Επισκέψεις με άρωμα μέντας!!

Στέλνω μήνυμα σε μία φίλη blogger να ρωτήσω λεπτομέρειες σχετικά με κάτι που έφτιαξε. 
Κάνει το λάθος να μου δείξει δύο φωτογραφίες από την επόμενη ανάρτηση της, μία υπέροχη μεταμόρφωση ενός κλασσικού αντικειμένου! 
Thats it... Την κλέβω της λέω! Μου την στέλνεις όπως είναι!
Δεν θυμάμαι να την άφησα να μου φέρει αντίρρηση.. Έγιναν όλα με πολύ δημοκρατικό τρόπο! χαχαχα

Είναι Diyer (κοινώς τα φτιάχνει όλα μόνη της), ξετρυπώνει απίστευτα πράγματα, βάφει και αυτά που δεν βάφονται, άλλα της δείχνεις.. αλλά φαντάζεται.. και θα μπορούσε άνετα να κάνει καριέρα στην Αμερική ως DIY blogger αφού το τρυπάνι και την πλάνη τα παίζει στα δάχτυλα!

Η  Χριστίνα του Art Decoration and Crafting αποφάσισε να κάνει ένα ταξιδάκι στο νησί, παρέα με το κομοδίνο της!! 

vintage-mint-night-stand
Να μαι λοιπόν τσουυυυπ έφτασα!  Ωραία η Κύπρος και η φιλοξενία της Ελεάννας εξόχως ικανοποιητική.

Λοιπόν… θυμάστε που πέρυσι σε ένα πέρασμα μου με το αυτοκίνητο από τους σκουπιδοτενεκέδες της γειτονιάς μου είχα βρει μεταξύ άλλων και αυτό το κομοδίνο;  Είχα σκεφτεί να το φτιάξω για το δωμάτιο της μεγάλης μου κόρης αλλά εκείνη δεν έχει αποφασίσει ακόμη τι θέλει οπότε το κομοδίνο παρέμενε στην αποθήκη.  Όμως τώρα που αποφάσισα να φτιάξω εγώ το γραφείο στο σπίτι ήθελα ανάμεσα στα μοντέρνα έπιπλα του ΙΚΕΑ που θα χρησιμοποιήσω και κάτι παλιό, vintage που λέμε κι εμείς εδώ στην Ελλάδα.  Οπότε μπήκε μπροστά η μεταμόρφωση του


Αφαίρεσα το πόμολο που είχε και έκλεισα τις δύο από τις τρεις τρύπες που υπήρχαν με ξυλόστοκο


Δεν ήθελα να ταλαιπωρηθώ πολύ με τρίψε-αστάρωσε-τρίψε-βάψε-τρίψε-βάψε και έτσι η μπογιά κιμωλίας ήταν η μόνη λύση.  Το χρώμα είχε αποφασιστεί και ένα υπέροχο μεντί ετοιμάστηκε


Έπιπλα με πόδια πάντα ξεκινάμε να τα βάφουμε αναποδογυρισμένα για να αποφύγουμε τα τρεξίματα ειδικά στο πρώτο χέρι που η μπογιά γλυστράει περισσότερο


Παρόλο που δεν χρειάζεται τρίψιμο, για να αποκτήσει η επιφάνεια υφή βελούδινη την έτριψα λίγο και στη συνέχεια εφάρμοσα το δεύτερο χέρι


Ωχ οι τρύπες από το πόμολο που έκλεισα με στόκο δεν πέτυχαν αλλά θα ασχοληθώ με αυτές στη συνέχεια.  Ε δεν τα πετυχαίνω και όλα…


Σε λίγες ώρες είχε στεγνώσει εντελώς και ένα διάφανο κερί απλώθηκε σε όλη την επιφάνεια, επιτελώντας το ρόλο του λούστρου αλλά και για να σταθεροποιήσει και το χρώμα 


Στην αριστερή πλευρά της εικόνας έχει μπει κερί και εκεί που δείχνει το βελάκι όχι.  Βλέπετε την διαφορά και πόσο γυαλιστερό δείχνει όπου εφαρμόστηκε το κερί; 



Και τώρα ήρθε η ώρα να ασχοληθώ με τις αποτυχημένες στο στοκάρισμα τρύπες.  Ένα κομμάτι χαρτόνι οντουλέ... 


…βάφτηκε με το σπρέι χαλκού 


…έβαλα στην πίσω πλευρά του ταινία διπλής όψεως … 


…και το κόλλησα στο σημείο που φαινόντουσαν οι αποτυχημένα στοκαρισμένες τρύπες από το προηγούμενο πόμολο 


Την τρύπα που είχα αφήσει για να βάλω το καινούργιο πόμολο την άνοιξα και πάλι 


…και βίδωσα το καινούργιο κρυστάλλινο πομολάκι μου


Μεταφορά στο σπίτι και στήσιμο για φωτογράφηση.  Θέλεις να το χρησιμοποιήσεις σαν κομοδίνο βάζοντας μια ρομαντική ανοιξιάτικη διακόσμηση πάνω του;

klassiko-komodino





Ή θα το χρησιμοποιούσες όπως εγώ δηλαδή σαν τραπέζι δίπλα σε έναν καναπέ και έτσι θα έδινες χαρακτήρα σε ένα δωμάτιο με μοντέρνα έπιπλα;



Νομίζω τελικά ότι η βαμμένη φάσα χαρτονιού, που μπήκε για να καλύψει ένα λάθος,  του πηγαίνει πολύ!



Ευχαριστώ πολύ πολύ την Ελεάννα που με φιλοξένησε στο υπέροχο blog της και σας εύχομαι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο

post signature
-----------------------------------------------------

ΥΓ. Μεταξύ μας τώρα... ακόμα την κλαίει την ανάρτηση αλλά έλα που δεν πρόλαβε να αρνηθεί!!
Και αν ήμουν και Ελλάδα;; παίζει να έψαχνε και το κομοδίνο!! χιχιχι εννοείται με το τασάκι πάνω.. ερωτήσεις είναι αυτές;;;;    :)

To Art Decoration and crafting στο Facebook

Σχόλια

  1. Ωωωωω! Τί όμορφο!!!!
    Νομίζω πως είναι εκπληκτικό και το χρωματάκι!!! Μπράβο Diyer!!!!! (Και ευτυχώς που είσαι μακριά από την οικοδέσποινα... Άδειο θα σου το είχε αφήσει το σπίτι! Όχι βέβαια πως υστερεί κι εκείνη στις δημιουργίες, αλλά κουβέντα να γίνεται!)
    Αλίμονο σε εμένα τα ατάλαντο... Αλλά ευτυχώς είναι ο μπαμπάς μου μαραγκός οπότε... την έχω βολέψει την κατάσταση!!! χαχα!
    ;-)
    Φιλιά και στις 2 σας!
    Καλό Σαββατοκύριακο! Καλό μήνα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα ξέρεις πόσα πράγματα που κατα καιρούς έχει φτιάξει η Χριστίνα, λέω πόσο θα ταίριαζαν και στο δικό μου σπίτι!!! :p
      Σε ζηλεύω που έχεις πατέρα μαραγκό!! Και τι δεν θα του ζήταγα... :)))
      Πολλά Φιλιά Γιάννα.

      Διαγραφή
  2. Καλά τι τέλειο κομοδίνο!!!!!! Κι εγώ έχω σχέδια φέτος για αναβαθμίσεις παλιών σουηδικών επίπλων (κομοδίνο, τραπεζάκι) κυρίως για των παιδιών τα δωμάτια. Πολύ χρήσιμες συμβουλές. Ευχαριστούμε και τη Χριστίνα και την Ελεάννα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έχω κάτι τραπεζάκια Χριστίνα και δεν το αποφασίζω.. Και όσο το σκέφτομαι λέω πόσα επιπλάκια θα είχα γλυτώσει αν το ήξερα και τα πιο παλιά χρόνια!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία μεταμόρφωση στο κομοδινο Χριστίνα μου.Το χρωμα της μέντας είναι μοναδικό και του πηγαινει πολύ...του έδωσες την φρεσκάδα που χρειαζόταν και νομιζω οτι οπου και αν το στησεις θα έχει το δικο του στυλ.Μπράβο και στην Ελεαννα για την ζεστή φιλοξενία της...φιλακια και στις δυο σας...σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου και εγώ είδα πως ένα παλιό κομοδίνο απέκτησε άλλο χαρακτήρα με την μεταμόρφωση της Χριστίνας και μπορεί άνετα να σταθεί δίπλα και σε πιο μοντέρνα έπιπλα!!
      Φιλιά Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο κομοδίνο και το ντεκόρ πολύ ιδιαίτερο! Θερμά συγχαρητήρια στη μαστόρισσα! Φιλιά και καλό μήνα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Πέτρα μου!! Αυτή η μαστόρισσα μου ανοίγει πληγές με τις ιδέες της :))))
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφο και πράγματι το "λάθος" ταίριαξε γάντι! Μπράβο,κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που καταφέρνει και το λάθος το κάνει διακοσμητικό?? χαχαχαχα
      Καλό μήνα Δέσποινα μου!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο το κομοδίνο
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά, έμεινα με το κομοδίνο Χριστίνα μου!! Όπως πάντα, πάλι έκανες το θαύμα σου!! Είναι πανέμορφο με καταπληκτικό χρώμα και το οντουλέ και το πόμολο το απογείωσαν!! Και οι δυο εκδοχές που μας παρουσιάζεις με τα διακοσμητικά από πάνω είναι υπέροχες και δεν ξέρω ποια να διαλέξω! Σου αξίζουν πολλά μπράβο!! Ελεάνα μου η εισαγωγή που έκανες στην παρουσίαση της Χριστίνας είναι απολαυστικότατη!! Πολλά πολλά φιλάκια και στις δυο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Θάλεια μου διάλεξα την πρώτη εκδοχή!! :))) Το τασάκι με το κόσμημα και τα λουλούδια συνθέτουν ένας άκρως ρομαντικό σκηνικό!!
      Καλημέρα!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. πολυ πολυ ομορφο!!! και το χρωμα και η μεταμορφωση και ολα!!! πολλα φιλια και στις δυο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα μου πολλά φιλιά! Καλό μήνα να έχεις!!
      Και εγώ μα την μεταμόρφωση κόλλησα!! :))

      Διαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραίο έπιπλο και μου άρεσε και το χρώμα που επελεξε!
    Καλό μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριάδνη!!
      Καλοκαιρινό και 'φρέσκο' το χρώμα της Χριστίνας!!
      Καλό Μήνα!

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος2/5/15 19:04

    Πα-νέ-μορ-φο!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έδωσε ζωή ξανά σε κάτι που ίσως και να κατέληγε στα σκουπίδια!!
      Σε ευχαριστώ που πέρασες!! :)

      Διαγραφή
  11. Τέλειο έγινε το κομοδίνο με το μεντί χρώμα!!!!
    Μπράβο!!!!
    Καλό σ/κ!!!
    Καλό μήνα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Μήνα Στέλλα μου!!
      Η Χριστίνα είναι ΄πρώτη' σε κάτι τέτοιες μεταμορφώσεις!!

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφο!
    Το οντουλέ χαρτόνι έκανε θαύματα!
    Μπράβο στην Χριστίνα!
    Φιλιά και καλό μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριστέα μου!!
      Καλά εγώ ούτε που θα σκεφτόμουν να το καλύψω με χαρτόνι οντουλέ... :))) Αλλά αυτό είναι άμα το βλέπεις άλλες χρήσεις σε απλά πράγματα!
      Καλό Μήνα!!

      Διαγραφή
  13. Εξαιρετικό !! Και το χρώμα και το πορτάκι !! 1000 μπράβο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Άρη!! Η μαστόρισσα σε ευχαριστεί.... :)))

      Διαγραφή
  14. Eίναι απίστευτο! όλο σαν σύνολο απίστευτο! από το χρώμα, το πομολάκι μέχρι και τα διακοσμητικά! γεια στα χερια σου Χριστινάκι! μεταξύ μας και σε εμένα να το έδειχνες θα στην έκλεβα την ανάρτηση οπότε καλά έκανε η υπέροχη οικοδέσποινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα μας πας βρε Μάχη.... Αυτό το κομοδίνο φώναζε.. Κλέψε με!!!
      Σε ευχαριστούμε και οι δύο!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. Καλέ μη το συζητάς καθόλου, τέτοια πραγματα τα κλέβουμε χωρίς πολλά-πολλά!!

    Χριστίνα μου, κάθε φορα που βλέπω τέτοιες μεταμορφώσεις σε πρώην σκουπίδια, δυο πραγματα θέλω να ρωτήσω: πρώτον σε ποια γειτονιά μένετε να' ρθω να ψάξω κι εγω τα σκουπίδια σας και δεύτερον πώς μπορούμε να βρούμε τον παλιό ιδιοκτήτη και να του στείλουμε 2-3 φωτογραφίες από το μετά, έτσι για να καταλάβει τι πέταξε;
    Φυσικά και οι δύο προτάσεις σου είναι ιδανικές, είτε σαν κομοδίνο είτε σαν τραπεζάκι είναι ονειρεμένο!!

    Φιλιά πολλά και στις δυο σας κορίτσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα Νίκη!!! χαχαχαχαχαχα Συμφωνώ μαζί σου σε όλα όσα γράφεις!!!
      Έχω σκεφτεί να ακολουθήσω την Χριστίνα 2-3 24ωρα και να δω που συχνάζει και ποιοι είναι οι γείτονες της... χαχαχαχα όλο και κάτι θα βρεθεί και για εμάς!!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  16. Νταξει...αν τοχεις τοχεις....τρομερη μεταμορφωση και πεθαινω για τις αποχρωσεις της μεντας!!!και η πατεντα εξυπνη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Εύη μου θα ήθελα να το έχω και εγώ, θα είχα γλυτώσει τόσα έπιπλα της γιαγιάς μου που δεν ξέρω που κατέληξαν..
      Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  17. Α παπα πιο υπέροχη και κατατοπιστική μεταμόρφωση δεν έχω δει!! Που να φανταστώ ότι το οντουλέ χαρτί κάνει και για διακόσμηση !!! Χρώμα όνειρο!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νικόλ μου!!
      Ασε έχω μπει στο τρυπάκι και φέρνω βόλτα το σπίτι να βρω τι θα αλλάξω!!! ;)
      Καλό Μήνα!!

      Διαγραφή
  18. Πανέμορφο έγινε το κομοδίνο μ'αυτό το υπέροχο και γλυκό χρώμα!!!! Και πόσο ταίριαξε το πλαστικό βάζο πάνω του! Μεντί είναι της μόδας τώρα να λέγεται, αλλά παλαιώτερα νομίζω το έλεγαν 'οπαλίνας'.
    Συγχαρητήρια Χριστίνα μου για την τόσο πετυχημένη μεταμόρφωση!!! Και σε σένα, Ελεάνα μου για την φιλοξενία της.
    Φιλάκια και καλό μήνα, γεμάτο χρώματα κι αρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαριάννα μου!
      Το είχα ξανά ακούσει το οπαλίνα αλλά δεν ήξερα ότι ήταν το συγκεκριμένο χρώμα!! :))
      Η πιο χρωματιστή ευχή του μήνα!!! :))) Καλό μήνα να έχουμε!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Καλά, έγινε καταπληκτικό !!!! Μπράβο, τέλεια μεταμόρφωση !!!!!
    Καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ράνια μου!!
      Είναι καταπληκτική η Χριστίνα σε κάτι τέτοιες μεταμορφώσεις!!
      Καλό μήνα να έχουμε!!

      Διαγραφή
  20. Καταπληκτικό! Super οι συμβουλές για το βάψιμο. Και το κεράκι τέλειο! Μπράβο στη Χριστίνα για την ανακύκλωση του επίπλου και στην Ελεάνα για την φιλοξενία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε και οι δύο Σοφία!! :)))
      Αν θες ερχόμαστε και στον χώρο σας για μία μεταμόρφωση!! χαχαχαχα Θα γίνω ο μάνατζερ της!! Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  21. Εγινε υπερτέλειο ... δεν εχω λόγια!!! Το χρώμα της μέντας απλά το ανεβάζει ακόμα περισσότερο !!!! Super DIY ιδέα μπράβο στη Χριστίνα!!! Καλό μήνα Ελεάνα μου και σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ίρις μου!! Αν την αφήσεις την Χριστίνα... θα βάψει ότι υπάρχει!! Το ταλέντο δεν μπορεί να ησυχάσει!! :)) Τι λες... ταιριάζει να της το πάρουμε για το Hamptons?? χαχαχα
      Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  22. Ένα τόσο όμορφο έπιπλο με τόσο ωραίες γραμμές στάθηκε τυχερό που το γλύτωσε η Χριστίνα από τα σκουπίδια και το μεταμόρφωσε σε ''κύκνο''.Μου άρεσε η προσθήκη του χαρτονιού και θα έβαφα και τα πόδια του κατά το ήμισυ με το χρώμα του χαλκού.Φυσικά θα το τοποθετούσα κάπου που να φαίνεται η ομορφιά του.Φιλιά,κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμ ωραία η ιδέα σου Αλέκα!! Ο χαλκός τελικά είναι πολύ ωραίος και δεν του το 'είχα' εγώ θα πήγαινα σε πιο γνωστές λύσεις.. ασημένιο ή χρυσό!
      Πολλά φιλιά!! Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  23. Πάρα πολύ όμορφο! Αχ προσπέρασα ένα κομοδίνο σήμερα το πρωί!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γύρνα πίσω Αριάδνη μου να το πάρεις!!!! Αυτά είναι αντικείμενα που η Χριστίνα δεν αφήνει να πάνε χαμένα!! Πες μας που το είδες το πολύ πολύ θα πάμε εμείς!! χαχαχαχα
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  24. Μα τι καταπληκτική ιδέα!!! Το χρώμα τόσο φωτεινό και χαριτωμένο και η φάσα η "χάλκινη" όλα τα λεφτά!!! Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ιδιοκτήτρια του κομοδίνου σας ευχαριστεί κορίτσια!!! :))

      Διαγραφή
  25. Το κερί αφήνει μια βελούδινη όψη, φαίνεται και στη φωτογραφία ακόμη. Πολύ ωραία η μεταμόρφωση του παλιού και αδιάφορου κομοδίνου. Ευχαριστούμε την Χριστίνα που μοιράζεται μαζί μας όλες αυτές τις τεχνικές και τα υλικά που χρησιμοποιεί. Με βάζει να σκέφτομαι με άλλο μάτι καθετι παλιό! Μπράβο όμως και στην οικοδέσποινα για την ωραία παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Ελευθερία μου έχω αρχίσει να βλέπω με άλλο μάτι και τα καινούργια έπιπλα.. όχι μόνο τα παλιά!! :))) Με ξεσηκώνει κάθε φορά που φτιάχνει κάτι η Χριστίνα!
      Σε ευχαριστώ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Πολύ πολύ όμορφο. Αυτή η μπογιά της Α. Σλόουν άλλο πράγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν την ήξερα Τόνια μου, από την Χριστίνα την γνώρισα και βλέπω πως μεταμορφώνει τα πάντα!! :)))

      Διαγραφή
  27. Τέλεια η μεταμόρφωση που έκανε η Χριστίνα !!! Μου άρεσε πολύ και το χρώμα που διάλεξε και η τσαχπινιά με το χαρτόνι !!! Καλή σας μέρα και από εδώ κορίτσια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Ιωάννα μου, άμα το έχεις βάζεις και το χαρτόνι στην διακόσμηση και το μεταμορφώνεις!!! :))) Το χρώμα με τράβηξε και εμένα γιατί δεν είναι από αυτά που χρησιμοποιώ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  28. ΟΝΕΙΡΟ, Καταπληκτικό!!!!!!!!!!!! Δεν έχω λόγια!!!!!!!!!!! Απίστευτη μεταμόρφωση και με τα διακοσμητικά ...απογειώνεται!!!
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ νομίζω πως είναι καταπληκτικό Κική μου και το πομολάκι του έδωσε άλλο στυλ!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  29. Πόσο τέλειο είναι;;;
    Δεν έχω λόγια και ζηλεύω που δεν έχω κάτι παρόμοιο να του αλλάξω κι εγώ τα φώτα! :)
    Το σπρέι χαλκού, τα σπάει και η ιδέα με το χαρτόνι πανέξυπνη!!!
    Μπράβο Χριστίνα, μεγαλούργησες ξανά!!!
    Καλό μήνα να έχετε και οι δύο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Αλεξάνδρα όταν τα είχα, δεν ήξερα πως μεταμορφώνονται!! Τώρα που το ξέρω... δεν έχω έπιπλα να αλλάξω!! χαχαχα Θα πηγαίνω σε σπίτια και θα τους λεω αν είναι να πετάξετε κάτι.. φωνάξτε με!! χαχαχα
      Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  30. Τέλειο έγινε καθώς γνωστή η λατρεία μου στο μεντί! Καλή εβδομάδα και καλό μήνα και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι που δεν έδινα και τόση σημασία στο μεντί;; Μάλιστα δεν ήξερα καν πως αυτή την απόχρωση λέμε μεντί!! Καλό μήνα Δήμητρα!! :))

      Διαγραφή
  31. Πλέον δεν είναι κομοδίνο, αλλά ένα ντιζαινάτο βοηθητικό έπιπλο!!
    Άρτια εκτέλεση, μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια!! Σε καμία περίπτωση δεν θα φανταζόμουν την χρήση χαρτονιού!!! Κι όμως του πάει τόσο πολύ...
    Όσο για την διακόσμηση και οι δύο εκδοχές είναι εξίσου ζηλευτές και για περιοδικό παρακαλώ!!!
    Πολλά-πολλά μπράβο Χριστίνα, πολλά-πολλά μπράβο Ελεάνα!!

    Καλό μήνα και πάντα με τόσο όμορφες αναρτήσεις!!
    Φιλιά κορίτσια μου!! :)*****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου και εγώ σε κάποια φάση είδα το χαρτόνι στην φωτογραφία αλλά δεν ήμουν και σίγουρη γιατι μου φαινόταν παράξενο να έχει χρησιμοποιηθεί με τόσο ωραίο τρόπο!
      Εμένα ας μου έδινε το κομοδίνο σε όποια εκδοχή ήθελε!! χαχαχαχα
      Καλό Μήνα!!!

      Διαγραφή
  32. Καλέ εσείς καλοπαιρνάτε!!! Φτιάχνετε υπέροχα πράγματα και ταυτόχρονα διασκεδάζετε !! Το έπιπλο απέκτησε προσωπικότητα! Τα φιλιά μου και στις 2 σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα Λίλιααα... με εμάς μιλάς... τι νόμιζες, θα την περνάγαμε ξεροσφύρι!! χαχαχαχα
      Φιλιά πολλά κορίτσι!!

      Διαγραφή
  33. Τέλειο! Εξαιρετική μεταμόρφωση!
    Καλό μήνα να έχεις!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Χριστίνα να είναι καλά που το μάζεψε και δεν άφησε να πεταχτεί!! :))
      Καλό Μήνα!!

      Διαγραφή
  34. δεν ξερω αν φταει το κομοδινο ή το χρωμα ή το σχεδιο...μαλλον ξερω...η χριστινα φταιει! βγηκε καταπληκτικο!!!!!!! υπεροχο!!!!! και οι χαλκινες λεπτομερειες απλα ανεπαναληπτες! και η αναρτηση ηρθε την καταλληλη στιγμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Χριστίνα φταίει δεν λες τίποτα... χαχαχαχα
      Τι φτιάααανς Ζήνα?? Κομοδίνο και εσύ?? χαχαχαχα έτσι θέλω να έχω επιλογές!!

      Διαγραφή
  35. χαχαχαχαχαχαχα Βάσω εγώ της το είπα.... Αν ήμουν Αθήνα.. ούτε που θα το έβλεπε ξανά!!!
    Θα της έστελνα φωτογραφίες μόνο για να ξέρει πως περνάει καλά στα χέρια μου!! χαχαχα
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μου αρεσει τοσο πολύ που ψαχνω κομοδινο θα κλεψω την ιδεα!!!!!Είναι τελειο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Κατερίνα για αυτό λέμε πως πρέπει να μας πει η Χριστίνα που συχνάζει!! :))

      Διαγραφή
  37. Υπέροχο. Είναι πολύ πολύ όμορφη μεταμόρφωση. Το χρώμα, το πως διακοσμήθηκε όλα... Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τέλειο! Φοβερή η επιλογή χρώματος! Μου έκανε μεγάλη εντύπωση το αποτέλεσμα χωρίς τρίψιμο! Νομίζω θα πρέπει να δοκιμάσω τις chalk paint το συντομότερο δυνατόν! Επίσης ο συνδυασμός με το χαλκό πολύ ευφάνταστος και πετυχημένος! Χίλια μπράβο Χριστίνα αλλά και στην Ελεάνα φυσικά για την "κλοπή"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έχω σκάσει με αυτή την chalk paint!! Αλλά επειδή είναι εθιστική που λεει και η Χριστίνα, φοβάμαι πως θα ξεκινήσω με ένα έπιπλο και θα περάσω μια βόλτα από όλο το σπίτι!!! χιχιχιχι!! Όχι που θα της άφηνα τέτοια ανάρτηση!!! ;)

      Διαγραφή
  39. Πω πω!!!!!!!!!
    Τι τέλεια μεταμόρφωση!!!!!!
    Αλλά και το βαμμένο χαρτί, πολύ έξυπνη λύση!!!!!!
    Μπράβο!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά και στις δυο σας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Ρένα μου... Αυτή η γυναίκα μερικές φορές δε πιάνεται και σκαρφίζεται απίστευτες λύσεις!!
      Φιλιά πολλά!! :)

      Διαγραφή
  40. Εγώ τώρα το είδα αυτό!!Φανταστικόοοοο δεν έχω λόγια!Μπράβο βρε Χριστίνα για την μεταμόρφωση και μπράβο και σε σ'ένα Ελεάνα που το φιλοξένησες!
    Το λατρεύω αυτό το χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Θαύμα, δεν έχω να πω κάτι άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου