DIY σε τραπεζάκι Ikea

Στη μετακόμιση κάποια έπιπλα δεν την έβγαλαν καθαρή, ένα μεγάλο τραπεζάκι μέσης (coffee table) από το Ikea ήταν ανάμεσα στα θύματα. Eνώ νευριάζα κάθε φορά που έβλεπα το χάλι του, δεν προλάβαινα να ασχοληθώ. Τελικά μπήκε το ερώτημα, το πετάμε και πάμε για καινούργιο ή προσπαθούμε να τα φτιάξουμε και ότι γίνει;;
Στη προ-blogging εποχή σίγουρα θα έπαιρναν δρόμο τα χαλασμένα έπιπλα, σε αυτή τη φάση όμως στο μυαλό μου χτύπησε καμπανάκι! Τι καμπανάκι δηλαδή, καμπαναριό ολόκληρο αφού σκέφτηκα ευκαιρία για DIY και ίσως ανάρτηση, αν πετύχει.. Είχα δει πολλές ιδέες που μου άρεσαν και ήμουν αποφασισμένη να το προσπαθήσω.

Ήρθαμε 1-1 και επιτυχία και αποτυχία.

trapezaki_ikea

Οι ερωτήσεις του αγοριού (μου) έπεφταν βροχή μέσα στο κατάστημα με τα ξύλα.
Τι θες να κάνεις δεν καταλαβαίνω, πως θα τα ενώσεις, δεν είναι απλό, δεν έχεις μετρήσει, δεν συμφέρει, θα κοστίσει περισσότερο, πως θα τα καρφώσεις, δεν θα αντέξει το τραπέζι.

Επειδή το περίμενα πως θα μου είναι αντιρρηξίας (Μεγάλε Ζήκο) είχα απάντηση σε όλα! χα χα
Και στη τελική είναι και η χαρά της κατασκευής!!

lack-trapezaki-ikea
Το είχατε δει τότε και στην φωτογράφιση του μπλε δίσκου - εδώ αλλά δεν ανέφερα κάτι τότε.
Το πως ήταν το τραπεζάκι πριν το πιάσω στα χέρια μου σας το είχα δείξει στην ανάρτηση του καθιστικού - εδώ.

Η αλήθεια είναι πως βλέποντας το κόστος των ξύλων και των υλικών που είχα στο μυαλό μου απογοητεύτηκα. Όντως δεν συνέφερε οικονομικά, με τα ίδια χρήματα αγόραζα καινούργιο, αν και στο διαδίκτυο κυκλοφορούσε ως εύκολη και οικονομική λύση μεταμόρφωσης. Αποφασισμένη πλέον πως δεν πρόκειται να το φτιάξω, του είπα ξέχνα το και πάμε να ψάξουμε για καινούργιο τραπεζάκι.

Lack-coffee-table

Το καλό το παλικάρι όμως μου βρήκε λύση!

Αν θες μου λέει η πιο οικονομική λύση είναι το ξύλο ραμποτέ!
-Και τι να το κάνω; 
-Ξύλο είναι, εσύ δεν είπες πως θες ξύλα για να το φτιάξεις; Ορίστε πάρε αυτό.
-Μα αυτό πάει σε τοίχους και εγώ θέλω χοντρά σανίδια.
-Ναι αλλά η τιμή του συμφέρει και εσύ είσαι ο καλλιτέχνης βρες λύση..
-Μμμμ με δουλεύεις αλλά ευκαιρία να αποδείξω την αξία μου!!
Εδώ γελάσαμε και οι δύο, γελάστε και εσείς ελεύθερα.






Όχι που θα το άφηνα. Το πήρα βέβαια.
Ένα πακέτο από 12 κομμάτια ραμποτέ, 1,80 ύψος κόστιζαν 11 ευρώ. Μπορούσα να φτιάξω το μεγάλο τραπεζάκι που ήταν 1,20 και με όσα θα περίσσευαν θα γινόταν και το πλαϊνό συν ότι θα είχα και περίσσευμα για ένα τρίτο που κάπου κυκλοφορεί μέσα στο σπίτι.
Τα είχα μετρήσει λέμε δε πήγα έτσι για ψώνια..

Τα υλικά
  • Ξυλόκολλα
  • Βερνίκι στο χρώμα της Ελιάς
  • Ξύλα ραμποτέ που μου τα έκοψαν στο μαγαζί στις διαστάσεις που ήθελα
Η ζημιά στο πλάι κολλήθηκε πολύ καλά γιατί ξεχάσαμε να πάρουμε καρφιά!
  1. Το ραμποτέ είναι ξύλο που κουμπώνει το ένα μέσα στο άλλο οπότε τα είχαμε ταιριάξει πριν ξεκινήσουμε, στη περίπτωση που κάποιο δεν εφάρμοζε καλά. 
  2. Χαράξαμε τις επιφάνειες των τραπεζιών για να αγριέψουν επειδή ήταν γυαλιστερές.
  3. Ρίξαμε μεγάλη ποσότητα κόλλας
  4. Κολλήσαμε πρώτα το ένα τραπεζάκι και την επόμενη μέρα το άλλο γιατί πρέπει να 'κάτσει' αρκετό βάρος πάνω τους προκειμένου να κολλήσουν καλά τα ξύλα.

Το ραμποτέ έχει δύο όψεις, η μία είναι κάπως ποιο γυαλιστερή, όμως οχι εμείς θέλαμε να βάλουμε την άγρια.. θα είναι πιο ωραίο είπε ο μάστορας και εγώ υπάκουσα!

Κανονικά σε αυτή τη φάση έπρεπε να τριφτεί και να περαστεί primer, εμείς δεν κάναμε τίποτα αφού η ιδέα ήταν να το μεταμορφώσουμε εύκολα. Μην ιδρώσουμε κιόλας κάνει και ζέστη..
Σημείωσε πως ήξερα που θα πέσει ο κλήρος του τριψίματος, οπότε είπα πως και η αγριάδα έχει την ομορφιά της!
Ήμουν σίγουρη πως περνώντας το κερί στο τέλος θα γυαλίσει και θα μαλακώσει οπότε γιατί να τρίβω άσκοπα... Θα το ήθελα αλλα δεν έγινε έτσι όπως το είχα στο μυαλό μου! Παρέμεινε άγριο.


Όταν έφτασε η ώρα για το βερνίκι ξεκίνησα πρώτα από το μικρό όπου έβγαζε μία κόκκινη απόχρωση. Βάφοντας την άλλη μέρα το μεγάλο τραπέζι φάνηκε το χρώμα της ελιάς που είχαμε επιλέξει. Και τώρα είχα δύο τραπεζάκια με διαφορετική απόχρωση.

Όταν γύρισα να ξαναπεράσω το μικρό με βερνίκι μήπως και σκουρύνουν λίγο τα ξύλα, άρχισε να αφήνει σημάδια και συνειδητοποιώ πως είχα προλάβει και το είχα περάσει με κερί οπότε έκανε σημάδια.
Ήμουν πως το λέτε εσείς εδώ.. γιατί ξεχνάω πως το λέμε εμείς εκεί.. Χολοσκασμένη!!

Επιτυχία το μεγάλο,
Αποτυχία στο μικρό.



-Μία χαρά είναι μου λεει και δεν θα κάτσουμε να σκάσουμε. Με 19 ευρώ φτιάξαμε δύο τραπεζάκια και μας περίσσεψαν ξύλα και για το τρίτο!
Τι ωραίος ο αντρικός τρόπος σκέψης σε τέτοιες καταστάσεις..
Εγώ εννοείται πως κοιτούσα μία εκείνον και μία το τραπεζάκι απορημένη μήπως και δεν βλέπουμε το ίδιο αντικείμενο..

Τελικά πίστεψα στα όμορφα του λόγια και χρησιμοποιούμε κανονικά και το μικρό ταπεζάκι χωρίς να μας ενοχλεί το χρωματάκι του (προς το παρόν).

wooden-coffee-table

lack-side-table

Έχε το νου σου..

* Τα ξύλα που βλέπεις σαν ιδέες στο διαδίκτυο, δεν είναι συμφέρουσα λύση εκτός και αν είσαι ξυλουργός ή κάποιος από την οικογένεια σου και μπορείς να τα προμηθευτείς ανέξοδα.

* Τα τραπεζάκια δεν μπορούν να καθαριστούν με πανί και καθαριστικό. Θέλουν σκούπισμα με τον σωλίνα της ηλεκτρικής για να ρουφήξει τη σκόνη.

Αυτό είναι ένα απο τα θετικά του γιατί όση σκόνη και να πέσει (που την έχουμε μπόλικη εδώ) δεν κάνει σημάδια γύρω από τα διακοσμητικά! Μήπως να σκεφτώ σοβαρά να αλλάξω και τα υπόλοιπα έπιπλα;;; χιχιχι

Ήταν τα κατορθώματα μας σε ένα DIY που είπαμε να κάνουμε παρέα με το έτερον ήμισυ. Μείνετε συντονισμένοι, όλο και κάτι ακόμα θα σκεφτούμε για να διαφωνήσουμε!! χα χα χα

Καλό Σαββατοκύριακο!

Σχόλια

  1. Axaxa! Μα, αν δεν υπάρχει και πρόκληση πώς θα ζήσει ο καλλιτέχνης?
    Σου λέει ο άλλος "αυτά είναι τα υλικά! ΦΤΙΑΞΤΟ!!!!"
    Αλλά όόόχι!!! Η φαντασία, το ταλέντο, το μεράκι (και ο εγωισμός ενίοτε!) δεν μας επιτρέπει να το βάλουμε κάτω!!!! Είμαστε καλλιτέχνες, λέμε!!!
    Προσωπικά, τα βρήκα sssssssuper τα τραπεζάκια και ανυπομονώ και για το τρίτο?
    (Ή μήπως δεν θα γίνει τραπεζάκι με τα ξύλα που απέμειναν και πρέπει να σκεφτούμε κάτι άλλο?! Χμμμμ!)
    *Μου αρέσει που βάζω και τον εαυτό μου στη διαδικασία της δημιουργίας!!!! αχαχα! Μαζί τα φτιάξαμε!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, χρυσοχέρα μου!
    Να έχεις ένα υπέροχο και άκρως δημιουργικό ... weekend! "πως το λέτε εσείς εδώ.. γιατί ξεχνάω πως το λέμε εμείς εκεί.." αχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα σκεφτείς κάτι άλλο για τα ξύλα πες μου!! Είμαι ανοιχτή σε οποιαδήποτε καλλιτεχνική πρόκληση!! χαχαχαχαχα γιατί ο σωστός ο καλλιτέχνης δεν κωλώνει πουθενά!! :p
      χαχαχαχαχα ατάκα όμως μαζί τα φάγαμε!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Ελεάνα μου απόλαυσα τόσο τη διαδικασία μεταμορφωσης των τραπεζιών, όσο και τους διαλόγους σας και τον τρόπο που γράφεις! Μια χαρά έγιναν και τα δύο τραπεζάκια και μπράβο σας! Πολλά φιλιά! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να είσαι από μία μεριά να μας ακούς όταν διαφωνούμε!! Μην αρχίζεις την μουρμούρα και έτσι!!! χαχαχαχα Πολλά φιλιά Σωτηρία μου!!

      Διαγραφή
  3. πιο απολαυστικό και απο τα τραπέζια ήταν οι διαλογοι!!! αχαχαχαχα
    εμένα πάντως μια χαρά μου φαίνονται! να πας και για το τρίτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα αποφασίσουμε να κάνουμε κατασκευή από κοινού Μάχη ποτέ δεν συμφωνούμε!! Και αφού δεν συμφωνούμε απορώ γιατί μπλεκόμαστε ο ένας στα πόδια του άλλου!! Μάλλον για να διαφωνούμε τελικά!! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία μου φαίνονται!!! Μπράβο!!

    Εγώ δεν κατάλαβα που είναι το πρόβλημα στο χρώμα του μικρού τραπέζιου. Εμένα τέλειο μου φαίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χριστίνα! Αμα δεις την φωτογραφία κάτω από την περιγραφή του Νο 6 θα δεις πως είναι κάπως κόκκινο και το βερνίκι που ξανά πέρασα από πάνω ( λόγω κεριού) έκανε μαύρες στάμπες. Αλλά οκ... και έτσι την δουλειά του την κάνει! :))

      Διαγραφή
  5. εμενα μου φαινονται πολυ ομορφα παντως!! Μπραβο στον καλλιτεχνη..χεχεχε.. Κι οσο για το καθαρισμα.. αν δοκιμαζες με φτερό ή swiffer;;; πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα μου το swiffer το δοκίμασα όμως το ξύλο είναι άγριο και πιάνει όλου του είδους τα υφάσματα / πανια. Βέβαια το φτερό μπορεί και να δουλέψει αν είναι από πλαστικές τρίχες.. πρέπει να βρω ένα! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία είναι Ελεάνα!!ορίστε μέσα από τα εμπόδια βγαίνει κάτι καλύτερο. Περιμένουμε και την τρίτη δοκιμή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Νίκη μου!! Καλύτερο δεν ξέρω.. πάντως είναι χρήσιμο!! :)

      Διαγραφή
  7. Αχ! Κ εμένα όλο τέτοια μου λέει κ μου κόβει τη χαρά! "Τι το θες τώρα αυτό ; Δεν θα είναι πρακτικό! Δεν θα πετύχει! Τι σε ενοχλεί όπως είναι κ θες να το αλλάξεις;" Πολύ ωραία τα τραπεζάκια σας! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωγραφιά τελικά νομίζω πως εμείς είμαστε γεννημένες για να ανοίγουμε δουλειές και οι άντρες να μας βάζουν φρένο!! Ισορροπία!! χαχαχαχα Βέβαια μετά το βλέπουν και τους αρέσει!! ;)
      Ευχαριστούμε!!

      Διαγραφή
  8. Εξαιρετικό του hack σας !!! Και εμένα Ζήκος ο σύζυγος αλλά δεν μασάω!! Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα μην μασάς Αθηνά!!! Προχώρα!! Φιλιά πολλά!! :)))

      Διαγραφή
  9. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!! Σαν να γιορτάζει το ΙΚΕΑ από τα hacks σήμερα. Το ότι βγήκαν διαφορετικά σε χρώμα να μη σε πειράζει καθόλου άλλωστε είναι χειροποίητα και ποτέ το χειροποίητο δεν είναι ίδιο το ένα με το άλλο. Βάζουν αυτή την πινελιά του cottage σε ένα σπίτι μοντέρνο αλλά που έτσι κι αλλιώς είναι στην εξοχή. Για το καθάρισμα, επειδή έχω φτιάξει δίσκο με ακατέργαστα ξύλα θα σύστηνα ένα νωπό πανί.
    Για τα γραφόμενα της ανάρτησης βλέπεις δεν έχω πει τίποτα ακόμη! Άλλωστε στα έχω πει και στα έχω ξαναπεί να το κοιτάξεις!!!! χαχαχχαχα φιλάκια :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα θα ήμουν πολύ ευτυχισμένη αν το Ικεα μου έδινε κατεστραμμένα αντικείμενα να τα φτιάχνω!! Φαντάζομαι και εσύ το ίδιο!! :p
      Είσαι να κάνουμε εκπομπή?? Αλλάξτε του τα φώτα!! χαχαχαχα
      Αυτό με την εξοχή.... Σε λίγο θα ξεκινήσω να βαλσαμώνω και ζώα.. αράχνες, σαμιαμίδια και άλλα τέτοια - Cottage!!! χαχαχαχαχα
      Για την γραφή τι να πω... Ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  10. τωρα αν σου πω οτι εμενα μου αρεσει αυτη η διχρωμια στα τραπεζακια θα με βαλεις στον ανδρικο τροπο σκεψης? γιατι πραγματικα τα λατρεψα και τα δυο! το ξυλο δεν το ηξερα καθολου, αλλα το μεγαλο τραπεζακι βγαζει μια εθνικ οψη απιστευτη! και το μικρο σε κατι πιο παλιο, αλλα εξισου υπεροχο! καταπληκτικα! ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα όχι Ζήνα! Ο αντρικός τρόπος σκέψης έχει και μία δόση.. μην με ζαλίζεις άλλο σε παρακαλώ είναι μία χαρά!! :p
      Το ραμποτέ από όσο ξέρω εγώ μπαίνει σε τοίχους και κάνεις μισή ή ολόκληρη ξύλινη επένδυση!! Φιλιά!! Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα!!!!! Είναι πολύ όμορφα! Το χρώμα της ελιάς το λατρεύω! Φιλιά Ελεάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ειρήνη μου! Σε ευχαριστώ πολύ!! Και εμένα μου αρέσει το χρώμα της Ελιάς, άσε που θυμίζει και Κρήτη!! :))

      Διαγραφή
  12. Εμένα πάλι, Ελεάνα,δεν μου αρέσουν όπως έγιναν ,γι'αυτό λέω να τα χαρίσεις κάπου (σ'εμένα,σ'εμένα)...
    Έγιναν εξαιρετικά όμορφα,είναι χειροποίητα γι'αυτό μη νοιάζεσαι για ατέλειες,εκεί είναι η ομορφιά τους.
    Πάντως έεις δίκιο για τις τιμές .Κι εγώ όταν πήγα να αγοράσω κόντρα πλακέ για να ντύσω το ταβάνι του εξοχικού ,μου έβγαιναν πιο φθηνά στην τιμή τα έτοιμα.Εδώ στην Ελλάδα μόνο συμβαίνει αυτό.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τα υλικά Αλέκα μου έχει δώσει στα νεύρα! Κάποια έχουν γίνει τελείως ασύμφορα και δεν ξέρω αν φταίει το γεγονός πως αρκετός κόσμος πια τα φτιάχνει μόνος του. Βέβαια δεν ξέρω τι τιμές παίζουν και στο εξωτερικό τώρα πια.
      Σε ευχαριστώ!! Λέω να τα κρατήσω... χαχαχαχα

      Διαγραφή
  13. Από πότε άλλαξες επάγγελμα είπες;☺
    Εμένα μου φαίνονται υπέροχα!
    Εδώ μέσα να το πεις Ιδέες και λύσεις πάντως! Οικονομικές!
    Φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Ότι πρέπει ο νέος τίτλος!!
      Δεν άλλαξα ακόμα επάγγελμα.. αλλά όπου να ναι!! Μάθε τέχνη και αστηνε!!
      Φιλιά Αριστέα μου!

      Διαγραφή
  14. Η χαρά μου είναι να μπαίνω στο blogs σου Ελεάνα μου όχι μόνο για τις κατασκευές σου αλλά και το υπέροχο λόγο που έχεις στην γραφή σου.... έγιναν πολύ ωραία τα τραπεζάκια σας οπότε να τα χαρείτε...φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου για όλα!! :))
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  15. Ελα ρε κορίτσι!!! Τι να θαυμάσω πρώτα; Το πείσμα σου ; Η το χρυσό σου χεράκι που έκανε δύο τραπέζια φανταστικά; Τα θαυμάζω και τα δύο όμως!!! Έκανες καλά που επέμενες γιατί άξιζει το αποτέλεσμα!!! Εμένα μου αρέσει που δεν είναι ίδια.. κάθε τι χειροποίητο αλλάζει δεν είναι κόπια!!!
    Συνέχισε έτσι!!! Θέλουμε να δούμε κι άλλα!!!! Φιλάκια ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοκκινίζω κοκκινίζω!!! :))) Σε ευχαριστώ Ίρις μου!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Ραμποτέ ξεραμποτέ εγώ βλέπω υπέροχα ξύλινα τραπέζια! Μπράβο ρε Ελεάνα! Πολύ καλή ιδέα πολύ καλή εκτέλεση και το βασικότερο εξαιρετικά οικονομική! Έυγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που έπρεπε να κρατήσω χαμηλό το κόστος!! χαχαχαχα ο σπόνσορας μου έκανε νερά!!
      Σε ευχαριστώ Σοφία, αν δεν έβλεπε το ραμποτέ.. όνειρο θα έμενε!!

      Διαγραφή
  17. Ελεάνα, το αναβάθμισες πάρα πολύ !! Στην αρχή νόμιζα πως θα έκανες ένα βάψιμο, αλλά έφτιαξες νέα επιφάνεια !! 1000 μπράβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Άρη, όταν είναι να κάνω σαματά.. τον κάνω σωστά!! :)))
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  18. Α!!!!!!! πολύ όμορφα έγιναν τα τραπεζάκια....... περιμένουμε και το επόμενο!!!!!!!!!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελα βρε συ! Εχω το ιδιο τραπεζάκι και μου χαλασε ετσι ακριβως.
    Thanks για την ιδέα ;)

    Καλό Σουκου!
    beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά το πρόβλημα είναι γενικό.. μμμ
      Καλό Σαββατοκύριακο!! :)

      Διαγραφή
  20. Πολύ ωραίο έγινε το τραπεζάκι!!!! Αυτό το πράγμα με τους άντρες να φέρνουν την καταστροφή πριν γίνει κάτι πρέπει να είναι στο DNA τους. Και μετά το βρίσκουν υπέροχο. Περιμένω και επόμενα πρότζεκτ να διαβάσω και να πάρω ιδέες!!! Καλημέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πλέον Χριστίνα πετάω την πρώτη κουβέντα, περιμένω την πρώτη αντίρρηση και ύστερα ξεκινάω να εξηγώ!!! :))) Μην το λέω και 40 φορές και γίνομαι κουραστική!! χαχαχαχα
      Μόλις επιστρέψω έχω δουλείες με φούντες!!

      Διαγραφή
  21. Καλά έκανες και επέμενες αρχικά με τόσες αμφιβολίες από το αρσενικό-όλοι ίδιοι βρε παιδί-...Είχε όμως και μια καλή ιδέα στην πορεία, με το ραμποτέ ξύλο, εντάξει να τα λέμε κι αυτά.
    Μου άρεσε αυτή η μεταμόρφωση Ελεάνα, έχουν άλλο χαρακτήρα τώρα τα τραπεζάκια. Μια εντελώς καινούρια επιφάνεια από πάνω που θα τους δώσει κι έξτρα αντοχή. Και μια πολύ ωραία vintage επιφάνεια για τις φωτογραφίες στο μέλλον, θα πω ακόμη. Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Μου αρέσει που είσαι δίκαιος άνθρωπος!! ;) Αν όμως δώσεις θάρρος ξέρεις τι λένε μετά... Κοίτα τι ωραία ιδέα που είχα και πάλι εγώ σε έσωσα!!
      Αυτό με τις φωτογραφίες... μου έκανε κλικ!!! Σε ευχαριστώ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Εντάξει, είσαι και πολύ μάστορας..Μπομπ! (!)
    Το μόνο κοινό που έχουμε, είναι..το σουπλά και το ρόδι επί του σουπλά! Φιλιά πολλά και καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Μόλις είπες Μπομπ μου ήρθε ένας χαρακτήρας από αυτό το παιδικό... Η Βέρα η μπετονιέρα και η Ρόζα η μπουλντόζα!!!! χαχαχαχα οποιαδήποτε ομοιότητα είναι απλώς συμπτωματική!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  23. Α ρε θεία απ'το Σικάγο:)))
    Θα συνφωνήσω καταρχάς για την π.Β. εποχή που σκεφτόμασταν εντελώς διαφορετικά και φυσικά για το πρακτικό κ μοναδικό ανδρικό μυαλό:))) χα χα χα
    Το τραπεζάκι έγινε μούρλια και πραγματικά το χρώμα του που κάνει σαν παλιό, με ενθουσίασε!!! Συγχαρητήρια στο φοβερό ντουέτο!!!
    Φιλάρες πολλές Ελεάννα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβερό ντουέτο after the diy!!! Γιατί πριν είμαστε το δίδυμο της συμφοράς και της διαφωνίας χαχαχαχα!! Που να δεις τώρα που μπήκα στην πρίζα και λέω να επεκταθώ και στα μαύρα έπιπλα που είναι από πίσω, τον βλέπω όμως και κουνάει το κεφάλι όποτε λέω να περιμένω να το σκεφτεί καλύτερα!! Φιλιά Δήμητρα μου!

      Διαγραφή
  24. Πολλές φορές αυτά που πρέπει να αγοράσουμε για να φτιάξουμε μία κατασκευή,κοστίζουν περισσότερα από τα έτοιμα.Όμως είναι και η χαρά της δημιουργίας!!!!Πάντως εμένα μου φαίνονται πολύ όμορφα Ελεάννα,μεγιά σας,καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ιωάννα μου! Αυτά μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν, να κοστίζει η επιδιόρθωση πιο πολύ από την αγορά! Αν και έτσι όπως έγιναν τα πράγματα και πλέον όλα είναι ψεύτικα και τόσο που πληρώνουμε για καινούργια... πολλά είναι!

      Διαγραφή
  25. Τέλεια???
    Μα τι είσαι εσύ πουλάκι μου? Και τα φτιάχνεις άψογα (φτού σου, φτού σου) και μας κάνεις να χαμογελάμε με τον καταπληκτικό τρόπο γραφής σου!
    Παραγγελίες δέχεσαι? χιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα φτύσε με να μην με ματιάσεις!!! χαχαχαχα :p
      Μαζί σου θα ανταλλάζω τραπεζάκια για μπισκοτάκια και βάφλες! Καλή προσφορά έτσι?? :)))

      Διαγραφή
  26. Πολύ όμορφα έγιναν τα τραπεζάκια, Ελεάνα μου! Μου αρέσει το ρουστίκ στύλ, και το ραμποτέ ξύλο έκανε πραγματικά την δουλειά του....δηλαδή εσείς την κάνατε...χαχαχα! Συμφωνείτε ή διαφωνείτε??? Μου θύμισες μιά παλιά εκπομπή μ'αυτόν τον τίτλο.
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oooo που το θυμήθηκες... με την Αλιφέρη αν δεν με απατάει η μνήμη μου ήταν η εκπομπή!!! :))
      Σε ευχαριστώ Μαριάννα μου! Και τι.. μόλις τα βαρεθώ τους πατάω ένα βαψιματάκι και αλλάζουν όψη πάλι! Σε δουλειά να βρισκόμαστε!!!

      Διαγραφή
  27. Ουααααααου, εντυπωσιάστηκα. Μη σου πω οτι το ραμποτέ ειναι πιο όμορφο απο τις απλές σανίδες. Γύαλισαν τα ματιά μου πάντως......μου έδωσες ιδεες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ για να σου πω την αλήθεια είχα κολλήσει στις σανίδες αλλά τελικά και το ραμποτέ έδωσε άλλη όψη, πιο ρουστικ που λέει και η Μαριάννα από πάνω και ταιριάζει με το περιβάλλον, χωριό!!

      Διαγραφή
  28. Εντυπωσιακή μεταμόρφωση και τα δύο έγιναν θαυμάσια,η αποθέωση του ραμποτέ !!! Οι περιγραφές σου απίστευτα απολαυστικές !!! Να τα χαρείτε λοιπόν και σύντομα να δούμε και το τρίτο τραπεζάκι να ποζάρει !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου και το τραπεζάκι θα ποζάρει.. και το έπιπλο απο πίσω θα ποζάρει...αν με αφήσει και δεν είναι 'αντιρρηξίας' πάλι.. χιχιχιχι!!

      Διαγραφή
  29. Τι έφτιαξες πάλι βρε θηρίο! Πολύ μου αρέσουν! Μη τα δει η μαμά μου γιατί θα παραδώσει την ανάρτηση για diy στον μπαμπά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς έχετε και τα μέσα!!! Λάθος επάγγελμα διάλεξε τελικά ο πατέρας μου... χαχαχαχα αυτό ήταν το συμπέρασμα!! :* :*

      Διαγραφή
  30. Έχω μια τύπου τάβλα, εννοώ επιφάνεια, με ήδη κολλημένα τα ξύλα και το πάω και το φέρνω για να βρω που θα το βάλω και μόλις που έδωσες την λύση... θα το κολλήσω σε ένα τραπεζάκι!!
    Ευχαριστώ για την ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ!!! Και εγώ είμαι εδώ να την παρουσιάσω... Θέλω αποκλειστικότητα!!! χαχαχαχα
      Εκτός αν μαγειρέψεις κάτι και το βάλεις πάνω σε αυτό που θα φτιάξεις, οπότε με ενα σμπάρο δύο τρυγόνια! ;)

      Διαγραφή
  31. Με εντυπωσίασες για άλλη μια φορά Ελεάνα μου με τα φανταστικά τραπεζάκια!! Σούπερ και τα δύο και μου αρέσει που είναι διαφορετικά, κάθε ένα έχει τη δική του ομορφιά και χαρακτήρα!! Μπράβο και πάλι μπράβο!! Και δεν ξέρω πως τα καταφέρνετε με το έτερον ήμισυ και κάθε διαφωνία - πρόκληση καταλήγει σε αριστουργήματα!! Η γραφή σου απολαυστικότατη όπως πάντα!! Φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ εύκολο να διαφωνήσεις Θάλεια μου!! Ότι πω θα μου φέρει αντίρρηση αρχικά και μετά το ξανά σκέφτεται και βλέπει πως είχα μία πολύ έξυπνη ιδέα τελικά!! χαχαχαχα Μέχρι που μου λέει πως ήταν δικιά του, γιατί μπορεί να με διόρθωσε σε κάτι, και εκεί πάλι διαφωνούμε για το πιάνου ιδέα ήταν!! :))) Κουβέντα να γίνεται.. :p
      Πολλά φιλιά και στις δύο σας!!

      Διαγραφή
  32. Hi ! I love your blog ,, you have a new follower from chile
    Angelica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η διαφωνία, έχει τη νοστιμιά της, είναι πιο ωραίο το αποτέλεσμα.
    Τα τραπεζάκια είναι μια χαρά και αν τα γιαλοχαρτάρεις και τα περάσεις δεύτερο χέρι, θα μπορείς να τα ξεσκονίζεις κανονικά.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η διαφωνία, έχει τη νοστιμιά της, είναι πιο ωραίο το αποτέλεσμα.
    Τα τραπεζάκια είναι μια χαρά και αν τα γιαλοχαρτάρεις και τα περάσεις δεύτερο χέρι, θα μπορείς να τα ξεσκονίζεις κανονικά.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Η διαφωνία, έχει τη νοστιμιά της, είναι πιο ωραίο το αποτέλεσμα.
    Τα τραπεζάκια είναι μια χαρά και αν τα γιαλοχαρτάρεις και τα περάσεις δεύτερο χέρι, θα μπορείς να τα ξεσκονίζεις κανονικά.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμμ Ρένα μου έδωσες ιδέα!! Έχουμε πλάνη οπότε μπορώ να το δοκιμάσω!!
      Η διαφωνία είναι το πρώτο που κάνουμε, έτσι για να πάει καλά αυτο που φτιάχνουμε!! :)))
      Φιλιά!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου