Τι σου είναι ο ήλιος τον χειμώνα!

΄΄Και εσύ τρελή αμυγδαλιά που ανθίζεις το Γενάρη΄΄ έτσι λένε για αυτή την εποχή μου εξηγεί ο μπαμπάς του Νεκ. Ήταν ακριβώς αυτό που ένιωθα δύο βδομάδες τώρα, σα τρελή αμυγδαλιά που άνθισε μόλις είδε την αλλαγή καιρού. Αλκυονίδες μέρες που ζέσταναν το σπίτι και τη διάθεση μου. Κάθε πρωί το ίδιο σκηνικό, άνοιγα παράθυρα, έβαζα δυνατά τη μουσική, έφτιαχνα ένα κρύο καφεδάκι και χαμογελούσα στην κάθε ηλιόλουστη μέρα που θύμιζε άνοιξη.
Αυτός ο ήλιος μέσα στον χειμώνα που κρατάει λίγο νομίζω πως κάνει καλό σε όλους!!




Την 'ανοιξιάτικη' διάθεση που με έπιασε βάλθηκα να μεταφέρω και λίγο πιο μέσα στο σπίτι, είχε φτάσει η ώρα για ξεκαθάρισμα και καλό καθάρισμα. Δεν άφησα τίποτα όρθιο, ντουλάπια, βιβλιοθήκες, τράβηξα έπιπλα, κατέβασα κουρτίνες, ριχτάρια, ο καιρός με είχε 'ντοπάρει' για τα καλά.
Επιτέλους ξεφορτώθηκα τη Χριστουγεννιάτικη σκόνη που είχε τρυπώσει στα πιο απίθανα σημεία. Μη μιλήσω για τη χρυσόσκονη που είχε τρυπώσει σε διάφορες γωνιές του μπαλκονιού και δεν κατάφερε ούτε η βροχή να την διώξει. Συνεχίζω να αναρωτιέμαι πως ενώ στόλισα το σαλόνι βρέθηκε στο μπαλκόνι και εφόσον ήταν όλα κλειστά και λείπαμε τις γιορτές. Anyway



Εννοείται ότι έκανα μικρές αλλαγές στη διακόσμηση. Ένα από τα ελαττώματα μου είναι ότι βαριέμαι πολύ γρήγορα το σπίτι και αυτό έχει σαν αφορμή να αναζητώ αλλαγή χώρου! Σε αυτό όμως το σπίτι τα πράγματα είναι διαφορετικά, μας άρεσε εξ' αρχής πάρα πολύ και είπαμε αμέσως το ναι. Έχει κάτι θετικό που σε κάνει να θες να μείνεις μέσα για να το χαρείς ενώ παράλληλα βρήκα κάποιους τρόπους να αλλάζει η ατμόσφαιρα χώρις να αλλάζει η διεύθυνση κατοικίας! Σημαντικότατο!! Καλά να είμαστε είναι ο πέμπτος χρόνος και πάμε για πέμπτο (ρεκόρ).



Εξαφάνισα λοιπόν τα χειμωνιάτικα διακοσμητικά και έβγαλα από τα κουτιά μου τα υλικά χειροτεχνίας και διάφορα μικροαντικείμενα μη ξέροντας τι ακριβώς θέλω να κάνω. Το μάτι μου έπεσε σε κάτι κρυμμένες μπομπονιέρες. Τις κράτησα για ενθύμιο μέσα σε κάποιο κουτί, είναι προτιμότερο όμως να τις βλέπω και να θυμάμαι το χαρούμενο γεγονός!!



Το μπλε πουγκάκι είναι από τη βάφτιση του Κωνσταντίνου και το άσπρο από το γάμο της ξαδέρφη του Νεκ. Οι κορδέλες και τα διακοσμητικά δικά μου, ας βάλω και εγώ κάτι... χιχιχι
Τις δικές τους κορδελίτσες τις χρησιμοποίησα αλλού.
Μία ακόμη μπομπονιέρα πήγαινε χαμένη ενώ ήταν τόσο όμορφη. Το φιλντισένιο κουτάκι από το γάμο της ξαδέρφης μου. Ένα χρωματιστό κορδελάκι πρόσθεσα και βρήκε και αυτό τη θέση του.



Το στεφανάκι είναι με κρυσταλάκια και βρισκόταν σε μια σύνθεση με κερί. Του πρόσθεσα μωβ κορδέλα και έχω την αίσθηση ότι άλλαξε τελείως, αφού σκέφτομαι αργότερα μήπως το κρεμάσω.
Τα ρεσώ με αυτοκόλλητη ταινία τα είδα στο pinterest, εγώ προτίμησα να καλύψω τις θήκες και όχι τα κεράκια, για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.



Αυτές τις αλλαγές έκανα προς το παρόν, μέχρι να ξαναβαρεθώ!
Καλημέρα!
Ελεάνα














Σχόλια