αυγού, έμοιαζε σαν να είχες κολλήσει ενα κομμάτι χαρτί. Άσε που τις 4-5 πρώτες της έβαλα ανάποδα, με τον γυψο πάνω στο μπαλόνι, και να το τρίβω και να μην απλώνει ο γύψος... Και μετά κατάλαβα το λάθος... Ξανά φτιάξε και θα δεις,αρκεί να βάζεις τις γάζες σωστά. Και να ξέρεις, όσο πιο πολύ βρέχεις τα χέρια σου τόσο πιο εύκολα δουλεύεις γιατί απλώνεται ωραία ο γύψος!! Καλή επιτυχία!! :))

      Διαγραφή
  26. Τι τέλεια κατασκευή Ελεάνα μου !!! Έγιναν πραγματικά υπέροχα το γυψο-αυγά !!! Και τα διακόσμησες πολύ όμορφα με τα μικρά αυγουλάκια και την κορδέλα !!! Ξεκίνησες τις προετοιμασίες για το Πάσχα με diy υπερπαραγωγή !!! Καλό σου βράδυ !!! Καλή βδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκίνησα τις προετοιμασίες μπας και αλλάξω γνώμη στον καιρό αλλά μπαααα δεν τον κόβω να έχει την όρεξη μου... :))))
      Σε ευχαριστώ Ιωάννα!! Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  27. Πανεμορφα! Μπράβο :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τέλεια τα αυγά και ναι το Πάσχα μας χτυπάει την πόρτα και ακόμα ο καιρός δεν λέει να φτιάξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα αστα, βλέπω καλοκαιρία παίρνω αέρα και την επομένη πάλι τα ίδια χάλια!
      Ο χειρότερος χειμώνας!

      Διαγραφή
  29. Σε ευχαριστώ Μαρία Έλενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλά Ελεάννα κόλλησα!!! Πόσο φανταστική ιδέα μας έδωσες και πόσο άψογο και καλαίσθητο αποτέλεσμα!!! Συγχαρητήρια!!! Θα την κάνω pin λέμε και ευελπιστώ να την υλοποιήσω μόλις βρω αυτές τις γάζες:)
    Και εσύ διδυμάκι σαν και μένα;;; Γι'αυτό μου έχεις κάνει κλικ:))
    Φιλάρες πολλές! Πάσχα here we come!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμοιβαία τα αισθήματα Δήμητρα!!!!! ;))) Βρίσκω πως έχεις απίστευτο χιούμορ και μου ταιριάζει!!! Δεν ήταν τυχαίο το counting smiles νομίζω!!!
      Τις γυψόγαζες θα της βρεις στο φαρμακείο σε ρολά και χρειάζεσαι τουλάχιστον 2 ρολά των 10 ή 15cm αν φτιάξεις πάνω από ένα αυγό. Βάλε και τα παιδιά στο παιχνίδι είναι ωραία διαδικασία και το μετά τρελή ανυπομονησία να στεγνώσουν για να τα φτιάξεις!! :)
      Πολλά πολλά φιλιά!!!! Έεεετσι... Πάσχα!!! ;)

      Διαγραφή
  31. Ξέρω γιατί τα κάνεις όλα τόσο νωρίς: για να μπορείς να στολίσεις επίσης, όσο πιο νωρίς γίνεται, το χριστουγεννιάτικο δέντρο!! :)) Καλό ξημέρωμα, πολλά φιλιά Ελεάνα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Εγραψες Πέτρα!!!! Αυτό σου λεω μόνο!!!
      Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  32. Πολύ όμορφα τα έφτιαξες Ελεάνα. Πολύ ωραία ιδέα μας δίνεις για δώρο. Ωραία είναι να στολίζεις το Πάσχα. Το προτιμώ από τα Χριστούγεννα λόγω εποχής...φέτος μας τα έχει χαλάσει λίγο...να δούμε πως θα ψήσουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα φτιάξει Νίκη που θα πάει!!! Όλη η εβδομάδα να είναι χάλια πάντα την Κυριακή φτιάχνει!!
      Το Πάσχα έχει κάτι διαφορετικό.. Παράδοση, έθιμα, το νιώθεις περισσότερο σαν θρησκευτική γιορτή. Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  33. Φανταστικά.......απο πέρσι λέω οτι θα φτιάξω αλλα δεν.......τα δικά σου ειναι πανέμορφα κ μου αρέσουν πολυ κ τα αυγουλάκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ από πέρυσι το παιδεύω Ευαγγελία μου αλλά όλο αστο και βλέπουμε ήμουν!! :))))
      Σε ευχαριστώ!!! Τα αυγουλάκια ειναι Jumbo!

      Διαγραφή
  34. Τέλεια τα αυγά! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες, γυψόγαζα δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ ως τώρα.
    Αντε να κάνουμε κάτι, εγω άρχισα να μαζεύω υπογραφές για να διώξουμε το χειμώνα, ως εκεί έφτασα η γυναίκα, χα,χα!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάζω φαρδιά πλατιά την υπογραφη μου Νίκη!!!! χαχαχαχα Κάτι πάει να γινει αυτές τις μέρες πάντως.. Ανέβηκε η θερμοκρασία!! Και εμένα ήταν η πρώτη επαφή με την γυψόγαζα αλλά ήταν ωραία!! :))

      Διαγραφή
  35. Καταπληκτικά Ελεάνα μου!!! Δεν έχω φτιάξει ποτέ κάτι με γυψόγαζα αλλά τώρα θα δοκιμάσω με τις αναλυτικότατες οδηγίες σου, γιατί θέλω κι εγώ τέτοια αυγουλάκιααααααα......... Και η μαύρη κορδελίτσα ωραία τσαχπινιά!! Με έχει κουράσει και μένα ο χειμώνας και μου έχει ρίξει την ψυχολογία μου. Μέχρι προχθές το βουνό απέναντί μας ήταν γεμάτο χιόνια. Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι το Πάσχα είναι τόσο κοντά. Περιμένουμε και τα υπόλοιπα Πασχαλινά αυγά..... Πολλά φιλάκια Ελεάνα μου και από τη Γεωργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλεια κάνεις μας δεν έχει συνειδητοποιήσει πως πλησιάζουν οι μέρες και μας βλέπω πάλι να τρέχουμε!!! Και εγώ προκειμένου να πάρω τα πάνω μου (ψυχολογικά) αποφάσισα να μπω στην διαδικασία του φτιάχνω!! Να φτιάξετε με την Γεωργία να διακοσμήσετε το όμορφο σπίτι σας!! Και στην σκάλα σου θα ήταν όμορφα!! Πολλά φιλιά και ενα περισσότερο στην Γεώργια!!! ;)

      Διαγραφή
  36. Πολύ πολύ όμορφη κατασκευή!
    Δεν είχα ξαναδεί γυψογάζα και πως μπορεί κανείς να την χρησιμοποιήσει και με ξετρέλανε!
    Νομίζω μπορεί κανείς να κάνει ένα σωρό πράγματα με αυτά τα αυγά και να τα γεμίσει από σοκολάτες μέχρι ότι φανταστεί ο νους! Ιδανικά για γέμισμα με δωράκια για τα βαφτηστήρια!

    καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσαυγή είναι υπέροχη η γυψόγαζα γιατί δουλεύετε εύκολα και κάθεται εκει που την βάζεις. Ειναι τέλειο δωράκι για όλα τα παιδιά, μικρά και μεγάλα!!! :))) Εγώ άνετα θα τιμούσα ένα τέτοιο γεμάτο σοκολατάκια ΙON η Τζοκόντα!! Πως φαίνεται η ηλικία μου χαχαχαχα
      Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  37. Δικαίως έχεις ξετρελαθεί! Όπως κι εγώ! Αύριο, που έχω κανονίσει να βγω για να πάρω υλικά για κατασκευές, μάλλον θα πάρω και τη γάζα, θέλω πολύ να τη δοκιμάσω! Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!!!!
    Μια όμορφη Άνοιξη να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Βλέπω την 'μπλογκόσφαιρα' να γυψώνει με μανία αυτό το Πάσχα!!!!
      Σε ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου!! Να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  38. Πολύ όμορφα τα αυγά σου Ελεάνα μου.... και υπέροχος ο συνδυασμός άσπρου - μαύρου!!!! Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!!! ΠΟλλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Βίκυ!! Έχω βάλει στο πλάνο να κάνω σύντομα και ένα δικό σου project!!! :))
      Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  39. Όχι μόνο υπέροχα, αλλά και οι συμβουλές σου πολύ καλές.
    Φτιάχνω κι εγώ τώρα και ξέρω πόσο βρώμικη είναι.
    Το αποτέλεσμα όμως σε δικαιώνει.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Ρένα μου είχα τον κύριο του σπιτιού να φωνάζει πως σε λίγο στο φαί του θα έχει και γύψο!!! χαχαχαχα αλλά δεν πτοήθηκα!!! Πραγματικά το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό!! Με τόσο απλά υλικά και κοίτα τι φτιάχνεις!!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  40. Ελεάνα μου τέλεια τ' αυγά τα λάτρεψα!!!! Υπέροχη δημιουργία !Θέλω και εγώωωωωω!
    Καλό απόγευμα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ανθή μου!! Ξεκίνα να φτιάχνεις... ειναι οτι πρέπει και για δώρα!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  41. Φανταστικό tutorial Ελεάνα! Μας έμαθες όλα τα κόλπα και τα μυστικά!
    Τώρα μένει μόνο να προμηθευτώ γυψογάζα! Έγιναν πανέμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κατερίνα μου!! Είναι ωραία για διακόσμηση και μπορείς να στολίσεις και τις σκάλες!! χαχαχαχαχα Πρακτικό μυαλό! ;)

      Διαγραφή
  42. σε νοιωθω!!! δεν εχω ορεξη καμια κατασκευη Ανοιξιατικη να κανω με τετοιο καιρο!

    γαζα δεν εχω δοκιμασει ποτε...αλλα λεω μη κολλησω και με αυτο! τα αυγα σου ειναι καταπληκτικα! πολυ μου αρεσαν και πολυ ιδιαιτερα! ευγε κουκλα!

    αντε και να ερθει και ο ηλιος με το καλο να δουμε μια ομορφη μερα! Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστα Ζήνα.. Εκεί που έφτιαξε σε εμάς να σου και ξανά χάλασε! Βροχή από το μεσημέρι και μετά, κρύο το βράδυ και από σήμερα τρελός αέρας. Αντε να δούμε που θα το πάει φέτος..
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  43. Ελεάννα, τέλεια τα αυγουλάκια σου... μου αρέσουν πάρα πάρα πολύ! Δεν ξέρω αν θα τα τομήσω γιατι οι γάζες με τρόμαξαν λίγο... αν και πραγματικά οι οδηγίες σου είναι κατατοπιστικότατες. Θα δείξει! Πολλά φιλιά,
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Νίκη! Εγώ το ευχαριστήθηκα και βέβαια μου αρέσει που τα βλέπω και διακοσμημένα!! Μην σε τρομάζουν οι γάζες είναι ωραίο υλικό!

      Διαγραφή
  44. Τη γυψόγαζα την χρησιμοποίησα πολύ φέτος τις Απόκριες για μάσκες με καλούπι τη μούρη μου.Είναι τέλειο υλικό !Η μαύρη κορδελίτσα σου τα δίνει πολύ σικάτο στυλ.Γεια στα χέρια σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα πως κατάφερες και έκανες καλούπιi την δική σου μούρη πολύ θα ήθελα να το ξέρω!!! :))) Είναι όντως πολύ ωραίο υλικό, έχω πάθει εξάρτηση!

      Διαγραφή
  45. Τέλεια τα αυγά σου, Ελεάνα μου!!! Καλέ, φθάνει το Πάσχα και δεν το έχω ακόμα καταλάβει!!!!!
    Πρέπει να βιαστώ κι εγώ, αν και η διάθεση είναι λίγο πεσμένη τώρα τελευταία...!
    Φιλάκια πολλά και καλή 'Ανοιξη!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα είδα το μήνυμα εδώ!! καλά είναι κάλιο αργά πάρα ποτέ!! ;)
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  46. Τέλεια τα αυγά σου Ελεάνα!!!Τη γυψόγαζα δεν την είχα ακούσει καν,ενδιαφέρον υλικό!!!Όταν με πιάσει πάλι το δημιουργικό μου,γιατί περισσότερο προσπαθώ να τελείωνω μισοτελειωμένα πράγματα,θα την έχω στα υπόψη!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο υλικό Ιωάννα γιατί δουλεύετε εύκολα και προσαρμόζεται όπως και όπου θέλεις! Φιλιά!

      Διαγραφή
  47. Υπεροχα! Τωρα ξερω πως να φτιαξω το μπαλονι του αεροστατου μου για το σχολειο!!! Ευχαριστω πολυ και λατρευω τα αυγουλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Φαιδρα σου έχω άλλη μία λύση αν προλάβω κάποια στιγμή να την δείξω!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  48. Είναι, ΤΕΛΕΙΑ!!! Έτσι όπως το δείχνεις βήμα-βήμα, πού θα πάει θα το πετύχω...
    Μπήκε στα προσεχώς Ελεανάκι!!!
    Μάκια γλυκά, φίλη!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. αργησα αλλα το ειδα δεν ξερω γιατι δεν ενημερωνομαι πια για το ιστολογιο σου εχασα πολλαααααααααα κ πιο πολυ μου λειπει ο χαρακτηρας σου εξω καρδια καλα που σε βρηκα μεσω του καλοκαιρινου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου