Το τραπέζι της γιορτής!!

Για τη γιαγιά μου η μαγειρική και τα τραπέζια ήταν σημαντικά στην επιτυχία μίας σχέσης ερωτικής, οικογενειακής, φιλικής. Δεν ήξερε από εντυπωσιακά στολίσματα άλλωστε στην εποχή της δεν υπήρχαν αυτά υπήρχε μόνο η ουσία, να μαζευτεί όλοι οι οικογένεια γύρω από το ίδιο τραπέζι και να περάσει όμορφα δημιουργώντας αναμνήσεις στους νεότερους. Στολίδια στο τραπέζι ήταν τα καλά σερβίτσια που έβγαιναν από το κλασσικό και βαρύ διακοσμημένο μπουφέ.




Το τραπεζομάντιλο ανάλογα με τη γιορτή, ήταν κάθε χρόνο το ίδιο- ακόμα θυμάμαι εκείνο το πράσινο με την άσπρη ρίγα στο τελείωμα και το καλό το άσπρο (που κράτησα εγώ). Έδινε εντολές πως να στηθεί το τραπέζι και ως βοηθός τότε εκτελούσα.

 
Τα κολονάτα ποτήρια του κρασιού, του νερού, τα καλά μαχαιροπίρουνα, η ασημένια ψωμιέρα με την άσπρη κοφτή πετσετούλα, το κρυστάλλινο δοχείο για το πάγο είχαν την θέση τους πάνω στο μεγάλο τραπέζι της καλής τραπεζαρίας με το χοντρό τζάμι από πάνω. Στο μπουφέ στηνόταν το σκηνικό για το επιδόρπιο, τα ποτηράκια της σαμπάνιας, του λικέρ, τα πιατάκια του γλυκού, τα μπολάκια της φρουτοσαλάτας δεν υπήρχε περίπτωση να τα αφήσουμε τη τελευταία στιγμή. Εγώ πήγαινα και ερχόμουν μέχρι να φτάσουν οι καλεσμένοι, γιατί εκτός όλων των άλλων μου άρεσε να χαζεύω το στολισμένο τραπέζι, ήταν σαν να το καμάρωνα!


Το μενού λίγο πολύ το ίδιο ανάλογα βέβαια τη γιορτή. Το πρώτο πιάτο γαρίδες κοκτέιλ μέσα σε ψηλά μπολάκια με πόδι ( τα ίδια του παγωτού) στολισμένα στο πάτο με ένα μαρουλόφυλλο. Δεύτερο πιάτο συνήθως αρνάκι στο φούρνο με πατάτες οφτές (τις λένε οι Κρητικοί) και μακαρόνια φούρνου με κρέμα γάλακτος μανιτάρια, μπέικον. Τα μακαρόνια ήταν πάντα Mafaldine Napoletani αλλιώς δε πετύχαινε το φαΐ κατά την άποψη της γιαγιάς! Ορεκτικά, σαλάτες ανάλογα την εποχή. 




Ο καθένας είχε τη θέση του, ο παππούς στη κεφαλή και η γιαγιά πάντα στην άλλη άκρη, αυτή που ήταν κοντά στη κουζίνα, για να μπορεί να σηκώνετε να φέρνει τις πιατέλες. Ήταν πολύ χαρούμενη που μαζευόμασταν σε κάθε γιορτή και εκείνη φρόντιζε για όλα!

Πίστευε πως αυτός ήταν ένας τρόπος για να μένει οι οικογένεια δεμένη..

Τυχαίο το κρασί??Δε νομίζω!!

Τα περισσότερα, αν όχι όλα, τα κληρονόμησα όταν έφυγε η γιαγιά..

Έτσι στην γιορτή που έστησα το Σαββατοκύριακο έβαλα όλη μου την τέχνη για να φτιάξω ένα τραπέζι όπως της γιαγιάς, το μενού παρόμοιο, το γλυκό το ίδιο και το στόλισμα στα πιάτα έμοιαζε με τότε που ήμουν η βοηθός της.



Το τραπέζι δεν θέλαμε να είναι επίσημο αλλά όμορφο και γιορτινό, κάτι να μας θυμίζει πως σε λίγο έρχονται Χριστούγεννα.



Τα πιάτα εξάλλου ήταν πολλά και δεν έπαιρνε για πολλές ''φιοριτούρες'' έτσι τις έλεγε η γιαγιά που πίστευε πως τον καλεσμένο θα τον κερδίσεις από την τέχνη της μαγειρικής σου και την ζεστή φιλοξενία που θα νιώσει... Αυτό νομίζω πως το πήρα για τα καλά!!!!




Σχόλια

  1. Τώρα αν σου πω πως συγκινήθηκα διαβαζοντας την ανάρτηση σου θα με πιστέψεις??! Ακούμε τόσα καλά σχόλια πάντα στις αναρτήσεις μας που ίσως δεν μπορέσουμε ποτέ να ξεχωρίσουμε την ευγένεια (μόνο?) από την αλήθεια. Και μετά από την εξομολόγηση να σου πω γιατί δάκρυσα...γιατί θυμήθηκα τα δικά μας τραπεζώματα όταν ήμουν μικρή και την συμπεριφορά μου που ήταν περίπου ίδια... Μπράβο κορίτσι μου που τηρείς τις παραδόσεις, μπράβο που είσαι αληθινή, μπράβο που ζεις έτσι την ζωή σου και σ ευχαριστούμε που μοιράζεσαι στιγμές από αυτή μαζί μας... Πολύχρονο το αγόρι σου για άλλη μια φορά! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!! Έχω ένα κακό... δεν μπορώ να είμαι κάτι άλλο..
      Πιστεύω πως όσο και να προσποιείται κάποιος, έρχεται η στιγμή που θα φανεί ο πραγματικός του χαρακτήρας. Ήταν και αυτό από τα πράγματα που μου έμαθε εκείνη... Ίσως το να κρατάω τις παραδόσεις είναι ένας τρόπος και για να την θυμάμαι ακόμα περισσότερο!! Δε θέλω να ξεχαστεί!! :)) Φιλιά Χριστίνα μου!!

      Διαγραφή
  2. Νομίζω ότι η ειλικρίνεια και η ευγένεια σε αντιπροσωπεύουν και έτσι εξηγείται αυτός ο αυθορμιτισμός στο γράψιμο σου Ελεάνα μου.....όπως είπε και η Χριστίνα πραγματικά, είναι όλα αυτά συγκινητικά και εύθραστα για γλυκές ψυχούλες όπως εσύ....ωραίο το σκηνικό σου και σου ευχομαι Χρόνια πολλά και για το αγόρι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πάντα για τα καλά σου λόγια!! Έχεις τον τρόπο να με συγκινείς, είσαι πολύ γλυκός άνθρωπος!! Να είσαι καλά για τις ευχές σου!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Όταν με αγάπη κάτι είναι φτιαγμένο είναι πάντα όμορφο από μόνο του και χωρίς φιοριτούρες.Είχε δίκιο η γιαγιά...Φιλιά και να'σαι γερή να τον καμαρώνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο δίκιο είχε η γιαγιά κι όλες οι μαμάδες κι οι γιαγιάδες που μας κληρονόμησαν, εκτός από τα σερβίτσια τους ,όλες αυτές τις ζεστές στιγμές και τις όμορφες αναμνήσεις!
    Μακάρι να μπορέσουμε να τις μεταδόσουμε κι εμείς στους επόμενους!
    Χρόνια πολά και πάντα να περνάτε καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω πολύ να μπορέσω και εγώ με την σειρά μου να περάσω κάποια στιγμή όλα αυτά στα παιδιά μου!! Να συνεχιστούν οι αναμνήσεις και τα έθιμα!! Ίσως να είναι και ένας τρόπος για να μας θυμούνται!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές!! :))

      Διαγραφή
  5. Το κείμενο σου είναι μια υπέροχη συγκινητική ταινία ολοζώντανη μπροστά στα μάτια μας..θα μπορούσε να είναι απόσπασμα απο βιβλίο! Συγχαρητήρια για τη γραφή σου και για το υπέροχο τραπέζι που έστρωσες Ελεάνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου δίνεις ιδέες... γιατί με βλέπω να κάνω και βιντεάκια σε λίγο!! :)) Ίσως αυτό το μπλογκ να είναι και ένα μέρος μιας ιστορίας!! Σε ευχαριστώ Σοφία!! Αν ήσουν κοντά θα σου έλεγα για γλυκάκι.. :))

      Διαγραφή
  6. Υπεροχο τραπεζι!! Και πολυ ομορφη αναρτιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ αυτά τα οικογενειακά τραπεζώματα, πόσες αναμνήσεις και πόσες μυρωδιές φέρνουν στο νου! Μπράβο που κρατάς τα έθιμα και μπράβο που έκανες ακόμα και το ίδιο μενού! Άλλωστε το κλασσικό είναι και διαχρονικό και στο φαγητό πάντα νόστιμο! έχουμε και παρόμοια ποτήρια, τα κλασικά κρυστάλλινα με το λουλουδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέ έκανα στιχάκι μόνη μου??χαχα τώρα που το ξαναδιάβασα το βλέπω!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχα Κρητικιά δεν είσαι..... μαντινάδες να μας γράψεις!!
      Δηλαδή άμα μου σπάσει ποτηράκι ξέρω που θα έρθω!! :)))
      Αυτό με τις μυρωδιές είναι αλήθεια!! Πολλές φορές μου θυμίζουν κάτι από τα τραπέζια εκείνα τα χρόνια!! :)) Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Τι τρυφερή σκέψη να ακολουθήσεις τις αναμνήσεις σου για ένα τέτοιο τραπέζι!! Να είστε πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) Σ'ευχαριστώ Λίλια μου!!! Πάντα γυρίζω στους παλιούς τρόπους όταν θέλω να πετύχω κάτι!! Δοκιμασμένη συνταγή ;)

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος13/11/14 21:28

    Πολυ όμορφο και γιορτινό το τραπέζι σου Ελεάνα μου!!! Δεν ήξερα οτι εχεις ρίζες απο Κρήτη ! Έτσι εξηγείτε η ιεροτελεστία του τραπεζιού! Κάθε τραπέζι και μια γιορτή... κάθε γιορτή και το δέσιμο της οικογένειας πιο ισχυρό! Υγεία να έχετε και τα τραπέζια σας να είναι πάντα γιορτινά!!!!Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η γιαγιά ήταν κρητικιά και βρήκα και άντρα κρητικό!! Τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτή τη ζωή!!! :)) Σε ευχαριστώ Αναστασία μου, υγεία να έχουμε όλοι!! Φιλια

      Διαγραφή
  10. Ποσο όμορφο κείμενο, ποσο όμορφο τραπέζι και πόσο όμορφες αναμνησεις! Μπραβο κοριτσι μου που εχεις κανει δικες σου τις συνήθειες της γιαγιάς!
    Σε αυτή την ανάρτηση εγώ βαζω άριστα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ράνια μου!! Έχω περάσει πολλές και όμορφες στιγμές δίπλα στην γιαγιά! Και για πολλά που είμαι τώρα τα χρωστάω σε εκείνη!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφο το τραπέζι!!! Είμαι σίγουρη ότι η γιαγιά σου θα είναι περήφανη για σένα!!!!
    Μπράβοοο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Χαίρομαι για αυτό που λες!! Πάντα αναρωτιόταν... θα θυμάσαι την γιαγιά σου, που σου τα έλεγε και τα μάθαινε!!!

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος13/11/14 23:17

    Σε διάβαζα και ήταν σαν να σας έβλεπα μπροστά μου, με τη γιαγιά να λέει κι εσύ να βάζεις στο τραπέζι... τα παιδικά μας βιώματα μας ακολουθούν παντού και πάντα, κι εσύ είσαι τυχερή που είχες τέτοιες εικόνες και παραδείγματα... πολύ συγκινητικό post...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου!! Ήταν πολύ όμορφα χρόνια και μου έμαθε πολλά!!!

      Διαγραφή
  13. Τον χαίρομαι!! Σε ευχαριστώ!!
    Το λέω πάντα πως οι γιαγιάδες ήταν σοφές γυναικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η γιαγιά σου ήταν πολύ προχώ και γκουρμέ. Τα ορεκτικά της δικιάς μου γιαγιάς ήταν πάντα κεφτεδάκια κλασικά και παραδοσιακά. Αλλά ότι κάνουν οι γιαγιάδες μας είναι πάντα το καλύτερο!!!!!!!!! Και πώς γίνεται όσο μεγαλώνουμε να θέλουμε να τις μοιάσουμε! να τη θυμάσαι Ελεάννα και πάντα να γιορτάζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Ήταν προχώ, αλλά σε αυτό βοήθησε και ο τόπος που γεννήθηκε και έζησε 40 χρόνια!!! Το ότι θέλουμε να τους μοιάσουμε νομίζω πως έχει να κάνει και με το ότι μεγαλώνουμε!!! Κακό αυτό... :))) αλλά καλό που εστω και έτσι κρατάμε τα έθιμα τους!!
      Με τα κεφτεδάκια έχει αναμνήσεις ο Ν. που τα έφτιαχνε η γιαγιά του με πατάτες τηγανισμένες σε μπόλικο λάδι!!!

      Διαγραφή
  15. Λίγο πριν φύγω...τι μου κάνεις!!!!
    Τώρα θα χαθώ στις σκέψεις μου πάλι μέσα στο αεροπλάνο....Με συγκίνησες κοριτσάκι μου...
    Οι γιαγιάδες μας και οι παππούδες μας ήταν σοφοί άνθρωποι γιατί κουβαλούσαν χρόνια εμπειρίας στην πλάτη τους και ήξεραν πολύ καλά όπως ξέρουμε και εμείς πια, ότι το μόνο που έχει σημασία σε αυτή τη ζωή είναι η οικογένεια και οι αναμνήσεις που δημιουργούμε με την αγάπη μας!!!
    Να χαίρεσαι το άλλο σου μισό!!!
    Σίγουρα είναι περήφανος που σε έχει στη ζωή του... μα πιο περήφανη, θα πρέπει να είσαι εσύ που έχεις την ευλογία της γιαγιάκας σου♥♥

    Μια μεγάλη καλημέρα Ελεάνα μου γλυκιά...♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις πόσες φορές γυρνάω πίσω, σε διάφορες φάσεις-καταστάσεις, και σκέφτομαι τι θα έκανε η γιαγιά τώρα.... και προσπαθώ να πράξω αναλόγως! Έχεις δίκιο, ήταν σοφοί άνθρωποι και κοιτούσαν την ουσία και όχι τα περιτυλίγματα!! Για αυτό και περνούσαν όμορφα και ας ήταν και φτωχοί οι περισσότεροι!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές και είναι πολύ συγκινητικά αυτά που λες!!! Παντα αναρωτιόταν αν θα την θυμάμαι...
      Ελένη μου καλό ταξίδι και να περάσεις υπέροχα!!

      Διαγραφή
  16. Πόσο γλυκιά, ζεστή και ανθρώπινη ανάρτηση Ελεάνα μου!!
    Είμαστε οι αναμνήσεις μας και είσαι τυχερή που έχεις τόσες καλές και όμορφες αναμνήσεις να αναπολείς και να τις μοιράζεσαι μαζί μας!!!
    Πολύ όμορφο και φιλόξενο το τραπέζι σου!!
    Να ζήσει η Κρήτη με τα ωραία της!!! :)
    Την καλημέρα μου και καλό Σαββατοκύριακο!!! (...μα είναι Παρασκευούλα σήμερα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ζήσει η Κρήτη!!!! χαχαχαχα Σε ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου!!!
      Έχω πάααρα πολλές και όμορφες αναμνήσεις!!
      Καλό Σαββατοκύριακοοοοο!!!! :))))

      Διαγραφή
  17. Αχ τι όμορφα!!!!

    Και τι ωραία πιάτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κορίτσι!!! Τι έγινες εσύ?? Παντρεύτηκες?
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  18. Δεν μπορείς πόσο με εκφράζει η ανάρτηση σου! Και οι φωτό σου ....χωρίς χλιδή αλλά πολύ γουστόζικα όλα!
    Μπράβο κοπέλα μου!
    Φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ Αριστέα μου!!! Να είσαι καλά!!
      Φιλιά και καλό σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  19. Σίγουρα θυμίζει Χριστούγεννα! Πολύ όμορφα το έστρωσες το τραπέζι σου, μας έδωσες ιδέες. Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι καράφες και τα μαχαιροπίρουνα, σαν από άλλη εποχή, ρομαντικά και φινετσάτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ελευθερία μου που σου έδωσα μια ιδέα!! Ήταν το πιο απλό στήσιμο αλλά πάρα πολύ ζεστό και ελάχιστα γιορτινό!! Τα μαχαιροπίρουνα είναι της προίκας μου χαχαχαχα τα άσπρα μπλε κουταλάκια δώρο της μαμάς μου από Αγγλία!!!

      Διαγραφή
  20. Είναι τόσο ωραίο ένα τραπέζι με τις όμορφες αναμνήσεις που κληρονομήσαμε!
    Σ' αυτά τα οικογενειακά έθιμα βρίσκουμε συχνά δύναμη για να συνεχίσουμε.

    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς!!!! Πόσες φορές κάθομαι και σκέφτομαι πως αυτά θα μας κρατήσουν σε όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας. Σε αυτά και καλά που αλλάζουν προς το 'μοντέρνο!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  21. Νομίζω σε όλες μας έφερες όμορφες αναμνήσεις, τότε που τα τραπεζώματα είχαν άλλη αξία και άλλη ομορφιά!
    Να μαζευτούν οι αγαπημένοι μας γύρω από ένα τραπέζι, κι εκεί γύρω από ένα καλομαγειρεμένο φαγητό κι ένα ποτήρι κρασί, να μοιραστούν σκέψεις και συναισθήματα!
    Έστρωσες ένα πολύ όμορφο τραπέζι, γεμάτο αγάπη!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Έλενα!! Νοσταλγώ εκείνα τα χρόνια!! Εμείς πάλι δε σταματούσαμε τα πειράγματα και τα γέλια, δε μπορείς να φανταστείς τι γινότανε!! :)))
      Φιλια!!

      Διαγραφή
  22. Αχ Ελεάνα μπράβο σου! Τα οικογενειακά τραπεζώματα μου αρέσουν πολύ, ειδικά όταν μαζευόμαστε όλα τα ξαδέρφια! Να χαίρεσαι το παιδάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς δυστυχώς είμαστε μακριά και έτσι το γιορτάζουμε με γνωστούς και φίλους!! Αλλά είναι πραγματικά ωραία αυτά τα οικογενειακά!!! Το μεγάλο παιδί χιχιχι!! Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  23. Υπέροχη η ανάρτησή σου και οι αναμνήσεις σου από την γιαγιά! Μπράβο σου, που συνεχίζεις την παράδοση!! Να τον χαίρεσαι τον καλό σου, πάντα με υγεία, αγάπη και χαρά!! Και να σε χαίρεται κι εκείνος και να σε καμαρώνει!
    Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου Μαριάννα μου!! Υγεία για όλους μας!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  24. Τι όμορφη περιγραφή και πόσο με συγκίνησες γιατί θυμήθηκα και γιαγιά και μαμά με όλα αυτά που αναφέρεις. Τα έχω ζήσει όλα αυτά και έχω πολύ όμορφες αναμνήσεις και επί πλέον έχω κληρονομήσει και ποτηράκια και μπουκάλια του λικέρ, πιατάκια του γλυκού και όμορφα τραπεζομάντηλα !!!Να είσαι καλά κι εσύ να συνεχίζεις αυτά τα ωραία της ζωής και να χαίρεσαι τον σύζυγο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ράνια μου για τις ευχές!!
      Είναι ανεκτίμητης αξίας όλα αυτά που έχεις κληρονομήσει ακόμα και οι αναμνήσεις!!!!!
      Μακάρι όλοι να συνεχίσουμε τις παραδόσεις για να μαθαίνουν και οι επόμενοι..

      Διαγραφή
  25. Αυτή η ανάρτηση, είναι το καλύτερο μνημόσυνο, που θα μπορούσες να κάνεις στη γιαγιάκα σου!!! Μεγαλείο να έχει ζήσει έτσι ένας άνθρωπος, που οι απόγονοι του να κρατούν ζωντανή την μνήμη, του μέσα από ζεστές και ευτυχισμένες στιγμές!!! Χρόνια πολλά, για την γιορτή, με υγεία και όμορφα τραπεζώματα :))) Σε φιλώ πολύ, Ελεάνα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία η ευχή σου!! Εμείς με το τραπέζωμα δεν έχουμε προβλήματα!! :))
      Τους αγαπούσα πολύ και τους δύο, εκεί μεγάλωνα, το περισσότερο καιρό ήμουν στο σπίτι τους παρά στο δικό μου!!
      Φιλιά Ειρήνη μου!!

      Διαγραφή
  26. Καλημέρα Ελεάννα μου καλώς βρεθήκαμε! Πολύ όμορφη η ανάρτηση σου με ταξίδεψε στα παιδικά μου χρόνια! Χαίρομαι που συνεχίζεις την παράδοση της γιαγιάς σου, έτσι είναι η οικογένεια!
    Να είσαι πάντα καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Ανθή μου!!
      Σε ευχαριστώ!! Ήταν λίγο διαφορετικά τότε... ήταν όμως πολύ όμορφα χρόνια!!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  27. Από φωτογραφίες (πόσο υπέροχες) μέχρι κείμενο, με ταξίδεψες και με συγκίνησες πάρα πολύ, ομορφιά μου! Να είσαστε πάντα καλά και να γιορτάζετε έτσι όμορφα! Τα φιλιά μου και καλή Κυριακή :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Πέτρα μου!! Νομίζω πως είναι κάτι που το έχουμε ζήσει όλοι λίγο πολύ!
      Πάντα υπήρχε, σε κάθε σπίτι, κάποιος που μάζευε την οικογένεια!!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  28. Πόσο τρυφερή και ρομαντική ανάρτηση Ελεάννα μου. Με ταξίδεψες...
    Οι φωτογραφίες σου μαγικές.
    Να χαίρεσαι τον αντρούλη σου και να είστε πάντα αγαπημένοι.
    Παρόλο που εγώ δεν "το χω" με τα τραπεζώματα και τα στολίσματα, λατρεύω να τα χαζεύω:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα ουτε εγώ το έχω με τα στολίσματα στο τραπέζι.. αντίθετα το έχω με το μαγείρεμα που απαιτεί το τραπέζωμα!!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές!!
      Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  29. Η ουσία είναι οι άνθρωποι που κάθονται γύρο από το τραπέζι και η ζεστασιά της παρέας. Η γιαγιά σου είχε δίκιο οι πολλές φιοριτούρες δεν χρειάζονται όταν υπάρχει αγάπη. Να είσαι καλά και να περνάς πάντα όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κατερίνα μου.. Πολλές φορές σκέφτομαι και συμφωνώ τώρα πια με τα λόγια της!
      Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  30. Πολύ συγκινητική ανάρτηση Ελεάνα μου. Μου θύμησες και εμένα τη δική μου γιαγιά που και αυτή μας μάζευε στο οικογενειακό τραπέζι με τα καλύτερα σερβίτσια που έβγαιναν 3-4 φορές τον χρόνο. Ήταν από τις καλύτερες αναμνήσεις μου. Σίγουρα η γιαγιά σου θα ήταν πολύ περήφανη για σένα γιατί το τραπέζι σου είναι άψογο, ζεστό και φιλόξενο!! Να χαίρεσαι τον καλό σου!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Θάλεια!!
      Εκείνη με έμαθε πολλά πράγματα... :))) και ξέρεις τι έλεγε.. αυτά που λένε όλες οι γιαγιάδες.. θα με θυμάστε άραγε καθόλου... θα λέτε θεός σ'χωρεστην την γιαγιά μου που μου τα έλεγε.. πόσο δίκιο είχε!! Αυτό το τελευταίο ήταν και η αγαπημένη της ατάκα!!! :))
      Όμορφα χρόνια!! Φιλιά

      Διαγραφή
  31. Πολύ συγκινήθηκα καθώς διάβασα! Υπέροχες αναμνήσεις Ελεάννα! Τώρα αν έχεις και τη συνταγή για τις γαρίδες κοκτέιλ ενημέρωσε με!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν όμορφες πραγματικά και τις θυμάμαι με αγάπη!! Την έχω τη συνταγή!! Είναι πανεύκολη και εντυπωσιακή Κατερίνα!!! :))

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου