Το μπλε κουτί μίας Σουσους!

Το κείμενο που ακολουθεί είναι απαραίτητο να διαβαστεί με ύφος Μαντάμ Σουσού!

Μπονζουρ και μπονσουα!!


Γίνονται λέει καλλιστεία μεταμορφώσεως Αλλαξέ το #2 με διοργανώτρια την Αριστέα - Εκ Παρισίους! Της τάξεως μου είπα και αποφάσισα να στείλω το κατιτίς μου, μην μας πούνε και σνομπαρίες.. Το εσκέφτηκα πολύ για το τι θα ήταν αυτό και επειδή δεν είμαι και καμία πτωχούλα έστειλα δύο δημιουργίες από τα μέγαρα μου!!



Το στρογγυλό κουτί ήταν άσπρο και χλωμό και δεν έπρεπε να δείχνει την καταγωγή του για αυτό έχριζε ολικής μεταμορφώσεως!!
Το έβαψα αλλά ποια είμαι εγώ που θα έστελνα ένα απλό βαμμένο κουτί, καμία άσχετη;;
Τι να με πιάσουν στο στόμα τους και να με σχολιάζουν;; 
Θα βρισκόταν ανάμεσα σε μοντέλα που οι Κυρίες τους είναι χρόνια στο κουρμπέτι της μεταμόρφωσης. Έπρεπε να της αποστομώσω! 
Πως θα σταθούμε στα σαλόνια της υψηλής κοινωνίας των Ντεκουπάζ!!


Εμείς δεν φοβόμαστε τον ανταγωνισμό οπότε θα πας και ντεκουπαρισμένο, είπα στο κουτί..

Του φόρεσα λίγη δαντελίτσα στο πάνω μέρος για να έχει πιο επίσημο χαρακτήρα η συμμάζοξη και βελούδινη κορδέλα στο κάτω. Του έστρωσα λίγη πατίνα όπου χρειαζόταν, κρακελέ δεν του έκανα μόνο του άρχισε να σκάει από το κακό του.

Για να το φωτίσω λίγο του έβαλα και στρασάκια που έπεσαν από ένα αξεσουάρ δικό μου, λίγο γκλιτεράκι για το τέλος.. γιατί λεφτά έχουμε!



Εσύ είσαι γεννημένο για την μεγάλη ζωή του ξανα είπα..

Και άρχισε αυτό να φέρνει αντιρρήσεις..
-Με σκοτώνει η μαύρη δαντέλα, το μπλε δεν είναι το χρώμα μου, πως με έκανες έτσι.. ζαργάνα μου.

-Σιλανς Τσοκαρία. Άκου ζαργάνα.. Δεν μπορείς να ξεχάσεις τον Μπύθουλα για λίγο. 
Όσα περισσότερα έχεις πάνω σου τόσο πιο ωραίο και πλούσιο θα δείχνεις.

Όταν τέλειωσε πια το 'χτίσιμο' πήρε θέση στην γέφυρα της ομορφιάς και περίμενε να πέσουν πάνω του όλα τα φώτα!! 
Τα κατάφερε και έφτασε στην 5η θέση!! 



Ανοίγω τα σαλόνια μου να σας υποδεχτώ και σας επιτρέπω να το θαυμάσετε! Τη δεύτερη δημιουργία μου άλλη φορά γιατί πολύ κουράστηκα και πρέπει να αποσυρθώ στα ιδιαίτερα διαμερίσματα μου!







Σχόλια

  1. Πλάνταξα ...ζαργάνα μου!!!! Μια χαρά του πάει και το μαύρο και το μπλε! καταπληκτική η μεταμόρφωση!! έχω δυο καπελιέρες που τις θέλω μεταμορφωμένες για το παιδικό, να τις στείλω?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χααχαχαχα καπελιέρες διαβάζω και άστραψε το μάτι μου!!! Στείλε στείλε, όλα τα φτιάχνω όλα τα μαχαιρώνω! :D

      Διαγραφή
  2. Δεν χωρεί αμφιβολία πως μόνο με ύφος "μαντάμ Σουσού¨ μπορώ να διαβάσω και να θαυμάσω τούτο το αριστούργημα,
    Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελένη μου!! Ούτε και εγώ ήξερα τι ήθελα να φτιάξω όταν ξεκινούσα!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. ¨Το κουτί έγινε υπέροχο, αλλά και η περιγραφή σου ήταν απολαυστικότατη, Ελεάνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δέσποινα μου!!
      Ένα κουτό σκέτο χωρίς τις σκέψεις τι νόημα θα είχε!! χαχαχα

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια!!!πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχαχαχαχαχα! Μου έλεγες ότι έχεις έτοιμη την ανάρτηση και θα είναι μαμάτη.,.... καλά ξεπέρασες κάθε προσδοκία μου! Τι είσαι εσύ μαντάμ Σουσού;;;;;; Παίρνεις το πρώτο βραβείο παρουσίασης πάντως! αχαχαχαχαχα Κλαίω σου λέω!
    Σε φιλώ και σε ευχαριστώ ...μια ζαργάνα που το παίζει πριγκίπισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα Για αυτό και έλαβα μέρος my lady!
      Εγώ ναι είμαι η μαντάμ Σουσου και απορώ πως δεν το κατάλαβες... Κάνει μπαμ από μακριά!! χαχαχα Να έρθεις όποτε θες από τα μέγαρα μου για καφέ, ο αρχιπρωτοκολάρχης θα σε οδηγήσει στα σαλόνια μου! Φιλιάαα και σε ευχαριστώ για την ευκαιρία!

      Διαγραφή
  6. Εκτός από υπέροχη η μεταμόρφωση,το κείμενο είναι όλα τα λεφτά!!!Σαν να βλέπει τη μαντάμ Σουσού μπροστά μου,αγαπημένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να δεις Ιωάννα να παίρνω και ύφος όταν την έγραφα!! χαχαχα Θέατρο!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. εμενα παλι με ξετρελανε και ειμαι και του Μπυθουλα! χαχαχααχαχα μπραβο Ελεανακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Ζήνα και εσύ με το πτωχοκομείο είσαι!!!
      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  8. Καλά η μεταμόρφωση είαναι υπέροχη .Πως από "φτωχαδάκι " έγινε αρχοντικό ,αριστοκρατικό και μόνο σε μεγάλα σαλόνια πρέπει να κυκλοφορεί !! Και έχω κανά δυό κουτιά ...αλλά στην τεχνική υστερώ λιγάκι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην νομίζεις Ολυμπία μου και εγώ με την τεχνική δεν το έχω, αλλά είπαμε.. έχω θράσος και δεν φοβήθηκα των ανταγωνισμό!! χαχαχα Ίσως επειδή ήξερε πως θα παρευρεθεί σε καλλιστεία να βγήκε έτσι καλό, και εγώ ακόμα απορώ πως πέτυχα το ντεκουπαζ! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Τέλεια παρουσίαση αυτού του υπέροχου κουτιού που με έχει ήδη γοητεύσει γι αυτό και το ψήφισα !!!
    Να το χαίρεσαι το πριγκιπικό κουτί σου και ευχαριστούμε που άνοιξες τα σαλόνια σου για μας !!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σας δέχτηκα στα σαλόνια μου Ράνια!! :)) Σε ευχαριστώ για τη ψήφο σου!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Ζαργάνα μου εσύ ήσουν πίσω από αυτή την ομορφιά!!!! Παίρνεις το πρώτο βραβείο παρουσίασης!!!!! Καλή εβδομάδα!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ήμουν πίσω απο το κουτί της Σουσους!! Σε ευχαριστώ για το βραβείο Κατερίνα, μία Μαντάμ Σουσού δεν γίνεται να φύγει έτσι.. χαχαχα Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχο και λίγα λέω! Όλα τα λεφτά η γραφή σου! Keep going !!!!
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ανθή μου! Το κουτί το ζητούσε το παραμύθι του!! :))
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  12. Πού τη θυμήθηκες τη μαντάμ Σουσού βρε κουκλίτσα μου!!! Ήθελα να θαυμάσω το κουτί σου και έσκασα στα γέλια!!!
    Εσύ το έκανε όντως πολύ αριστοκρατικό, δεν έχω λόγια!!! Μπράβο Ελεανάκι!!!
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μπύθουλας μας είχε μείνει από τότε που παιζόταν το σήριαλ.. αλλά πέρυσι έκατσα και έκανα επανάληψη όλα τα επεισόδια και από τότε μου έχουν κολλήσει πάλι οι ατάκες της Σουσούς!
      Σε ευχαριστώ Μαρίνα μου!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. 'Νταξ'!!!!!!! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ!!!! Ή μάλλον... ευτυχώς που υπάρχεις και μας φτιάχνεις τη διάθεση!!!
    Γιατί είναι απίστευτα σημαντικό να είσαι τέτοια καλλιτεχνάρα και ταυτόχρονα να έχεις και τέτοια αίσθηση του χιούμορ! Μπράβο, βρε κορίτσι μου!
    Με... εξόντωσες, Σουσού μου!!!! Υποκλίνομαι στο ταλέντο σου και ευχαριστώ που με άφησες να εισέλθω εις τα σαλόνια σου!!!
    (Αυτές τις καπελιέρες που λέει η Μαχούλα, πολύ θα ήθελα να τις δω ... μεταμορφωμένες από τα χεράκια σου!!! Λέω εγώ τώρα!!!!)
    ;-)
    Φιλάκια, κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν.. κάθε φορά που αφήνεις τέτοιο σχόλιο ψηλώνω από περηφάνια!! Θεωρητικός εννοείται γιατί διαφορά στο ύψος δεν έχω δει.. χαχαχα
      Που να με δεις να μιλάω στο κουτί μου σαν την Σουσού!! χαχαχα
      Τρέχοντας θα έπαιρνα τις καπελιέρες της Μάχης για μεταμόρφωση αν ήμουν Ελλάδα, έχω ψώνιο με τα παιδικά πράγματα!
      Πολλά φιλιά Γιάννα μου

      Διαγραφή
  14. Ναι μονο για μεγαλα σαλόνια ειναι για να παρουσιαστεί...τόση ομορφια και αριστοκρατία μονο μια μαντάμ Σουσού θα αξιζε να καμαρώνει..την μεταμόρφωση του πτωχού κυτίου σε αξιο εργο τέχνης...!!
    τα σέβη μου υποκλίνομαι... κυρία μου .!!... φιλί στο χέρι....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα Ρούλα αυτο του πτωχού κυτίου με έστειλε!!!
      Σας ευχαριστώ πολύ, να ξανά έρθετε στα μεγαρά μου!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Υπέροχη και πολύ επιτυχημένη αλλαγή.
    Νάσαι καλά καλή μου φίλη.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σουσουραδα μου εσύ!!! Είσαι μια ντιβα και οι ντίβες απαιτούν αριστοκρατικότητα ακόμα και σε ένα απλό κουτί!!!Έγινε πολύ ωραίο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά.. έχω αρχίσει και παίρνω τα πάνω μου!! Πρόσεχε Ίρις γιατί την επόμενη φορά θα έρθω για καφέ αλλα Σουσουράδα και θα γελάσει κάθε πικραμένος!! χαχαχαχαχα Εννοείται πως θα πάμε Κολωνάκι, μία Σουσου δεν πάει σε παρακατιανά καφενεία!! χαχαχαχα Φιλιά κοριτσάκι!

      Διαγραφή
  17. Τι ωραία η μεταμόρφωση του κουτιού σας μαντάμ, αριστοκρατική και σικάτη. Πήρε και καλή θέση, μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελευθερία μου!! Ήθελε να μπει ντε και καλά στα μεγάλα σαλόνια!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  18. Αυτό θα πει δημιουργία με χαρακτήρα ... Να μην ξέρεις τι να πρωτοθαυμασεις ... το ντεκουπαζ... το κουτί ή το κείμενο!!! Όλα είναι τέλεια !!! Μπράβο Ελεάνα μου!!! Πολλά φιλιά!!! Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ιωάννα μου!! Χαίρομαι που θαυμάζεις το ντεκουπαζ γιατί ούτε και εγώ το πίστευα πως θα το κατάφερνα, τα προηγούμενα δεν ήταν και τόσο επιτυχημένα!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Οκ...εγώ στο είχα πει! Μου θυμίζει ο τρόπος που γράφεις Ψαθά! Και το αποδεικνύεις εδώ... μετενσαρκώθηκες σε μια από τις πιο δημοφιλείς ηρωίδες του!!! Για το κουτί τι να πω... ενώ τα ρομαντικά και οι δαντέλες δεν είναι μέσα στα πράγματα που φτιάχνω αυτό μου μπήκε στο μάτι... λες να φταίει η αριστοκρατική του καταγωγή;;;;;; Ειλικρινά τώρα & πέρα από κάθε αστείο το έκανες ΤΕΛΕΙΟ!!! Χμμμ μήπως ήρθε ο καιρός να αρχίσεις να μου στέλνεις πράγματα;;;;;; Η σχέση μας πια εδραιώθηκε δεν είναι χτεσινός ο δεσμός μας :P Πολλά φιλιά & καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχα Ναι πλέον έχουμε πέρασε σε άλλο στάδιο αυτή τη σχέση!! Δεν πιστεύω να νομίζεις πως θέλω κάτι παραπάνω κάνοντας σου δωράκια ή πως προσπαθώ να σε εκμεταλλευτω!! χαχαχαχαχαχα Ω ρε που πάμεεεεε!!! χαχαχαχαχα
      Μήπως κατά βάθος είσαι πολύ ρομαντική?? Πολύ βάθος και δεν το έχεις ανακαλύψει ;) Και τι.. ταιριάζει και με τα χρώματα της κρεβατοκάμαρας σου!! :)))

      Διαγραφή
  20. Πανέμορφη και λαμπερή δημιουργία σου και πολύ απολαστικό το post σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το' ξερα ότι ήσουν μαντάμ, αλλά ότι ήσουν και Σουσού το διαπίστωσα σήμερις! Πάντως εγώ σε ψήφισα ζαργάνα μου, έστω κι αν είσαι...αφόρητη λαϊκάτζα!!!!!! Αχαχαχα! Πολλά φιλιά κι όπως σου έγραψα και σε μένα, μπορείς να αναρτήσεις και σκέτα Φλιτζάνια, εμείς δεν παρεξηγούμε!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχαχαχα αφόρητη λαϊκάτζα!!! χαχαχαχα Εντάξει φοβερή ατάκα!!!
      Το είδα και χθες μου ήρθε ιδέα τι να γράψω γιατί για ποια με πέρασες που θα αραδιάσω άδεια φλυτζάνια.. Να μου πουν πως δεν είχα καφέ να βάλω?? χαχαχαχα φιλιά!!

      Διαγραφή
  22. Παναθεμασε μ εκανες και γελασα βραδιατικα! Πολυ ωραια η μεταμορφωδη σου κιας ειναι κι απ το μπιθουλα! Συγχαρητηρια σουσου-ραδα μου γλυκεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον γελάμε εδώ μέσα... κάτι είναι και αυτό!! χαχαχαχα Τον Μπίθουλα και το πτωχοκομείο τα έχουμε πετάξει από επάνω μας.. τώρα είμαστε της καλής κοινωνίας!!! :p
      Πολλά φιλιά Σοφία μου!!

      Διαγραφή
  23. Axaxaxxaxaxxaxaxa!!!!!!
    Ας γελάσω αγγλιστή , που είναι και η μητρική μου γλώσσα!!!!
    Τί μου θύμησες Ζαργάνα μου, προδίδω και την ηλικία μου!!!!!
    Η αγαπημένη μου ηρωίδα!!!!!!
    Την ανέστησες τέλεια!!!!!
    Υπέροχη μεταμόρφωσις του ευτελούς χαρτοκουτίου σε αριστοκρατικόν !!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα Για να σε παρηγορήσω Ρένα μου και εγώ την έβλεπα τότε!! Απλά δεν τα θυμόμουν όλα και με λεπτομέρειες και πέρυσι έκανα μία επανάληψη στα επεισόδια από το You tube και ξανάρχισα τα Σουσουραδίστικα!! Ήταν άπαιχτη η Σουσου!!
      Σε ευχαριστώωω!!!

      Διαγραφή
  24. Οκ μπορεί να πήρες πέμτη θέση (καθόλου άσχημη βέβαια), αλλά στο γράψιμο είσαι πρώτη!! Είσαι κάτι σαν να λέμε αντικαταθλιπτικό χάπι...Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι καλά που περνάμε εδώ στα εξοχάς ζαργάνα μου.... χαχαχαχα
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  25. Ζαργάνα μια χαρά σου βγήκε το κουτί! Αριστοκρατικότατο! Γεια στα χέρια σου! Και η μαύρη δαντέλα tres chic! Συγχαρητήρια για την 5η θέση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομιλείτε την γαλλική?? Νομίζω πως και εσύ της τάξεως μου είσαι!! χιχιχι
      Σε ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  26. Μπονσουάρ και μπον φιλέ! Συγχαρητήρια για την δημιουργία ζαργάνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως το ζαργάνα θα μας κολλήσει στο τέλος και θα γελάσουμε!! :p
      Ευχαριστώ Μαρία μου!

      Διαγραφή
  27. Μπονζουρ και μπονσουα ,Ελεάνα μου...τι ωραία κουτιά και πόσο ρομαντικά...μπράβο-μπράβο...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου!! Έβγαλα και την ρομαντική μου πλευρά!! :))

      Διαγραφή
  28. Δεν περίμενα τίποτε λιγότερο από μία μαντάμ Σουσου, εξάλλου σε καλλιστεία θα πήγαινε έπρεπε να του βάλεις ότι καλύτερο και απο το αποτέλεσμα φαίνεται οτι τα κατάφερες με τον καλύτερο τροπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Κατερίνα είμαστε της καλής κοινωνίας και τα καλλιστεία τα παίζουμε στα δάχτυλα!! Μην ξεχνάς ποια ήταν και η παρουσιάστρια!! Πως θα πήγαινα;; Φιλιά!!

      Διαγραφή
  29. Μαντάμ Σουσού μου είσαι καταπληκτική και φυσικά το κουτί είναι αντάξιο μιας Αριστοκράτισσας όπως εσύ!! Είναι απίθανο, ρομαντικό, κομψό, με τη δαντέλα του, το βελούδο και τα στρας του, ε να μην δείχνει και παρακατιανό! Μπράβο και πάλι μπράβο!! Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το παρακατιανό Θάλεια να είσαι καλά που μου το θύμησες!! Το είχα ξεχάσει αν και μια εποχή το χρησιμοποιούσα πολύ και έριχνα γέλιο!!! Η Μανταμ Σουσου σας ευχαριστεί!! χιχιχι
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  30. Έγινε πολύ μαντάμ Σουσού το κουτί σου και μου αρεσει! Μα γιατί εχω χάσει τις υπέροχες αναρτήσεις σου??? Πάω να τσεκαρω το λογαριασμό μου! Πολλά φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου