Στολισμός 2013

Το σπίτι είναι στολισμένο από τις αρχές του μήνα όμως δεν είχα καταφέρει να φωτογραφίσω το αποτέλεσμα, αν και φέτος δε μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένη με τη διακόσμηση. Δεν ασχολήθηκα όσο ήθελα αφού έχω περάσει όλο το μήνα άρρωστη.
Είχα σκοπό να κάνω κάποιες κατασκευές και έψαχνα από το Σεπτέμβρη για ιδέες που έμειναν απλά ιδέες..







Γιατί πάντα πρέπει να στολίζεις με στυλ!! Φορώντας τα υπέροχα σκουλαρίκια-δεντράκια που μου έφτιαξε μια κοπέλα που ασχολείται με τη κατασκευή κοσμημάτων. Ήταν μία ιδέα που τη βρήκα στο διαδίκτυο, της την έδειξα και της είπα Αυτά θέλω.










Παράλληλα μελετούσα όποια συνταγή έβρισκα και μου έκανε λίγο εορταστική, μέχρι να πάρω απόφαση για το εορταστικό μενού! Τα γλυκά μας είναι κλασσικά και τα ίδια κάθε χρόνο από το τετράδιο της γιαγιάς. 

Το άλλο μου μισό όμως είχε άλλα σχέδια, ονειρευόταν ταξιδάκι!

Μου είχε δηλώσει καιρό τώρα ότι τις φετινές γιορτές θα προτιμούσε να τις περάσουμε στη Κρήτη. Για να είμαι ειλικρινής δε μου αρέσει να αφήνω τη ζεστασιά του στολισμένου μου σπιτιού τη περίοδο των Χριστουγέννων και όσο μπορούσα αντιστεκόμουν, αλλά το κάστρο έπεσε! 


παραβαν-με-μπουστα



Είχα ξεκινήσει να γράφω το κείμενο για τα ιδανικά Χριστούγεννα και ξαναδιάβασα το τέλος ''Μεγαλώνουμε και μαζί μας μεγαλώνουν όλοι οι αγαπημένοι μας. Έχουν ανάγκη από όμορφες στιγμές που 'θα πάρουν μαζί τους' και εμείς στιγμές που θα κρατήσουμε να θυμόμαστε για όσο ζούμε!'' 

Και κάπως έτσι λύγισα αφού οι γονείς του είναι κάποιας ηλικίας. 


ασπρα-στολίδια-πηλού


Λόγω της δουλειάς μου, έχουμε πέντε χρόνια να πάμε Χριστούγεννα στα μέρη του. Η κούραση του ταξιδιού είναι σίγουρα μεγάλη όμως η αλλαγή σκηνικού είναι πάντα ευχάριστη και πολλές φορές αναζωογονητική, αφού μιλάμε για επαρχία και χωριό! 
Αλλά πάλι μήπως οι γιορτές δεν είναι για να κάθεσαι σπίτι;; Ναι δε το έχω πάρει απόφαση ότι θα αφήσω το στoλίδια μου μόνα τους.. :)
                                                     Τα δύο αγαπημένα μου στολίδια!!!! 

αγιος-βασίλης


Το άσπρο αστέρι και το δεντράκι είναι από μία γιρλάντα με σύρμα και λευκά στολίδια που έφτιαξα από πηλό, τη μόνη κατασκευή που πρόλαβα και αυτό γιατί την έκανα το Νοέμβρη.

χριστουγεννιάτικη-διακόσμηση

Τα κουκουνάρια που έβαλα μέσα στην γυάλα τα μάζεψα πέρυσι από ένα παρκάκι απέναντι από την τράπεζα! Πας στην τράπεζα κάνεις την δουλειά σου, περνάς απέναντι και μαζεύεις κουκουνάρια!! χα χα χα Τι πιο φυσιολογικό..
Κάποια τα έβαψα με χρυσό σπρέι και τα υπόλοιπα με κόλλα χρυσόσκονης σε διάφορα χρώματα για να στολίσουν το τραπεζάκι του σαλονιού μέσα στην κόκκινη πιατέλα με τα κεριά. Οι γυάλες είναι προίκα από τη γιαγιά η οποία συνήθιζε να τις χρησιμοποιεί για το γλυκό νεράντζι που έφτιαχνε. Εγώ πάλι δε τα πάω καλά με το νεράντζι και τους άλλαξα χρήση. 


χρυσό-και-κοκκινο
.
Τα κεριά είναι η αδυναμία μου και παραμένουν στολισμένα όλο το χειμώνα, δημιουργούν μια ζεστή ατμόσφαιρα και με χαλαρώνουν τα βράδια που τα ανάβω!


κουκουνάρια-με-γκλιτερ

Όλα αυτά τα χρόνια έχω κάνει διάφορους συνδυασμούς στο χριστουγεννιάτικο δέντρο, ποτέ όμως δεν είχα δοκιμάσει να παίξω με κόκκινο και χρυσό. Τη συγκεκριμένη επιλογή χρωμάτων την είδα να κυκλοφορεί πολύ στο pinterest και μου άρεσε όμως το αποτέλεσμα στο δικό μου σπίτι δεν με ενθουσίασε. Next year δεν έχει!



χριστουγεννιάτικη-διακόσμηση


Κάπως έτσι λοιπόν απολαμβάνουμε τη Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα του σπιτιού μας και ετοιμάζουμε διάθεση και βαλίτσες για ταξίδι. 

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

Σχόλια

  1. Yπέροχο το σπίτι σου! Μακάρι να είχα χώρους να στόλιζα και εγώ τόσο πολύ! Καλες γιορτές να έχετε! Πολύ θα ήθελα ένα ταξιδάκι στην Κρήτη τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ. Η αλήθεια είναι ότι ιδιαίτερα πολύ χώρο δεν έχω αλλά τα στριμώχνω όλα μαζί για να μην αφήσω παραπονούμενο κανένα στολίδι!! :) Μου αρέσει η υπερβολή τα Χριστούγεννα. Κρήτη... 'τα πάντα όλα' αυτό το μέρος!!
      Νά έχεις τις πιο όμορφες και χαρούμενες γιορτές με τα δύο σου πολύτιμα στολίδια!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου