DIY Industrial Κηροπήγια

Όποτε λέει ο 'μάστορας' του σπιτιού πως πάει σε κανένα μαγαζί με υλικά οικοδομών, εργαλεία και τα σχετικά, εγώ πετάω την σκούφια μου και τρέχω παρέα, θέλει δεν θέλει! 

Πάνε οι παλιές καλές εποχές που σύχναζα σε μαγαζιά με γυναικεία ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ.. Τώρα οι επισκέψεις σε μαγαζιά με είδη σπιτιού, ξύλα και υλικά οικοδομής είναι το καλύτερο μου!!
Βρε πως αλλάζουν οι καιροί.. μόνο αυτό έχω να σου πω! Ούτε η μάνα μου δε θα το πιστεύει!!


βιομηχανικά-κηροπήγια
Στην τελευταία μας βόλτα σε ένα από αυτά τα καταστήματα ρώτησα τον πωλητή που βρίσκονται οι συσκευασίες γύψου γιατί θα ήθελα 2-3 κιλά. Ο άνθρωπος αφού με κοίταξε καλά και με απορία μου απάντησε πως πουλάνε τσουβάλια των 20 κιλών μόνο.
Ακούστηκε μία φωνή από πίσω μου. Τι θα τον κάνεις τόσο γύψο;; Κατάλαβες ποιος ρωτούσε..
Όχι δεν άντεχα να περιμένω να πάω σε άλλο μαγαζί για μικρότερη συσκευασία, τον χρειαζόμουν εδώ και τώρα! Ομολογώ πως η ποσότητα ήταν κάπως υπερβολική, το έπαιξα όμως άνετη του τύπου έλα καλέ σιγά εγώ αυτά τα κιλά τα ξοδεύω σε 2-3 προτζεκτ!! 😜

Όχι ότι ήξερα και απόλυτα τι θα κάνω.. Αλλά τόσες ιδέες είχα δει στο ίντερνετ, κάποια από όλες θα έφτιαχνα για αυτό και έπιασα αμέσως δουλειά! Να μην λέει και εγώ να έχω δικαιολογία για τα 20 κιλά!

diy-industrial-tealight-holders

σπασμένα-κηροπήγια-γύψου

Η αλήθεια είναι πως τις πρώτες μέρες με έπιασε μία μανία να φτιάξω όσα περισσότερα αντικείμενα με γύψο. Για σιγουριά ξεκίνησα από αυτά κηροπήγια που σκέφτηκα πως είναι εύκολα. Είχα κάνει ήδη μία αποτυχημένη προσπάθεια με καλλιτεχνικό γύψο και έπρεπε να του πάρω τον αέρα.

making-tealight-holders-from-plaster
  1. Ένα ρολό κουζίνας κόπηκε στην μέση για να γίνει δύο ψηλά κηροπήγια. Στο πάτο τους έβαλα χαρτόνι που στερέωσα καλά με χαρτοταινία ώστε να μην τρέξει σταγόνα. Χάρτινα ποτηράκια του espresso χρησιμοποιήθηκαν σαν καλούπια για τα μικρά κηροπήγια. 
  2. Τις αναλογίες δεν της βρήκα αμέσως, ήμουν στο παίζω και μαθαίνω. Έβαζα γύψο - πρόσθετα νερό και πρόσεχα να μην είναι νερουλό γιατί δύσκολα θα έπηζε αλλά όχι και πολύ πηχτό γιατί δεν θα μου έδινε το χρόνο να το δουλέψω. Τα πρώτα 6-7 ποτηράκια με γύψο πετάχτηκαν μέχρι να φτάσω στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
  3. Όταν έριξα το γύψο στα δύο μεγάλα έβαλα αμέσως ένα γυάλινο ρεσώ σαν θήκη για τα κεράκια μου ενώ στα μικρά ποτηράκια στερέωσα μικρά ρεσώ.
diy-tealight-holders

modern-candles

Σαν πρωτάρα έκανα και λάθη..
Σε ένα από τα ψηλά κηροπήγια δεν έστρωσα σωστά στο πάνω μέρος και έκανε μύτες ο γύψος, κάτι που έπρεπε να διορθώσω αργότερα τρίβοντας με γυαλόχαρτο.

Το δεύτερο λάθος ήταν πως δεν είχα υπομονή να περιμένω.. Το αποτέλεσμα ήταν να σπάσω δύο στην προσπάθεια να ξεκολλήσω το κεράκι. Νευρίασα με εμένα αλλά λέω δεν τα πετάω (είχα ήδη πετάξει πολλά) κάτι θα σκεφτώ και για αυτά.

Και σκέφτηκα να τα βάψω... Τέτοια πρωτοτυπία!!
Και τελικά μου άρεσαν γιατί είχαν άποψη! Λίγο σπασμένο..

broken-candle-holders

Μετά από κάποιες ώρες μπορεί ο γύψος να δείχνει πως έχει σφίξει αλλά στην πραγματικότητα δεν έχει στεγνώσει από μέσα και καλό θα είναι να μένουν ένα με δύο μέρες για σιγουριά. Αν μπορέσει κάποιος να τα βγάλει προσεκτικά από τα καλούπια θα είναι ακόμα καλύτερα γιατί τα αφήνεις στον αέρα να στεγνώσουν, εγώ και βιάστηκα και έκανα βιαστικές κινήσεις..

Τελικά έφυγα για διακοπές χωρίς να τα τελειώσω αφού δεν υπήρχε χρόνος για τρίψιμο αλλά και γιατί θυμόμουν πως στην Ελλάδα είχα ένα τροχό για τεχνητά νύχια που ήταν άχρηστος στα μαμούνια του υπογείου εκεί.. Βεβαίως τον κουβάλησα και αυτόν και έβγαλε όλη την δύσκολη δουλειά!!

Έτσι άνετη και ωραία και χωρίς να ιδρώσω ή να κουραστώ ιδιαίτερα τα έτριψα με το τροχό (μόνο που άσπρισα κάπως) και στο τέλος τα άπλωσα για μακιγιάζ!

γκρι-ασπρο-ντεκορ

diy-industrial-tealight-holders

Η επιλογή του χρώματος δεν ήταν δύσκολη, το σκούρο γκρι ταίριαζε απόλυτα με το υλικό, είναι χειμωνιάτικο, μοντέρνο και το δικό μου απωθημένο από τότε που αγοράσαμε τα έπιπλα για το σπίτι. Έκανα το λάθος να ακούσω τις συμβουλές φίλου-διακοσμητή που μου είπε πως το γκρι δεν ενδείκνυται σε χώρες με ηλιοφάνεια και σκόνη.

Η άσχετη συμβουλή της ημέρας.. Μην ακούτε κανέναν σε ότι αφορά το σπίτι σας και το γούστο σας γιατί θα το μετανιώσετε πικρά, αλλά αυτά θα τα πούμε και σε άλλη ανάρτηση!

σκανδιναβικο-ντεκορ

Δεν έχουν πάρει θέση ακόμα στο σπίτι αλλά θα γίνει σύντομα μόλις τελειώσει ακόμα μία μεταμόρφωση.

Σχόλια

  1. Καλέ βγήκαν απίθανα.. ! Δεν μοιάζει με τίποτα γυψινο!!! Ούτε καν ότι από μέσα έχει ρόλο κουζίνας!!! Μπράβο κοριτσάκι τα έφτιαξες τέλεια!!! 20 κιλά γύψο είπες έχεις ακόμα;;; Δλδ να περιμένουμε πολλές εκπλήξεις ακόμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως είναι γύψινο!! Το ρολό δεν είναι από μέσα, το γύψο έριξα μέσα στο ρολό της κουζίνας και έβαλα το ρεσώ πριν πήξει και όταν στέγνωσε αφαίρεσα το ρολό ;)
      Με 20 κιλά γύψο θα ζητήσω δουλειά σε οικοδομή!! :p χαχαχα Σε ευχαριστώ Ίρις μου!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα έγιναν!!!! Σου κλέβω την ιδέα χαχαχα. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλέψε κλέψε ελεύθερα!! Εδώ είμαστε μία οικογένεια!!! χαχαχα
      Χαίρομαι που σου άρεσαν Κατερίνα μου!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλή σου μέρα.
    Τα κηροπήγιά σου είναι όνειρο. Ένα μεγάλο "μπράβο"
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ντένης!!
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

      Διαγραφή
  4. Μ αρέσουν πολύ !!!!
    Και τα χρώματα είναι πολύ όμορφα και τα σπασμένα τα λάτρεψα !!! Έχουν στύλ !!!!
    Καλή συνέχεια και για τα υπόλοιπα κιλά !!!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα σπασμένα και εγώ τα είδα με άλλο μάτι Ράνια μου και στο τέλος τα κράτησα και τα έβαψα!!
      Τα υπόλοιπα κιλά κάθονται και περιμένουν να μου έρθει ιδέα.. :)
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Πο πο.....μας άρεσαν τρελά!!!!!!!Μπράβο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα!!! Κάτι τέτοιο ήθελα και εγώ να φτιάξω, αλλά ακόμα δεν τα έχω φτιάξει. Τώρα που βλέπω τα δικά σου ζήλεψα.
    Καλή συνέχεια στις κατασκευές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα φτιάξεις Ελένη μου είναι πολύ όμορφα όταν είναι στολισμένα!! Βέβαια δεν ξέρω πως θα πετύχεις τα σπασμένα...γιατί θέλει μεγάλη τεχνική ;) χααχαχαχα
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Έλα ρε φίλη!!! ΑΠΑΙΧΤΗ!!!
    Τώρα αν σου πω πως λατρέψαμε τα σπασμένα θα μας πιστέψεις?... Μπράβο, μπράβο, μπράβο!!! Και τα χρώματα τέλεια!
    Φιλιά γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ και τις δύο σας πολύ πολύ!! Να σας φέρω τα σπασμένα δώρο ;) θα τα ανταλλάξω με κάτι φλούδες χιχιχι
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Τσούκου-τσούκου, τσούκου-τσούκου, μια οικοδομή σε βλέπω να την σηκώνεις με μεγάλη επιτυχία! Αχαχα! Δε μου λες, το γιαπί το πηλοφόρι το μυστρί, τα 'χεις ψάξει; Για...κοίτα λίγο καλύτερα! Μάκια! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτώχεια καλή καρδιά μα και γκρίνια!! χαχαχα το τριγωνικό καπέλο του χτίστη μου λείπει!! Δεν σηκώνω οικοδομή, δεν έχω να πληρώνω φόρους!! χαχαχα Φιλιά Πέτρα μου!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα ....έγινε τέλειο το σετ σου ....
    καλή συνεχεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ειρήνη μου!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  10. Με γύψο .. ούτε το έχω σκεφτεί !!! Και είναι πολύ όμορφα !!! Ευχαριστούμε κορίτσι μου !!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτη φορά τον δούλεψα και εγώ Νικόλ και ενθουσιάστηκα με το αποτέλεσμα!
      Σε ευχαριστώ. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Λοιπον..ένα θα σου πω, εγώ τα πέταξα όλα! γιατί τα δικά σου μπροστά σε αυτά που είχα κάνει εγώ είναι κομψοτεχνήματα! ένα άλλο πάλι που με έπιασε και δεν θέλω να ξανακουμπήσω γυψο...ευαισθησία στα χέρια! φαγούρα, κοκκινίλες άστα να πάνε, φόρεσα γάντια, τίποτα, η ζημιά είχε γίνει! Οπότε με 20 κιλά γύψο που πήρες (ε μα τον άνθρωπο δίκιο είχε!) θα περιμένω να μου στείλεις εσύ ένα σετ, από τα ψηλά κατά προτίμηση χαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάχη την πάτησα και εγώ την πρώτη φορά με τον καλλιτεχνικό γύψο και δεν έπηζε όσο έπρεπε. Την δεύτερη φορά από το 20 κιλο μέχρι να βρω την αναλογία, το τρόπο και γενικά του πάρω τον αέρα πέταξα αρκετά ποτηράκια. Μάλιστα σε ένα έσπρωξα τόσο μέσα το ρεσω που άνοιξε τρύπα και το κεράκι περνάει και ακουμπάει στο τραπέζι!! Το κράτησα για σταντ αυτό το στρογγυλό με την τρύπα!! χαχαχα Αν έχεις αλλεργία σε κάποιο συστατικό ότι και να κάνεις αμα έρθει σε επαφή τέλειωσε!! :))

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία έγιναν Ελεάνα, του πήρες τον αέρα του γύψου.
    Είχα κάνει κάτι παρόμοιο με τσιμέντο ταχείας πήξεως, βέβαια πήρα λίγη ποσότητα από τα υλικά του μπαμπά, δεν χρειάστηκε να πάω στο κατάστημα και να με κοιτάνε περίεργα...Το αποτέλεσμα είχε βγει αρκετά πορώδες, με πολλές τρυπούλες εδώ κι εκεί, όχι πολύ καλό δηλαδή. Κάτι με τις αναλογίες πρέπει να πήγε λάθος. Ο γύψος όμως είναι άλλο υλικό μάλλον, θα το δοκιμάσω κι αυτό.
    Ειδικά στις γιορτές που έρχονται αυτά τα κεράκια θα μπορούσαν να διακοσμήσουν πολύ όμορφα το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερία το σκέφτηκα και εγω το τσιμέντο αλλά είναι πιο πολύ για καλοκαίρι και δεν βάφεται εύκολα. Ο γύψος είναι καλύτερος για αντικείμενα με εσωτερική χρήση και μπορεί άνετα να βαφτεί. Για να μην σου κάνει τρυπούλες όταν στεγνώσει πρέπει μόλις ρίξεις το υλικό μέσα στα καλούπια σου να το χτυπήσεις ελαφριά στο τραπέζι για να σπάσεις τις φυσαλίδες. Με τις αναλογίες είχα και εγώ θέμα στα πρώτα που έφτιαξα γιατί έπηξαν γρήγορα ενώ άλλα ήταν νερό! Από ότι κατάλαβα πρέπει να μπορεί να δουλεύεται όταν ανακατεύεις και να μοιάζει παχύρρευστο αλλά όχι να τρέχει σαν νερό άμα ρίχνεις το υλικό από ψηλά. Καλή επιτυχία!!

      Διαγραφή
  13. Καλά φανταστικά !! Έχω πάθει πλάκα μαζί τους!! Μπράβο κορίτσι γεια στα χέρια σου!! Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Αθηνά μου!! Και εγώ ξετρελάθηκα ;) και θέλω να φτιάξω και άλλα!!
      Να έχεις μία όμορφη Κυριακή!

      Διαγραφή
  14. Απίθανα! Θέλω καιρό να κάνω κάτι τέτοιο και σκεφτόμουν το τσιμέντο αλλά βλέπω ότι και με τον γύψο το αποτέλεσμα είναι αυτό που φανταζόμουν! Επίσεις να σου πω ότι και τα δύο μικρά κηροπήγια που έσπασαν, τα βρήσκω υπέροχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη το τσιμέντο θέλω να το δοκιμάσω και εγώ αλλά λέω καλύτερα το καλοκαίρι, μου αρέσει περισσότερο σε εξωτερικό χώρο. Ασε που το τσιμέντο δεν είναι και εύκολο να τριφτεί και να διορθώσεις.. κάτι που γίνεται εύκολα με το γύψο! ;)
      Αυτά που έσπασαν μοιάζουν να έσπασαν ομοιόμορφα και τα κράτησα για να δω αν θα έδειχναν ωραία.. και τελικά είναι καλύτερα απο τα ολόκληρα! :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Αν έχει περισσέψει γύψος (δεν τελείωσες το 20κιλο έτσι?) μπορείς να με θερμοπαρακαλέσεις να κάνεις την προτομή μου! (Βέβαια θα προτιμούσα μαρμαρογλυπτική, αλλά να μη σε βάζω και σε άλλα έξοδα και με κυνηγάει ο σύζυγός σου!!!!)
    ;-)
    Λοιπόν, μουρλοκομείο, είναι ssssssssssssuper τα "κεράκια" σου! Και ξέρεις κάτι? Ακόμα και τα σπασμένα, μου αρέσουν τρελά!!! Σαν κερί που έχει λιώσει! Πιο "φυσικό" αποτέλεσμα!!! Μπράβο, βρε κορίτσι μου!
    Φιλάκια πολλά και πάω να φτιάξω τα νύχια μου, τώρα που μου το θύμισες!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχα Εγώ λέω επειδή έχω 20 κιλά γυψο να σε φτιάξω ολόκληρη!! Μόνο που δεν ξέρω που θες να σε εκθέσουμε??? χαχαχαχα
      Μία απορία.. τα νύχια να υποθέσω τεχνητά;; Έλα να στα χτίσω.. τόσο γύψο έχω!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφα όλα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ειδικα τα λευκα τα λατρεψα!!! μα τι ομορφα και μινιμαλ που βγηκαν κουκλα! και μπορουν ανετα να ταιριαξουν σε καθε διακοσμηση. ανυπομωνω να δω που τα στολισες! οσο για τη συμβουλη σου? η καλυτερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήνα μόνο τα άσπρα ταιριάζουν με πολλά στυλ διακόσμησης τα άλλα που έκανα μία πρόβα είναι αρκετά μοντέρνα. Έχω βρει που θα τα στολίσω απλά πρέπει να το φωτογραφίσω και για γίνει αυτό... πρέπει να συμμαζευτεί! :)) Η συμβουλή... μακάρι να την ακολουθούσα και εγώ τότε.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Ωραίο υλικό ο γύψος! Όταν του πάρεις τον αέρα της δοσολογίας (που διαφέρει ακόμα και ανά μάρκα...) έχεις απίστευτες δυνατότητες δημιουργίας!!!!
    Οι βάσεις σου έγιναν super!!!! Συνέχισε και θα με θυμηθείς ότι 20 κιλά ήταν απλά... η αρχή!!!!!! ;-)
    Φιλιά και καλή δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα σκέψου να πάω πίσω Κορίνα μου και να του πω ότι δεν με έφτασαν τα 20 κιλά και θέλω και άλλο!! χαχαχα
      Τώρα με έβαλες σε περιέργεια και θα το ψάξω περισσότερο.. το τι μπορώ να κάνω!
      Πολλά φιλιά. Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  19. poly ωραια!! τα ειδα σε μια ελληνιδα youtuber με τσιμεντο ομως. πολυ ωραια και αυτη η εκδοχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θέλεις ρίξε μια ματιά...
      http://alekacraftaholic.blogspot.gr/2015/06/blog-post_26.html
      http://alekacraftaholic.blogspot.gr/2015/07/blog-post.html
      http://alekacraftaholic.blogspot.gr/2015/06/diy.html
      http://alekacraftaholic.blogspot.gr/2015/03/blog-post_22.html

      Διαγραφή
    2. Να σου πω την αλήθεια το τσιμέντο το έχω περισσότερο για το καλοκαίρι σε εξωτερικούς χώρους και θέλω κάποια στιγμή να το δοκιμάσω. Ο γύψος μου φάνηκε πιο εύκολος γιατί μπορείς να διορθώσεις τα λάθη ;)

      Διαγραφή
  20. Τα κεράκια ποτέ δεν πάνε χαμένα και αυτά είναι υπέροχα Ελεάννα,θα τα έχω στα υπόψιν να τα δοκιμάσω!!(Δεν έχω γύψο,αλλά έχω μεγάλη ποσότητα αρμοστοκο,λες να μπορώ να τα φτιάξω μ'αυτόν;)Καλό ΠΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα αν εννοείς το αρμό που βάζουν ανάμεσα στα πλακάκια πρέπει να μπορείς να το κάνεις και με αυτό, το έχω δοκιμάσει σε διαφορετική κατασκευή και έπηξε. Τα κεράκια πάντα χρειάζονται χειμώνα καλοκαίρι ;)

      Διαγραφή
  21. Μπορεί να παιδεύτηκες πολύ για να τα φτιάξεις, αλλά μανούλα μου έτσι παιδεύονται οι καλλιτέχνες, όμως βγήκαν πανέμορφα μέσα στην απλότητα τους. Τα δε σπασμένα εμένα μου θυμίζουν κεριά που έχουν ήδη καεί και λιώσει λίγο. Όμως εγώ παρατήρησα και αλλαγές στον τρόπο παρουσίασης και μου αρέσουν πολύυυυυυυυυυυ. Μίνιμαλ και μοντέρνες φωτογραφίες αναδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο τα κηροπήγια σου. Φιλάκια και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που με αναγνωρίζεις σαν καλλιτέχνη!!!! χαχαχαχα Πλάκα πλάκα τα σπασμένα έχουν αρχίσει και μου αρέσουν και εμένα, και ξέρεις πόσο παιδευτικά για να τα κάνω;; :p
      Σε αυτά τα κηροπήγια (λόγω υλικού) νομίζω πως το μινιμαλ του πάει! Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Και τα σπασμένα άψογα βγήκαν βρε!!Καλλιτεχνικά!! Θα τα κάνω και εγώ!! Είσαι Θεά..τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα καλλιτεχνικά σπασμένα, γιατί δεν μπορείς να πεις.. είναι καλλιτεχνικά σπασμένα χιχιχι με παίδεψαν τα άτιμα!! Φιλιά Λίλια μου!

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος16/10/15 23:42

    καλησπέρα, σου δίνω μια ιδέα. Δούλευα σχεδόν 20 χρόνια στα επειγοντα περιστατικά και ανακάλυψα, όπως και άλλοι συνάδελφοι με καλλιτεχνικές ανησυχίες, τα όμορφα αποτελεσματα που δίνουν οι γυψοταινίες. Ναι αυτές που χρησιμοποιούνται για να βάλουμε γύψο στα πόδια, στα χέρια κλπ. Στεγνώνουν σε μικρό χρονικό διάστημα, δουλεύονται εύκολα, το αποτέλεσμα θα σε καταπλήξει!!! Βέβαια οι γυψοταινίες του νοσοκομείου σύντομα καταλάβαμε οτι επειδή είναι δεύτερης-τρίτης ποιότητας δεν δίνουν άριστα αποτελέσματα. Ετσι στραφήκαμε στα μαγαζιά με τα ορθοπεδικά και προμηθευόμαστε τις καλές. Θυμάμαι ένα συνάδελφος έφτιαξε μια υπέροχη φατνη για τα Χριστούγεννα. Μεγάλη όμως τη βάζαμε στο πάτωμα. Αυτός όμως ήταν καλλιτέχνης. εμείς οι υπόλοιποι είμασταν στα πιο εύκολα, κηροπήγια, τασάκια, εύκολα μπιμπελό κλπ. Αν μάλιστα έχεις καλούπι τελιώνεις στο πι και φι. Πχ όπως έκανες μετα ποτηράκια. Να ξέρεις οτι τα πλαστικά είναι καλύτερα απο τα χάρτινα. Ξεκολάνε πιο εύκολα. Ο γυψος ο ιατρικός στεγνώνει το πολύ σε 10 λεπτα.Ειναι σε ρολλά όπως ακριβώς οι επιδεσμοι, λεπτοί και τον δουλεύεις εύκολα. Δοκιμασε το θα σου αρέσει. Μόλις πάρεις το κολλάει που λένε, δοκίμασε γυψοταινίες ρητίνης. Ακόμα πιο ωραία πράγματα και πιο ανθεκτικά. Θα με θυμηθείς. Αν θες να με ρωτήσεις κάτι στειλε μου μήνυμα. Σου εύχομαι ωραίες δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία δεν θέλω και πολύ όταν μου δίνουν ιδέες.. ξεσηκώνομαι εύκολα!! :))) Άσε που είπες την μαγική λέξη.. Χριστούγεννα!! χιχιχι
      Τις γυψοταινίες τις δοκίμασα το Πάσχα σε ένα αυγό που έκανα και όντως δουλεύονται εύκολα!! Δεν τις έχω χρησιμοποιήσει βέβαια σε άλλα αντικείμενα για να δω πως βγαίνουν. http://myhomemymemories.blogspot.com.cy/2015/03/pasxalinadiakosmitikaavga.html
      Το ότι είναι καλύτερο στα πλαστικά δεν το είχα σκεφτεί, μου φάνηκε πιο εύκολο στα χάρτινα επειδή το σκίζω αλλά μία δοκιμή θα μας πείσει ;)) Θα σου στείλω μήνυμα το συντομότερο γιατί θέλω να σε ρωτήσω κάτι. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα tips!! Καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  24. Απίθανη ιδέα με τον γύψο. Τα συγκεκριμένα που έφτιαξες με το ρολό κουζίνας μου άρεσαν ιδιαίτερα. Τελικά έχω την εντύπωση, από τα λεγόμενά σου πως έπεται συνέχεια...
    Θα περιμένω εναγωνίως κοπελιά!!!
    Και κάποια στιγμή θα σε αντιγράψω χα χα χα
    Φιλιά και καλό ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 20 κιλά γύψου είναι αυτά Ελένη μου, κάτι πρέπει να τα κάνω.. χαχαχα
      Ιδέα δεν έχω αλλά όλο και κάτι θα βρω να κυκλοφορεί σαν ιδέα!!
      Να τα φτιάξεις είναι όμορφα! Φιλιά καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  25. Ο γύψος σπάει πολύ εύκολα,δοκίμασε κόλλα πλακιδίων ή τσιμέντο.

    http://alekacraftaholic.blogspot.gr/2015/06/blog-post_26.html
    http://alekacraftaholic.blogspot.gr/2015/07/blog-post.html
    http://alekacraftaholic.blogspot.gr/2015/06/diy.html
    http://alekacraftaholic.blogspot.gr/2015/03/blog-post_22.html
    Στα ρεσώ να πασαλείβεις βαζελίνη ,ξεκολλάνε πανεύκολα
    Πάντως με το γκρι χρώμα έγιναν πολύ όμορφα!

    Πάντως έχουν γίνει πολύ όμορφα με το γκρι χρώμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα ελπίζω να μην αρχίσω να τα σπάω ένα ένα Αλέκα γιατί ποιος μαζεύει.. :) Έχω δει πολλές ιδέες να κυκλοφορούν στο ιντερνετ και με γύψο και με τσιμέντο και να σου πω προτίμησα τώρα τον χειμώνα το γύψο, το τσιμέντο το έχω για εξωτερικούς χώρους καλύτερα και σίγουρα δεν δουλεύεται ή βάφεται όπως το γύψο. Σκέφτηκα να τα πασαλείψω με λάδι τα ρεσώ αλλά μετά είπα.. εε όταν στεγνώσει καλά θα τα αφαιρέσω..που να φανταστώ πως δεν θα κρατιέμαι!! χιχιχι Σε ευχαριστώ για τα λινκ δεν μου είχε ξεφύγει κανένα post σου σε όλα είχα σχολιάσει!! Καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  26. Είναι φανταστικά Ελεάνα μου!! Τα λάτρεψα! Καλέ το σπάσιμο το πέρασα για τσαχπινιά που την έκανες επίτηδες και τη θαύμασα κιόλας! Εχει δίκιο η Χριστίνα ότι θυμίζουν κερί που έχει λιώσει στην άκρη και έχουν στυλ και άποψη. Το χρώμα τους είναι πολύ ωραίο και ταιριάζει με κάθε επίπλωση! Περιμένω με ανυπομονησία να δω τι θα φτιάξεις με τον υπόλοιπο γύψο. Οι φωτογραφίες σου τέλειες! Φιλάκιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλεια μου τα σπασμένα δεν είναι τσαχπινιά.. αλλά τσαπατσουλιά!! χιχιχι Όποιος βιάζεται σκοντάφτει και πάει περίπατο και η τσαχπινιά!! :))) Χαίρομαι που σου άρεσαν, είναι αρκετά μοντέρνα αλλα μου αρέσουν αν και κλασσική !! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  27. Ελεάνα μου έγινα υπέροχα!!!! Σκέφτομαι τον άνθρωπο που σου έδωσε τον γύψο με πόση απορία θα σε κοίταγε και γελώ.... αλλά σκέφτομαι ότι πολύ σύντομα θα ξαναπάς για άλλα είκοσι κιλά και θα τον αφήσεις κάγκελο τον χριστιανό!!!!! Καλές γυψοδημιουργίες!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Βίκυ μάλλον που θα με πέρασαν για μεγάλο μαστόρι!!! :))
      To επόμενο θα είναι τσιμέντο.. έτσι για να τον αφήσω τελείως με την απορία!! χαχαχα
      Σε ευχαριστώ, πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  28. Έτσι ειναι Ελεανα μου αμα κανεις κάτι δεν λυπάσαι τα υλικά καλή ώρα, αγοράζεις το γύψο με τα κιλά χαχαχα. Αλλά να σοβαρευτούμε τώρα τα κηροπηγια έγιναν τέλεια ,λιτά αλλά συνάμα πολύ εντυπωσιακά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ που να δεις όταν μου είπε την τιμή για τα 20 κιλά γύψου.. 4 ευρώ! Νόμιζα πως έκανε λάθος.. Μου ήρθε να του πω πιάσε ένα ακόμα σακί και να τον αποτελειώσω!! χαχαχα
      Φιλιά πολλά Κατερίνα!!

      Διαγραφή
  29. Τα αγαπώ Ελεάνα πραγματικά! Είναι τέλεια! Και το color blocking με άσπρο και σκούρο γκρι είναι υπέροχο! Περιμένω με αγωνία τι θα φτιάξει και με τα υπόλοιπα κιλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μας βάλω όλους στον γύψο Κατερίνα!! :)) 20 κιλά πρέπει να τα καταναλώσω!! Αν μέναμε κοντά θα σου αντάλλαζα τα κεριά με λίγα φύλλα!! χαχαχαχα
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  30. Το πηλοφόρι το μυστρί θα τραγουδας οταν τα φτιάχνεις Ελεάνα μου να να δεις πως βγαίνει το ψωμί....αντε και εργολαβος με το καλό ...γιατι οι αντρες καλύτεροι νομιζεις πως είναι; για ρώτα και μενα που εχτισα ενα αυλότοιχο με μπλόκα παρακαλω... βεβαια αυτό ηταν προ αμνυμονευτων χρόνων.. ο γυψος ειναι υλικο που σου δίνει απεριορηστε δυνατοτητες αλλα βλεπω οτι υπαρχουν και αλλα υλικα από οτι σου γραφουν οι φιλες.. εμενα μου αρεσαν πολύ και εκεινα που εσπασαν εχουν τον τύπο τους.. καλη συνεχεια Ελεανα μου οτι και να κανεις να περνας ομορφα... φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα είπες καινούργια λέξη χωρίς να δώσεις εξηγήσεις... μπλοκα! Που πας και με αφήνεις με την απορία;;; :))) Πάντως ήταν μία δουλειά που δεν την είχα σκεφτεί αλλά αμα πηγαίνω και τραγουδιστά... θα πέσουν τα γύψινα να μας πλακώσουν! Να σου πω την αλήθεια δεν έχω βρει όλες τις δυνατότητες του γύψου αλλά που θα μου πάει.. πρέπει να τελειώσει το σακί!! :))
      Σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
    2. Τα μπλόκα Ελεανα μου ειναι αυτά που χτιζουν τα σπιτια ...τους αυλότοιχους και οτι τελως παντων χτίζεται.....ειναι μεγαλα σαν ασπρα τουβλα που απο την μια μερια εχουν 3 μεγαλες τρυπες αλλα απο την αλλη ειναι τελειως κλειστα.... αν σου εδωσα να καταλαβεις εχει καλως αλλιως ρωτα να σου δειξουν σε μαντρα με υλικα οικοδομων.....ο συζυγος ηταν οικοδομος.....και εγω ο βοηθος του.....χι.χι τωρα τα τελευταία είδα στην τηλεοραση σε εκπομπη, να τα κανουν διαφορες κατασκευες.!!! ελπίζω να βοηθησα... φιλακιααα

      Διαγραφή
    3. Θα το ψάξω στο internet και θα πάω διαβασμένη την επόμενη φορά στο σχετικό κατάστημα!! Νέες ίδεες μου έβαλες τώρα :)) Σε ευχαριστώ Ρούλα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  31. Ελέανα μου, έγιναν φανταστικά και τόσο καλόγουστα!!! Το σχήμα, το χρώμα και η υφή τους είναι απλά τέλεια!!! Πόσο μου αρέσει το γκρι και το industrial στυλ...!!! Αναμένουμε και άλλες δημιουργίες σου με γύψο... νομίζω ότι τα 20 κιλά θα αποδειχτούν λίγα τελικά ... προς έκπληξη μερικών ... χαχαχα!!! Πολλά φιλιά !!! Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Ιωάννα αν καταφέρω να ξοδέψω 20 κιλά γύψου θα πάω πίσω στον ίδιο πωλητή και θα του ζητήσω ένα σακί ακόμα!! Ετσι για να δω την έκφραση του!! :))) Χαίρομαι που σου αρέσουν γιατί το minimal είναι το στύλ σου από ότι κατάλαβα. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  32. Τελικά το αποτέλεσμα είναι τέλειο,Ελεάνα μου δεν το Περίμενα να βγει τόσο καλό με το γύψο.Ωραία ή ιδέα σου και τα χρώματα ταιριάζουν πολύ με το σκηνικό του χειμώνα...φιλακια πολλά και περιμένουμε και αλλά τόσα να μας δείξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ όταν τα έφτιαξα Μαρία και τα έβαλα πάνω στο τραπέζι μου φάνηκαν λίγο παράξενα και ήταν μέχρι να συνηθίσω το γύψο σαν υλικό, όταν όμως τα έβαψα ήταν τέλεια (εγώ που τα βλέπω από κοντά) και εκεί που στολίστηκαν ταιριάζουν απόλυτα με το υπόλοιπο σκηνικό! Φιλιά!

      Διαγραφή
  33. Eleana! These are BEAUTIFUL!! Thank you for linking this up at SHARE IT 33. A new party will open again tonight/tomorrow and we hope to see you there again! ~ Rose

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you for the invitation. Unfortunatelly I miss one or two due to small accident I had but know I back and I look forward for the next Share it! Thank you Rose for visiting.

      Διαγραφή
  34. Γεια!!! Θα ήθελες να ρίξεις μια ματιά στο blog μου: http://booksfrien.blogspot.com/ ;;; Θα το εκτιμούσα πολύ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρύσα πέρασα κάποια στιγμή και το είδα κλεφτά αλλά δεν πρόλαβα να σου σχολιάσω. Πολύ Θα σε ξανά επισκεφτώ άμεσα! Πολύ ενδιαφέρον το περιεχόμενο πάντως!! Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  35. Πολύ όμορφα Ελεανα, και επίσης πολυ πρωτότυπα. Και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω, πηγαίνω με τον σύζυγο στα μαγαζιά με κατασκευές, και του στέλνω εικόνες με παλέτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη σε ευχαριστώ που επισκέφθηκες το μπλογκ μου και για τα καλά σου λόγια! Τι τραβάνε τελικά οι άντρες.. χαχαχαχα ούτε για εργαλεία δεν μπορούν να πάνε μόνοι τους και τους βάζουμε και σε περιπέτειες μετά, εμένα έτσι λέει!!

      Διαγραφή
  36. Φανταστικα έγιναν τα κηροπηγια σου.
    Κι εγώ εψαξα τομπλογκ σου Αννα και είχα ενδιαφέρουσες αναρτησεις
    Θα ξαναπερασω.
    Φιλακια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου χαίρομαι που σου άρεσαν.
      Σε ευχαριστώ πολύ
      Φιλιά

      Διαγραφή
  37. Πως μου ξέφυγε αυτή η ανάρτηση !! Τέλεια έγιναν (και ας λες εσύ :-) ) !! Μου αρέσει και η αισθητική τους και η τεχνική που χρησιμοποίησες.
    Μπράβο Ελέανα, δημιουργείς τόσο ωραία και έξυπνα αντικείμενα με οικονομικά υλικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Επίσης άλλαξες το banner? Ή εγώ δεν θυμάμαι καλά ; Πάντως πολύ ωραίο το design του blog σου, φαίνεται πιο κομψό τελευταία :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια για τα κηροπήγια αλλά και για το στήσιμο του blog. Εκτιμώ το γούστο σου και χαίρομαι που σου αρέσει η αισθητική τους. Ναι άλλαξα όλο το στήσιμο του blog και νομίζω πως είναι πιο ξεκούραστο και πιο εύκολο και για τον αναγνώστη. Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  39. Αφού με το 20κιλο σακί γύψο στην κατοχή σου, αποφάσισες να κρατησεις ακόμη και τα σπασμένα κηροπήγια, πολλά μπράβο σου αξίζουν σε καιρό κρίσης χα!
    Εγινα υπέροχα, ειδικά τα δίχρωμα ειναι μούρλια!!
    Κατερίνα-Μελίνα
    ps. ακόμη να χωνέψω την συμβουλή του διακοσμητή περί γκρί... χμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) Μη νομίζετε τα κράτησα γιατι μου άρεσε το σπάσιμο και παρόλο που δεν είχα ιδέα τι θα τα κάνω τελικά την βρήκαν τη θέση τους!! χιχιχι
      Εδώ έχουν περάσει τόσα χρόνια και δεν την έχω χωνέψει εγώ.. Άσε που κάθε φορά που πρέπει να πλύνω τα καλύμματα του καναπέ την ξανά θυμάμαι και φορτώνω!
      Καλό Σαββατοκύριακο κορίτσια!

      Διαγραφή
  40. Ανώνυμος20/9/16 10:15

    Καλημέρα Ελεάνα! είμαι η Κική και ενθουσιάστηκα με τα κηροπήγια όλα! ψηλά και κοντά! θέλω να τα δοκιμάσω!
    Μάλλον θα το κάνω! και μάλλον θα αγορασω κ εγω 20 κιλά γύψο!!! (απο που τον αγοράζουμε?) απο αναλογίες μπορείς να μας πεις περιπου? πάνω κάτω?
    (κανα 2 μερες αρκούν για να στεγνώσουν? και αν στεγνώσουν...π.χ το γυαλινο ρεσώ που εβαλες μέσα στα ψηλά κηροπήγια...βγαίνει?)
    και τέλος με τι τα έβαψες?? διάβασα κάπου στο μπλογκ σου και για χρώμα για μαυροπίνακα! θα μπορούσε??
    έχω κάνει 100 ερωτήσεις..κ ζητώ συγνώμη! αλλά ενθουσιάστηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική καλησπέρα.
      Το γύψο τον αγόρασα απο μαγαζί που πουλάει υλικά οικοδομής.
      Με τις αναλογίες έκανα δοκιμές γιατί στην αρχή μου έπηζε και το επόμενο ήταν νερουλό. Το βασικό που πρέπει να ξέρεις με τον γύψο είναι φτιάχνουμε ένα μείγμα όχι νερουλό, περισσότερο σαν πηχτό χυλό και δουλεύουμε γρήγορα γιατί πήζει. Για να στεγνώσει θέλει αρκετές μέρες ανάλογα το καλούπι. Στα χαρτιά υγείας στέγνωσαν πιο γρήγορα αντιθέτως τα μικρά (που έσπασαν κιόλας) άργησαν γιατί ήταν σε χάρτινα ποτηράκια του καφέ. Το γυάλινο ρεσώ δεν βγαίνει.
      Τα κηροπήγια τα έβαψα με ακρυλικά χρώματα. Δεν δοκίμασα με μπογιά μαυροπίνακα ακόμα και δε ξέρω, πιστεύω όμως ότι δε θα έχεις θέμα. Εγώ την έχω χρησιμοποιήσει πάνω σε ξύλο και σε γυαλί.
      Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον αν χρειαστείς κάτι άλλο στη διάθεση σου. Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/9/16 12:21

      ευχαριστω για την απάντηση και το χρόνο σου Ελεάνα
      λοιπόν τα έκανα!
      με τα ποτηράκια του εσπρέσο έγιναν εξαιρετικά!
      με το ρολό...απο το χαρτι....κόλλησε το χαρτόνι-και δεν μπορεσα να το βγαλω καλά..τωρα ειμαι στη φαση που θα τρίψω με γυαλλοχαρτο..να δω αν μπορεί να διορθωθεί!!!!

      Να ρωτησω κ κατι αλλο...πρέπει πριν τα βαψω...να τα περασω με καποιο υλικό??? η τα ξεφορμάρω, τα βάφω και τέλος?
      Γενικά εχω ενθουσιαστεί..θα προσπαθήσω να κάνω κ άλλα πράγματα π.χ με πλαστικό μπουκάλι ...για να δούμε!

      Διαγραφή
    3. Κική και εμένα μου είχε κολλήσει σε ένα αλλά με λίγο τρίψιμο το έβγαλα, αν δεις κάνει μία σκιά σε ένα απο τα μεγάλα. Για να τα τρίψεις θα πρέπει να έχουν στεγνώσει καλά γιατί αλλιώς κολλάει στο γυαλόχαρτο ο γύψος και καλό είναι να μην επιμένεις πολύ ώρα στο ίδιο σημείο γιατί με την θερμότητα που αναπτύσσεται έχεις το ίδιο πρόβλημα.
      Αν αφήσεις κομμάτια που θα φαίνεται ο γύψος καλό είναι να τα περάσεις με primer (ασταρι) για να μην βγάζει αυτή την σκόνη και σου αφήνει σημάδια στα έπιπλα και στα χέρια.

      Στη τελευταία ανάρτηση έκανα και άλλα σε κουτιά των pringles (πατατάκια) και βγαίνουν τέλεια γιατί έχει μέσα ένα γυαλιστερό υλικό. Μην βάλεις ποτέ λάδι που λένε σε μερικά site οτι είναι εύκολο να βγουν γιατί θα ποτίσει στο γύψο.
      Σε πλαστικό μπουκάλι της coca cola το δοκίμασα και δεν έβγαιναν με τίποτα γιατί δεν σπάει εύκολα το πλαστικό.

      Δες εδώ τα επόμενα που έφτιαξα.
      https://myhomemymemories.blogspot.com.cy/2016/09/cooper-details-on-gypsum.html

      Και εγώ έχω ενθουσιαστεί και ετοιμάζομαι να τα πάω και δώρο!!! :)))

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος29/9/16 14:20

      ΑΑΑ μόλις τα είδα! εξαιρετικά!!! μπραβο!!!

      (σκεφτόμουν με ένα κοπίδι να κόψω-χαράξω το μπουκάλι..χωρίς να ξερω αν θα πετύχει βεβαια!!
      Καλά που μου το είπες, γτ διάβασα για το λάδι-ψέκασμα και ελεγα να το εφαρμόσω!
      πολύ ωραίες ιδέες πάντως!!! ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος29/9/16 14:28

      εξαιρετικά! μόλις τα είδα τα καινούργια σου! μπράβο!
      1)καλά που μου το είπε για το λάδι-ψεκασμα....ήμουν ετοιμη να το δοκιμασω
      2)έλεγα το πλαστικό μπουκαλι να το κόψω με ένα λεπίδι-ξυραφι ξερωγω...να το χαράξω κ να ανοιξει.......χωρις να ξερω αν θα πετυχει!
      αλλά τωρα εδωσε κ αλλες ιδέες...
      ευχαριστω!!!
      (το primer -ασταρι..επειδη ειμαι ασχετη...παιρνεις κπ συγκεκριμένο? )

      Διαγραφή
    6. Χαίρομαι που σου έδωσα και άλλες ιδέες!! :)
      Για primer είχα πάρει ένα μεγάλο από το Leroy από το τμήμα ζωγραφικής και το έχω ένα χρόνο τώρα και ακόμα έχει!
      Το λάδι κάνει όταν χρησιμοποιείς μπετόν όχι γύψο!
      Αν έχεις facebook έλα στην ομάδα και μπορείς να ανεβάζεις και εσύ αυτά που φτιάχνεις!!
      https://www.facebook.com/groups/329518910715574/338430226491109/?ref=notif&notif_t=group_activity&notif_id=1475053877400628

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου