Τρία πουλάκια κάθονταν!!!

Καλημέρα και Καλό Μήνα!!
Πλησιάζει το Πάσχα, δηλαδή τι μας έμεινε, είκοσι μερούλες και εγώ τρέχω να προλάβω να τελειώσω όσα περισσότερα μπορώ. Μεταξύ μας δε με βλέπω να κάνω ούτε τα μισά από όσα έχω στο μυαλό μου.
Πριν δύο εβδομάδες αποφάσισα να φτιάξω κάτι διαφορετικό και ιδιαίτερο.. Είδα την ιδέα στο pinterest (σε τέσσερα διαφορετικά site) μου άρεσε και σκέφτηκα πως να για να την φτιάχνουν όλοι θα έχει ενδιαφέρον!
Τώρα μπορώ να σου πω ότι έχει πλάκα, είναι χαρούμενη, ανοιξιάτικη και ότι πρέπει για την πασχαλινή διακόσμηση!!

ανοιξιάτικη-διακόσμηση
Το τελευταίο καιρό έχω κολλήσει με το σύρμα, πρέπει να το έχεις καταλάβει νομίζω από τις προηγούμενες κατασκευές. Κάθε φορά που φτιάχνω κάτι με αυτό, αναρωτιέμαι τι άλλο μπορώ να φτιάξω. Αυτή τη φορά ήταν κούνιες για πουλάκια!!
Για ψεύτικα πουλάκια όμως αν της βγάλω έξω λογικά θα πάνε και τα αληθινά;;

spring-decoration

Τα υλικά που χρειάστηκα ήταν ένα κομμάτι σύρμα (βεβαίως) και πολλές χρωματιστές κορδέλες. Τώρα είναι η ευκαιρία να χρησιμοποιήσεις ότι κομματάκια έχεις μαζέψει στην άκρη από διάφορες κορδέλες. Λέγεται ανακύκλωση!

ribbons-birds-for-easter-decoration

Έφτιαχνα με ανυπομονησία γιατί βιαζόμουν να δω το αποτέλεσμα οπότε υπήρξαν κάποια μικρά λαθάκια. Εσύ κάνε πως δεν τα βλέπεις. 😜
Άλλαξα λίγο τη διαδικασία από εκείνη που σου είχα εξηγήσει στο στεφάνι του Μαρτίου. Στην ένωση κορδέλας με σύρμα είναι η διαφορά γιατί βρήκα πιο εύκολο να βάζω κόλλα πάνω στο σύρμα και σιγά σιγά να τυλίγω τη κορδέλα γύρω από αυτό.
Το πρόβλημα που αντιμετώπιζα με τη κορδέλα που δεν κολλούσε εύκολα στην αρχή του σύρματος, ώστε να μπορώ ξεκινήσω το τύλιγμα, το έλυσα με τα γνωστά ξύλινα μανταλάκια. Την άλλη μέρα βέβαια έτρεχα για καινούργια μανταλάκια αλλά χαλάλι.

colourful-ribbons

  • Έβαζα κόλλα σε 10 εκατοστά σύρμα, τύλιγα κορδέλα και εκεί που τελείωνε η κολλημένη πλέον κορδέλα την κρατούσα με το δάχτυλο μου πάνω στο σύρμα για λίγο ακόμα ενώ με το άλλο χέρι ξεκινούσα να βάζω κόλλα στα επόμενα 10 εκατοστά. Η συγκρεκριμένη κόλλα αργεί να πάρει μπρος και για αυτό με παίδεψε.
  • Την αρχή και το τέλος κάθε κορδέλας τα έπιανα με μανταλάκι μέχρι να στεγνώσει και να σταθεροποιηθεί.


  • Επειδή τα μανταλάκια ήταν ξύλινα πολλές φορές κολλούσαν και αυτά όμως με λίγη πίεση άνοιγαν. 

  • Μη κόψετε μεγάλα κομμάτια από την ίδια κορδέλα αν θέλετε τη κούνια πολύχρωμη. Μετρήστε το σύρμα, πόσο μεγάλη θέλετε την κούνια και μετά κόψτε τις χρωματιστές κορδέλες που θέλετε. 
φωλιές-πουλιων

Σειρά είχε το ξύλο της κούνιας.
Είχα κάτι στρογγυλές βεργούλες και έκοψα με το κλαδευτήρι δύο κομμάτια γύρω στα 20 εκατοστά. Γίνεται και χωρίς μέτρο η δουλειά γιατί και εγώ με το μάτι τα έκοβα, μην νομίζεις. Είπαμε να γελάσουμε όχι να αγχωθούμε.
Αρκεί βέβαια να υπολογίζεις σωστά τα εκατοστά... 😂

  • Για να ενώσω τη κούνια τύλιξα το διακοσμημένο με κορδέλα σύρμα γύρω από τις άκρες τις βέργας. 
  • Αν θέλει κάποιος μπορεί να βάλει λίγη κόλλα γιατί γλιστράει και φεύγει πολλές φορές το σύρμα όταν τα κουνάς με δύναμη. Εγώ δεν το έκανα γιατί δεν έχω κανέναν να πηγαίνει να τα πειράζει εκτός από εμένα. 

πασχαλινή-διακόσμηση
ΚΟΠΕΛΙΑ ΨΙΤ ΕΣΥ ΜΕ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ!!
ΡΕ ΦΙΛΕ ΧΑΜΠΆΡΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ!
TO ΠΑΙΖΕΙ ΟΜΟΡΦΗ ΔΕΝ ΤΗ ΒΛΈΠΕΙΣ!
Τα σχόλια που έχω βάλει κάτω από τις φωτογραφίες σκεφτόμουν την ώρα που έβγαζα τις φωτογραφίες και γελούσα με αποτέλεσμα να βγει κουνημένη!!
spring-decoration
Χαμογελάστε καλέ μας τραβάει φωτογραφία!!
Πάρε εμένα που γύρισα και άσε τα χαζοβιόλικα που κελαηδάνε παρά πέρα!
Η διακόσμηση της κούνιας γίνεται σύμφωνα με το τι υλικά έχει ο καθένας και με τι του αρέσει!! Πουλάκια, φωλιές, λουλούδια, φιογκάκια, το σύρμα που μπορείτε γυρίσετε για τσαχπινιά γύρω από ένα ψεύτικο λουλουδάκι.

Το αποτέλεσμα είναι όμορφο, πολύχρωμο και βγάζει γέλιο κατά την διάρκεια φτιαξίματος και αν έχεις χιούμορ και στο τέλος... Θα καταλάβεις παρακάτω...
easter-decoration
Φωτογράφε πώπω χάλιαααα, με έβγαλες με δύο κεφάλια!! 
Εγώ τα κρέμασα για λίγο σε κάτι κλαδιά που έχω στο σαλόνι και έμοιαζε να έχει λουστεί από χρώμα και άνοιξη εκείνο το σημείο. Όμως είχα μία ιδέα!!
Ξεκινάω διστακτηκά το βλέπεις διαβάζεις.

Αυτές οι κούνιες σκέφτηκα να διακοσμήσουν τη πόρτα μας αυτό το μήνα αντί για ένα απλό στρογγυλό στεφάνι.
Πήγα λοιπόν στο σαλόνι που καθόταν ο έρωτας μου (καλοπιάνω τώρα μην γελάς) να του δείξω το έργο μου και κρατούσα το κλαδί που είχα κρεμάσει τις κούνιες. Με το που με βλέπει - δε πρόλαβα να μιλήσω η καψερή - λέει '' Τρία πουλάκια κάθονταν να βάλεις τίτλο''.
Καλά του λέω, δε θα σου χαλάσω το χατήρι αν είναι να πεις ναι στην φοβερή ιδέα που είχα!! Και του ανακοινώνω ότι σκέφτομαι να τα κρεμάσω στην εξώπορτα.

Η απάντηση ήταν άμεση, Ούτε που να το σκέφτεσαι, να φτιάξεις στεφάνι.
Εκείνη την ώρα έβαλα τα γέλια γιατί ήταν κάθετος και πολύ αρνητικός όμως γελούσε κιόλας και είπα να δοκιμάσω την γυναικεία πονηριά. Να τα συνδυάσω όλα μαζί ίσως;; Ήταν η δική μου ερώτηση!

colourful-swings-for-birds

Τι λες να απέγινε (α) τελικά;
Έκανα αυτό που ήθελα ή μήπως με κυνήγησε με το ίδιο κλαδί που ήθελα να κρεμάσω;
Και τι κρεμάστηκε πάνω σε αυτό το κλαδί;
Θα ζήσουν τα τρία πουλάκια που έγιναν πέντε ή θα τα φάει το μαύρο σκοτάδι;
Τι κρέμεται επιτέλους στη καφέ κλειστή πόρτα;
Εγώ υπάρχω ακόμα;;

yellow-birds-for-easter


Συνεχίζεται.....
Η Ελέανα;;;; Ή μήπως κάποιος προσπαθεί να θολώσει τα νερά;; 😜


Σχόλια

  1. Είναι πααααααααρα πολύ όμορφα, χαριτωμένα και ανοιξιάτικα! Πολύ καλές και κατατοπιστικές και οι οδηγίες κατασκευής τους Ελεάνα μου. Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Χριστίνα μου!! Καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  2. Γεια στα χέρια σου Ελεάνα! Πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες σου και το αποτέλεσμα άκρως ανοιξιάτικο! Οι δε λεζάντες, άπαιχτες!
    Σε κυνήγησε εε;; Τς τς τς. Μάλλον για στεφάνι σε βλέπω ... αλλά φυσικά και με μία φωλίτσα στην μέση ;)
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα!!! Τη γλύτωσα προς το παρόν.. έχει και συνέχεια!! Κάποιος από τους δύο δε θα τη βγάλει καθαρή. :)) Σου έγραψα και στο δικό σου, τα μεγάλα πνεύματα!!

      Διαγραφή
  3. Τρελένομαι με αυτά το κοτόπουλα, να ξέρεις! Έτσι ειδικά που τα έχεις βάλει να κοιτάνε και τα δύο πάνω, τί αστεία που είναι τα γλυκούλια μου <3 Ανοίγω τα χαρτιά μου και στοιχηματίζω στις κούνιες εγώ ;)
    Καλό μήνα ντάρλινγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα λίγο με ξέρεις αλλά πολλά κατάλαβες ;) Έχω πάθει πλάκα με τα κοτοπουλάκια!!
      Καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος1/4/14 15:09

    Είναι πολύ όμορφα Ελεάνα! Σαν να τ' ακούω να φωνάζουν "μαμ μαμ μαμ μαμ μαμ..." όπως στο "νέμο"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έεεετσι φαίνονται οι σωστές μαμάδες!!!!! :)) Έλα πες πόσες φορές την έχεις δει τη ταινία.. Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/4/14 16:39

      χαχα "κακό ζελεδάκι!" Έχω χάσει το λογαρισμό!

      Διαγραφή
  5. Ε καλά έχουν πολύ γέλιο τα πουλάκια σου και οι λεζάντες σου χαχαχαχα! Πολύ όμορφη κατασκευή και μας δίνεις πολλές οδηγίες για να τις κάνουμε. Καλό Μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχε πλάκα και όταν τα έφτιαχνα και μετά που τα έστηνα για φωτογραφία!!! Καλό Μήνα Λιλια!

      Διαγραφή
  6. Πολυ γλυκουλια! Να τα εχεις κ διακοσμηση στογαμο σας!!! ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα πετυχημένο... το άλλο με το Τοτό το ξέρεις?? Ξέρω ήδη την απάντηση! Τα φτιάχνω για να τα έχουν έτοιμα αύριο μεθαύριο τα παιδιά μου :p
      Στα βαφτίσια λοιπόν θα τα βάλω :D

      Διαγραφή
  7. Μωρέ μου,τι καλούλια που έγιναν! Τρισχαριτωμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμάμαι μικρή που μας έπαιρναν κάτι μικρά αληθινά! Ήταν τόσο γλυκά! Μετά δε θυμάμαι τι τα κάναμε.. :))

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα , μα τι όμορφη και πρωτότυπη δημιουργία !! Πωπω δεν προλαβαίνω τίποτα απλά θα θαυμάζω τα δικά σας .
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Νικόλ μου. Και εγώ τα ξεκίνησα νωρίς γιατί από εδώ και πέρα δε νομίζω να προλάβω πολλά. Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πολύ χαριτωμένες οι κούνιες με τα κλωσσοπουλάκια!!!! Χαρούμενη, ανοιξιάτικη και πολύχρωμη διακόσμηση!
    Υπέροχη ιδέα!!!
    Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!! :)) Δεν άντεχα άλλο, ήθελα χρώμα και χαρά!!!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  10. Μα τι υπεροχα πουλακια ειναι αυτα;;; Μπραβο Ελεανα για τις οδηγιες!! Περιμενουμε κ τις υπολοιπες δημιουργιες σου!
    Καλο μηνα! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκινήστε.. εσείς οι μανάδες να φτιάχνεται κούνιες για πουλιά! Θα αρέσει στα μικρά! Καλό Μήνα Μαρία μου!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα!Μου αρέσουν πολύ αυτές οι μικρές γωνιές του σπιτιού!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Μήνα!! Σ'ευχαριστώ, περιμένε να δείς μόλις στολιστούν κανονικά τι έχει να γίνει!! :))

      Διαγραφή
  12. Καλέ αυτό δεν είναι κατασκευή.. είναι σωστό αστυνομικό μυθιστόρημα! :p Υπέροχες οι κούνιες σου Ελεάνα! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες είδες... χαχαχαχα που να δείς και τη συνέχεια!! Καλό μήνα και περιμένε να δείς αν θα υπάρξει φόνος!! :p

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Ελεάνα! Πολύ όμορφα αυτά τα κοτοπουλάκια άκρως πασχαλινά! Πολύ ωραία για διακόσμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!! Σε ευχαριστώ!! Δίνουν απίστευτο χρώμα!!

      Διαγραφή
  14. Αυτόν τον τίτλο έχω σκεφτεί και εγώ για κάτι εντελώς διαφορετικά πουλάκια που ετοιμάζω.Τα δικά σου είναι τέλεια και άκρως ανοιξιάτικα και πασχαλινά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε ρίχνε ιδέες γιατί την έχω δεί κάπως αυτό το διάστημα με τα κοτόπουλα!! :)) Φτιάξτα είναι χαρούμενα άμα τα βλέπεις στολισμένα και αφού έχεις και παιδάκι!!! :))

      Διαγραφή
  15. Φοβερός ο τίτλος αλλά και η κούνια!! Τρέχω να δω με αγωνία τι έγινε τελικά στη συνέχεια του μυστηρίου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα..τελικά δεν είχε φόνο, μούφα το θρίλερ.. τελικά τη γλυτώσε αυτή με τα κλαδία και τα κοτόπουλα!! :D :D

      Διαγραφή
  16. τελικά πρέπει να αρχίσω να πειραματίζομαι με το σύρμα... όταν μου το επιτρέψουν τα ταλιμπανάκια! καταπληκτικό έγινε! σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή στο λινκ παρτι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πανεμορφα είναι!!!


    απο το λινκ παρτι της http://mommasdailylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου