Ηρθε και το 2014!!!

Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος με υγεία για όλους! 
Για όποιον δεν το κατάλαβε ήρθε και αυτός ο χρόνος.


Φέτος αποφασίσαμε να περάσουμε τις μέρες των γιορτών στην Κρήτη, μετά από πολλά χρόνια και ενώ στην αρχή δεν ήθελα τελικά ήταν ευχάριστη η αλλαγή. Ο καιρός ήταν ιδανικός αφού από την επόμενη μέρα είχε κρύο και βροχή, κάτι που μας είχε λείψει τα τελευταία χρόνια. Μιλάμε για ζέστη εδώ που ζούμε -να με δεις να στολίζω το δέντρο με κοντομάνικο- Αουστράλια γίναμε!

Το βράδυ τις επιστροφής εγώ κατάφερα να αρρωστήσω για ακόμη μία φορά. Δεν μου έφτασε που πέρασα όλο τον Δεκέμβρη άρρωστη ήθελα και άλλο.. Την μόνη δουλειά που κατάφερα να κάνω αυτές τις μέρες ήταν να ξεστολίσω το δέντρο. Για να είμαι ειλικρινής δε θα το κατέβαζα τόσο γρήγορα όμως με νευρίαζε απίστευτα η υπερβολική σκόνη που υπήρχε παντού, στις μπάλες, στα κλαδιά, στα έπιπλα. Κάτι λοιπόν η ίωση που πήρα δωράκι με την καινούργια χρονιά, κάτι η σκόνη, κάτι που δεν απόλαυσα το στολισμένο σπίτι μου, δεν μου έκανε πλέον αίσθηση η χριστουγεννιάτικη διακόσμηση και το δέντρο. Ούτε τα λαμπάκια μου έκαναν εντύπωση πια, δεν μπήκα καν στο κόπο να τα ανάψω από την μέρα που γυρίσαμε, πράγμα σπάνιο για εμένα.

Μα γιατί πρέπει να τελειώνουν τόσο γρήγορα τα Χριστούγεννα;
Σαν να χάνεται ξαφνικά όλη η μαγεία.



Πάντα στην αρχή κάθε νέας χρονιάς έχω ανάμεικτα συναισθήματα, θλίψη που όλα τέλειωσαν τόσο γρήγορα (δεν λέω να το πάρω απόφαση), απογοητευμένη που ούτε φέτος πρόλαβα να πραγματοποιήσω όλα μου τα σχέδια (τι πρωτότυπο), νευριασμένη που πρέπει να ξεστολίσω το σπίτι και που τώρα θα δείχνει άδειο αλλά και γιατί δεν μπορώ να αποθηκεύσω το δέντρο ολόκληρο και στολισμένο να τελειώνουμε!! Μπορείς να με λες και γκρινιάρικο στρουμφάκι! χιχιχι


Για να μην σου πω και το άλλο... Βρήκα χρυσόσκονη μέχρι και στο μπαλκόνι.. Εγώ το σαλόνι στόλισα, στο μπαλκόνι δεν ξέρω πως βρέθηκε!

Αυτή την χρονιά, θεωρώντας πως δεν θα πάμε πουθενά, ήταν η πρώτη φορά που είχα προμηθευτεί έγκαιρα όλα τα υλικά για τα γλυκά που θα έψηνα, είχα κάνει τις κατάλληλες αγορές από στολίδια, είχα σημειώσει τις κατασκευές που θα έφτιαχνα. Ξόδεψα ατελείωτες ώρες ψάχνοντας αλλά με τις αρρώστιες και το ταξίδι, έμειναν σχέδια και όνειρα. Ο υπολογιστής έχει γεμίσει από ιδέες και ο φάκελος που είναι αποθηκευμένα γράφει ''Το make'', μπορεί να φταίει που δεν έγραψα για ποια χρονιά τα ήθελα!! 2014; 15; 16; Τώρα όμως συνήλθα και αποφάσισα ότι είναι η ώρα να ασχοληθώ ξανά με δημιουργικές δραστηριότητες, για να φτιάξει και η διάθεση μου. Βέβαια από τα λόγια μέχρι τις πράξεις έχει δρόμο και εγώ ένα φοβερά ανασταλτικό χαρακτήρα οπότε μην το δένεις και κόμπο.


Καλή χρονιά να έχουμε!













Σχόλια