Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2017

Διακόσμηση σε μαύρο χρυσό!

Δεν είμαι άνθρωπος που ακολουθεί την μόδα. 
Θα μου πεις τώρα γιατί θέλει η μόδα να ακολουθήσει εσένα και της αντιστέκεσαι..
Δε σου ζήτησα να απαντήσεις.. Δε θες να με πληγώσεις, έτσι δεν είναι;; 

Για τους χειμωνιάτικους μήνες οι περισσότερες ιδέες διακόσμησης που έβλεπα ήταν μαύρο με χρυσό και γενικά μεταλλικά χρώματα και αντικείμενα! Η πρώτη σκέψη ήταν πως τώρα είναι ευκαιρία να αξιοποιήσω τα μαύρα έπιπλα που φορτώθηκα χρόνια πριν και να ακολουθήσω τη μόδα για μία φορά στην ώρα της.. 

black-and-gold-decoration

Αν και πρέπει να ξεκαθαρίσω πως εγώ τουλάχιστον δε πιστεύω στο 'πέρασε η μόδα' όταν μιλάμε για διακόσμηση σπιτιού και ας είμαστε ειλικρινής είναι αδύνατον να την ακολουθούμε κάθε χρόνο, εμείς οι απλοί και καθημερινοί άνθρωποι. Μία φορά στα δέκα χρόνια και αυτό παίζεται.. 

Μπορούμε όμως ευκολα να προσθέτουμε μικρές λεπτομέρειες με κάποια νέα αντικείμενα ή να μεταμορφώνουμε τα παλιά που έχουμε βαρεθεί. 
Στη δική μου περίπτωση επέλεξα το χάλκινο και έφτιαξα ότι μπορούσα (θα βρεις link στο τέλος της ανάρτησης). Με το χρυσό δε τα πηγαίνω και πολύ καλά εκτός αν είναι Χριστούγεννα που εκεί του δίνω και καταλαβαίνει! 

πήλινο-ρόδι-και-μπολάκια

Η κουμπάρα μου που έκανε το λάθος να μου πει ότι χρειάζεται παραπάνω διακοσμητικά στο σπίτι της, έχει καφέ με λίγες δόσεις χρυσού και εγώ σκέφτηκα να της προσθέσω μαύρο με πινελιές χρυσού! Εννοείται πως άρπαξα την ευκαιρία για χειροτεχνία, τα χάνω εγώ κάτι τέτοια.. 

Αυτό που σίγουρα ήθελα να έχει ήταν ένα πήλινο ρόδι για καλή τύχη, έχω αδυναμία στα διακοσμητικά ρόδια και είπα να κολλήσω και άλλους..

ceramic-pomegranate-black-and-gold

ceramic-bowls-in-black-with-gold-endings

Έψαχνα κάτι ακόμα που θα μπορούσα να συνδυάσω και όλα μαζί να κάνουν μία όμορφη σύνθεση σε μία γωνιά του σαλονιού της και η ιδέα τελικά ήρθε από το pinterest (τι πρωτότυποοοο) και τα διάφορα πήλινα μπολάκια που κυκλοφορούν. Τα συγκεκριμένα έγινα πολύ εύκολα και γρήγορα.  

Άνοιξα δύο λεπτά φύλλα και αφού έβαλα δύο πλαστικά κεσεδάκια γιαουρτιού ανάποδα, άπλωσα εκεί πάνω το πηλό και με τα χέρια άρχισα να του δίνω σχήμα.
Τα μπολάκια όταν στέγνωσαν ξεκόλλησαν από το πλαστικό χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.
Δεν ακούμπησα γυαλόχαρτο πάνω τους γιατί τα είχα κάνει αρκετά λεπτά.

decorative-items-with-clay

Για το ρόδι ήταν ακόμα πιο απλά τα πράγματα.
Έκανα μία μπάλα και πίεσα λίγο σε κάποια σημεία με τα δάχτυλα μου ώστε να δημιουργήσω μικρά εξογκώματα. Δε με ένοιαζε να είναι τέλειο γιατί έτσι και αλλιώς το σχήμα του δεν είναι στρογγυλό ούτε λείο. Το κοτσανάκι το έφτιαξα με ένα μακρόστενο κομμάτι πηλού που έκοψα σαν να ήθελα να σχηματίσω μία κορώνα και το πρόσθεσα από πάνω πριν στεγνώσει ο πηλός με λίγο νερό και αρκετό τρίψιμο ώστε να ενωθεί χωρίς να φαίνεται. Ότι ατέλεια υπήρχε την διόρθωσα με το γυαλόχαρτο αφού στέγνωσε.

Στο τέλος βάφτηκαν όλα μαύρα με τη μόνη διαφορά ότι στα μπολάκια πέρασα τις άκρες με υγρό χρυσού ενώ στο ρόδι με μία οδοντόβουρτσα που βούτηξα σε χρυσό ακρυλικό χρώμα έκανα πιτσιλιές!

χειροτεχνίες-με-πηλό

Για να είμαι ειλικρινής όταν τα στόλισα για φωτογραφία μου άρεσε το αποτέλεσμα και ιδιαίτερα ο συνδυασμός του χρυσού με το μαύρο, τόσο που τα ζήλεψα και ήθελα και εγώ κάτι χρυσό!
Είμαι η άτιμη πολύ σταθερός χαρακτήρας!!
Βεβαίως της τα έδωσα και το καλύτερο από όλα ήταν η χαρά της! Εκείνη την ώρα με έκανε να πιστέψω πως σημασία τελικά δεν έχει το δώρο, η αξία, αν το χρώμα του, το σχήμα του είναι της μόδας για φέτος αλλά πόσο έχεις σκεφτεί τον άλλον τον άνθρωπο. Κάτι που δυστυχώς ξεχνάμε τελευταία και περιοριζόμαστε στα τυπικά δώρα προκειμένου να μην μας κακό-χαρακτηρίσουν ότι δεν ξοδευτήκαμε και πολύ.. 

Καλημέρα



Εφέ σκουριάς με ταλκ

Χάλκινο σε κηροπήγια

Φθινοπωρινή διακόσμηση

Γύψινες κολοκύθες

13 σχόλια:

  1. Υπέροχα έγιναν Ελεάννα,ειδικά τα μπολάκια τα λάτρεψα!!!Φυσικά σημασία έχει η σκέψη και ο κόπος να το φτιάξεις,αρκεί αυτός που δέχεται το χειροποίητο δώρο να μπορεί να το εκτιμήσει και δε νομίζω πως μπορούν όλοι!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα αυτό είναι και το παράπονο μου.. Θέλω να προσφέρω πολλές φορές ένα χειροποίητο αντικείμενο αλλά επειδή δεν είμαι σίγουρη ότι θα εκτιμηθεί.. γυρνάω στα τυπικά. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα μπολάκια γιατί εμένα αυτά με ξετρέλαναν όταν βάφτηκαν!!

      Διαγραφή
  2. πόσο αλήθεια κρύβουν τα τελευταία σου λόγια...
    τα χειροποίητα δώρα είναι απλά ανεκτίμητα και τα δικά σου είναι και υπέροχα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες στο τέλος! Τις δημιουργίες σου τις λάτρεψα, άλλωστε είναι τόσο σικάτος ο συνδυασμός μαύρου-χρυσού...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωω τι υπέροχα και τα δύο Ελεάννα μου! Αγαπώ κι εγώ τα ρόδια ως διακοσμητικά στοιχεία αλλά και να τα τρώω..χιχιχι Καλημέρα και φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελεανα εγω πιστευω πως το μαυρο και χρυσο ποτε δεν ειναι εκτος μοδας. Η κουμπαρα ειναι τυχερη που σε εχει και της κανεις τετοια δωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαύρο με χρυσό αξεπέραστος, διαχρονικός συνδυασμός. Μαύρο ρόδι δεν έχω ξαναδεί και νομίζω πως είναι πολύ μοντέρνο σαν πρόταση. Όσο για τα χειροποίητα δώρα μακάρι όλοι να τα εκτιμούσαν όπως τους αξίζει αλλά δεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαύρο! αγαπημένο χρώμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κλασικός συνδυασμός διαχρονικός και ιδιαίτερα σε αντικείμενα διακοσμητικά όπου και αν τα βάλεις δείχνουν υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ότι φτιάχνετε και δίνετε με αγάπη έχει πάντα αξία...μπράβο Ελεάνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 'Εχει μεγάλη σημασία το χειροποίητο δώρο, Ελεάνα μου αλλά κάποιοι δεν το εκτιμούν αναλόγως, δυστυχώς... Αφού χάρηκε η κουμπάρα σου, είναι διπλή και η δική σου χαρά! Πολύ όμορφα έγιναν και τα μπωλάκια και το ρόδι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εσας τα κοριτσια που κανετε τοσο ομορφα πραγματα με τα χερακια σας τα χρυσα ειλικρινα σας θαυμαζω.εγω δεν το εχω και οταν δεχομαι τετοιου ειδους δωρα παιρνουν περιοπτη θεση στο χωρο μου και βεβαια στην καρδια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το χειροποίητο είναι το ομορφότερο δώρο κατά τη γνώμη μου και όντως δεν εκτιμάτε πάντα! Μαύρο πάντως και φτιαγμένο από τα χεράκια σου είναι υπέροχος συνδυασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή