Τρίτη, 3 Μαρτίου 2015

Ας το δούμε αλλιώς..

Έχω γράψει και έχω σβήσει αυτή την ανάρτηση τέσσερις φορές, βλέπεις τα γεγονότα με προλάβαιναν. Αυτή την φορά δε θα πω ελπίζω, αλλά ότι θα καταφέρω να την δημοσιεύσω με ότι γράψω και δεν θα υπάρξει άλλη αλλαγή.

Μέσα σε μια εβδομάδα η ζωή βάλθηκε να μας αποδείξει πως όλα μπορούν να γυρίσουν ανάποδα, έτσι από την μια στιγμή στην άλλη.. Η κακή εβδομάδα έγινε κακές εβδομάδες και οι εβδομάδες ένας κακός μήνας.


Ένα ευχάριστο νέο δεν υπήρχε, μόνο δυσάρεστα. Από όλα τα κακά είχε αυτό το πανέρι.

Μέχρι να συνειδητοποιήσουμε το ένα, ερχόταν το άλλο και εκεί που έλεγες άλλο κακό να μην μας βρει, πάρε να έχεις κάτι ακόμα για το δρόμο. Δεν είναι τυχαίο τελικά το ενός κακού, μύρια έπονται.. Και εντάξει είπα, αφού τρίτωσε το κακό.. καιρός να πάμε παρακάτω. Ναι!!!!
Εμείς το 'τρίτωσε το κακό' το τερματίσαμε δύο φορές και έχουμε και κάτι ψιλά ακόμα...

Το 2015 ξεκίνησε ευχάριστα αφού εγώ κέρδισα το φλουρί έστω και αν κόντεψα να το φάω (αυτό ήταν όντως αστείο), ανανεωμένο λόγω της μετακόμισης σε καινούργιο σπίτι και με την προσμονή ενός ταξιδιού (που ναι μεν θα γίνει αλλά που δεν θα είμαστε όλοι εκεί). Χαρά, γέλια και ευχές να πραγματοποιηθούν όλα όσα επιθυμούμε.

Μετά την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουάριου είπε να δοκιμάσει τα νεύρα μας και τις αντοχές μας.

Όρεξη για blogging εννοείται πως δεν υπήρχε, το μυαλό μου από ένα σημείο και μετά δεν λειτουργούσε, μηχανικά ότι έκανα.
Δεν θέλω να γράψω τι, πως και ποιος, άλλωστε τι νόημα έχει.. Είμαι σίγουρη πως δεν είμαι η μόνη, πολλοί ακόμα περάσαν και περνάνε δύσκολα, υπάρχουν τόσο σοβαρά πράγματα που συμβαίνουν καθημερινά. Κάθε σπίτι και κάθε οικογένεια περνάει τα δικά της προβλήματα και με αυτά παλεύει, η ζωή δεν είναι ρόδινη για κανέναν δυστυχώς.

Αυτό όμως που θα ήθελα να πω είναι πως μερικά προβλήματα φτιάχνουν, έστω και αν χρειάζεται να δώσεις 100, 200 ευρώ, ή και κάτι παραπάνω, αν θα πρέπει να δουλέψεις περισσότερο αυτό το διάστημα, αν θα πρέπει να κάνεις οικονομία, αν θα πρέπει να κάνεις κάποιες θυσίες, αν θα πάρει χρόνο.

Κάποιος στην οικογένεια λέει πως προβλήματα που φτιάχνουν με λεφτά δεν είναι σοβαρά προβλήματα και άρα δεν αξίζει να στεναχωριέσαι, εκείνα που η μόνη ελπίδα τους είναι να βάλει ο Θεός το χέρι του είναι τα σημαντικά γιατί συνήθως είναι θέματα υγείας. Εκεί δηλαδή που συνήθως τα χρήματα δεν μετράνε.
Όταν το άκουσα, τότε, δε συμφώνησα τόσο με την λογική γιατί όπως και να έχει για εκείνον που το βιώνει παραμένει πρόβλημα. Τώρα έρχομαι να συμφωνήσω..

Η ζωή όμως συνεχίζεται με τις όποιες δυσκολίες της..
Εύκολα για κάποιους, δύσκολα για άλλους, με πολύ πόνο για μερικούς..

Η αλήθεια είναι πως με 'ξύπνησε' αρκετά ένα μήνυμα από φίλη blogger που ήρθε να μου επιβεβαιώσει πως όλοι παλεύουμε αλλά δεν πρέπει να χάνουμε το κουράγιο μας και πάντα να χαμογελάμε! Η ειρωνεία, πως μετά από αυτό το μήνυμα προέκυψαν αλλά δυο τρία άσκημα γεγονότα αλλά είπα πως δε θα τα αφήσω να με ρίξουν περισσότερο.


Θυμήθηκα πως μου αρέσει να είμαι χαρούμενη και αισιόδοξη, να βλέπω την όμορφη πλευρά των πραγμάτων.. όσο και αν οι καταστάσεις δεν βοηθάνε.. Μπορεί να μην το καταφέρνω πάντα αλλά αποφάσισα τουλάχιστον να το προσπαθώ!

Θέλω να ευχαριστήσω τα κορίτσια που μου χάρισαν Liebster βραβείο έστω και αν δεν κατάφερα να κάνω ανάρτηση με τις απαντήσεις.

Την Μαρία από το Bliss in small things
Την Ελευθερία από το Makelife
Την Θάλεια και την Γεωργία από το Ζωγραφοτεχνήματα
Την Φένια από το Fen's sweet party
Και την Βάσω από το I-Messy

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!
Τελικά δεν μάθετε περισσότερα πράγματα για εμένα.. θα κρατήσω λίγο ακόμα το μύθο μου!!
Μαζέψτε με! Εκτός από την αισιοδοξία βγαίνει και το ψώνιο από μέσα μου. :))

Ένα μεγάλο ευχαριστώ και σε μια ακόμη φίλη blogger που έχει γίνει η προσωπική μου ψυχαναλύτρια όλο αυτό το διάστημα!! :)) ξέρει αυτή..

Και επειδή Έτσι είναι η ζωή, άλλοι κλαίνε και άλλοι γελάνε δηλαδή!




ΥΓ. Θα απαντήσω και στα μηνύματα σας στην προηγούμενη ανάρτηση το συντομότερο.


62 σχόλια:

  1. Ελεάνα Μου οτι κι αν σου συμβαίνει be strong! Κι αν εχεις πιασει πάτο σκεψου οτι δεν παει πιο κάτω αρα θα αρχίσουν να έρχονται και τα καλυτερα! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα καλύτερα περιμένω Σωτηρία μου, αλλά μάλλον που χάθηκαν στο δρόμο..
      Δεν νιώθω αδύναμη απλά κουρασμένη, χωρίς διάθεση για πολλά και βέβαια σοκαρισμένη με κάποια νέα. Μπήκε o Μάρτης όμως και έχω ρίξει όλες μου τις ελπίδες στην Άνοιξη!! :))

      Διαγραφή
  2. Πίστεψε με δεν είσαι η μόνη, το μοναδικό που πρέπει να κρατήσεις είναι το ρητό "Κάθε εμπόδιο για καλό".... Αισιοδοξία από την πλευρά σου υπάρχει και πιστεύω ότι όλα θα γίνουν σιγά-σιγά προσπελάσιμα.
    Να είσαι πάντα καλά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το κάθε εμπόδιο για καλό το πιστεύω και εγώ να σου πω την αλήθεια, απλά για κάποια θέματα, όπως οι απώλειες, πραγματικά δε μπορώ να βρω καμία μια καλή δικαιολογία.
      Σε ευχαριστώ Ανθή μου να είμαστε όλοι καλά!!

      Διαγραφή
  3. welcome to the club :)
    για μένα είναι όλος ο προηγούμενος χρόνος και συνεχίζει.. όμως έχουμε την υγειά μας και νομίζω πως αυτό είναι το σπουδαιότερο!
    σου στέλνω την αγάπη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Τζίνα μου!
      Ναι σε αυτό που λες έχεις δίκιο, τουλάχιστον έχουμε την υγεία μας!
      Που θα πάει θα αλλάξει...

      Διαγραφή
  4. Ελεάνα μου, εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, να φύγει το κακό μακριά, να σκορπιστεί όσο πιο μακριά γίνεται. Ξέρω ότι είσαι αισιόδοξη, οπότε αυτό το στοιχείο σου, θα "σώσει" την κακή ψυχολογία, πολύ πιο εύκολα από κάποιον άλλον, που δεν είναι αισιόδοξος και βυθίζεται ακόμα και σε κατάθλιψη. Το τραγούδι είναι από τα αγαπημένα μου. Σε φιλώ γλυκά και εύχομαι πραγματικά έναν καλό μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Πέτρα μου.. πέρασε ένα διάστημα που ούτε να χαμογελάσω δεν ήθελα και αν το έκανα (αναγκαστικά) ήταν τελείως ψεύτικο. Έχασα και το χιούμορ μου κάπου... Αλλά μάλλον που του έλειψα και επιστρέφει σιγά σιγά!! :) Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Το δέχομαι!!! :))

      Διαγραφή
  6. Ελεανακι βαστα γερα. μπορα ειναι θα περασει...ετσι να σκεφτεσαι και ευχομαι με ολη τη ψυχη μου να τα ξεπερασετε και να αρχισεις να χαμογελας και παλι! καλο κουραγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με την μπόρα... δε γινότανε να κρατάω ομπρέλα!! :))
      Σε ευχαριστώ Ζήνα μου!!!

      Διαγραφή
  7. Ελεάνα μου, ελπίζω κι εύχομαι όλα τα άσκημα να έχουν μείνει πίσω και από εδώ και μπρος μόνο ευχάριστες να είναι οι εκπλήξεις που σας επιφυλάσσει η ζωή...
    Κρατάμε τις όμορφες στιγμές, παίρνουμε βαθιά ανάσα και προχωράμε!
    Κι αν κάτι πάλι πάει στραβά... τότε... χαμογελάμε στραβά!
    Αγκαλιά και φιλί δυναμωτικό, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω Ιωάννα μου εύχομαι όλα τα άσκημα να ήταν ο Φεβρουάριος!!
      Φιλιά και σε ευχαριστώωωω!!! :*

      Διαγραφή
  8. Ότι και να γίνεται "κρύβομαι" πίσω από το moto όλα για κάποιον λόγο γίνονται. π.χ. περίμενα κάτι λεφτά πριν τα Χριστούγεννα και δεν ήρθαν και ήρθαν ακριβώς τη στιγμή που χάλασε κατά 500 ευρώ το αυτοκίνητο. Οπότε σίγουρα όλα έχουν το λόγο τους που γίνονται τη στιγμή που γίνονται.
    Και πάντα ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός και τα ξεχνάμε όλα! Φιλάκια!
    Διάβασε και καμιά ευχή για το κακό το μάτι καλού κακού! (πλακίτσα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμείς αυτό λέμε Νίκη μου, κάθε εμπόδιο για καλό. Μην το γελάς καθόλου, ευχέλαιο πρέπει να κάνουμε οικογενειακώς!
      Εσύ όμως δεν πρέπει να στεναχωριέσαι τώρα ούτε να αγχώνεσαι για τίποτα! Έρχεται νέος όμορφος μπελάς!! Πολλά φιλιά και να είσαι καλά! :))

      Διαγραφή
  9. Κάποιος μου είπε ότι μέχρι το Μάρτη ο Ερμής είναι ανάδρομος?!?!?!? και θα 'χουμε μερικές αναποδιές γενικώς (εγώ δεν ξέρω απ' αυτά). Δεν είσαι μόνη στις αναποδιές κι όσο τα προβλήματα δεν αφορούν θέματα υγείας όλα καλά!!! Πίστεψέ με ξέρω..... Καλό μήνα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ο Ερμής μην πέσει καμία ώρα στα χέρια μου... :)) μαζεμένα του τα έχω και από άλλες φορές. Δυστυχώς Χριστίνα όλα θέματα υγείας ήταν.. και κάποια με την χειρότερη κατάληξη.
      Το φαντάστηκα πως δεν είμαι η μόνη.. δεν ακούω τίποτα καλό ούτε από γνωστούς.
      Καλό μήνα και όλα καλά να είναι από εδώ και πέρα!

      Διαγραφή
  10. Έτσι είναι η άτιμη, γλυκιά ζωή...πολλές δυσκολίες με λίγες αλλά ουσιαστικές στιγμές ευτυχίας. Κράτα Ελεάννα μου γερά και δεν είναι στο χέρι του, θα περάσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Λίλια πόσο δίκιο έχεις.. Γλυκιά η ζωή παρ όλες τις αναποδιές της!!
      Πολλά φιλιά κοριτσάκι!!!

      Διαγραφή
  11. Υπομονή και εύχομαι με την άνοιξη να βρεις την θετική σου διάθεση και ένας δροσερός ανανεωτικός αέρας να διώξει όλα τα κακά. Από εμένα όλη μου τη θετική ενέργεια και ένα μεγάλο χαμόγελο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την άνοιξη φέτος την περιμένω πως και τι Χριστίνα μου!
      Σε ευχαριστώ για την θετική ενέργεια!! :)))

      Διαγραφή
  12. Δύναμη και υπομονή, γιατί όλα περνάνε μια μέρα και μένει απλώς μια κακή ανάμνηση. Και να ξέρεις πως όλα στη ζωή μας γίνονται μάθημα και δύναμη . Εύχομαι να ξεμπερδεύεις γρήγορα απ τα δύσκολα
    Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις Ράνια μου για το μάθημα! Σε κάποια όντως μας έγινε μάθημα και προλάβαμε, σε όλα όμως όχι.
      Φιλιά πολλά καλό μήνα!

      Διαγραφή
  13. υγεία να έχουμε κι όλατα αλλα γινονται κοριτσι!! Ελπ΄χω να μην εχετε αλλα δυσαρεστα απο δω και περα!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελπίδα μου, να είσαι καλά!!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  14. κουράγιο και υπομονή Ελεάνα μου. Ευχομαι να μην τύχει άλλη δυσκολία, να μείνουν πίσω τα άσχημα και να ξαναβρεις το χαρούμενο και αισιόδοξο πρόσωπό σου. Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά πολλά φιλιά Ελευθερία μου και σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Αυτό το χαρούμενο μου έλειψε και εμένα!

      Διαγραφή
  15. Κορίτσι μου πόσο σε καταλαβαίνω! Σε μια τέτοια φάση είμαι κι εγώ που δεν μπορούμε στο σπίτι να σηκώσουμε κεφάλι. Προβλήματα-προβλήματα-προβλήματα. Να φτιάξει το κέφι σε τέτοιες περιπτώσεις μάλλον δύσκολο αλλά να παρηγορούμε λίγο ο ένας τον άλλον είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε. Η μεγάλη ζημιά των οικονομικών προβλημάτων είναι συνήθως το ότι πάντα συνοδεύονται με προστριβές και εντάσεις. Πάντα υπάρχει κάποιος σε μία οικογένεια που δεν μπορεί να συμβιβαστεί με τις συνθήκες και βγάζει τα σπασμένα του στους άλλους.

    Υπομονή και όλα είναι για να δοκιμαζόμαστε. Τα μυαλά μας να έχουμε καλά και έχει ο Θεός, δε μπορεί, θα μας βοηθήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα εγώ μέχρι να ξεκινήσουν όλα αυτά σε όλα τα μικροπροβλήματα έλεγα δεν πειράζει.. στο χέρι τους είναι? Εμείς θα συνεχίσουμε ακάθεκτοι, αλλά στα ζόρικα το έχασα και εγώ!
      Κάνε υπομονή Χριστινάκι, τα οικονομικά θα τα βρούμε να λέμε και δόξα το Θεό που είμαστε αρτιμελής και άρα μπορούμε να δουλέψουμε. Θα μας βοηθήσει!! Οι εντάσεις είναι αναμενόμενες σε οποιαδήποτε πρόβλημα οικονομικό ή μη. believe me!! Απλά θέλει ηρεμία.

      Διαγραφή
  16. Υπομονή Ελεάνα μου!!
    Εύχομαι γρήγορα να τελειώσουν τα προβλήματά σου!!
    Αύριο είναι μια καινούργια μέρα!!
    Καλό μήνα!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα!!!
      Αυτό με την καινούργια μέρα μου αρέσε πάρα πολύ σαν έκφραση αλλά στην περίπτωση μας το είπα διαφορετικά, αύριο είναι ένας καινούργιος μήνας!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  17. Αισιοδοξία και όλα θα πάνε καλά
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ξέχασα για λίγο να είμαι αισιόδοξη!
      Τώρα όμως αλλάζω!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  18. Με ξεπέρασες βρε???
    Δεν ξέρω αν οι αναποδιες που σου έτυχαν είναι αναστρέψιμες ή όχι. Το μόνο που έχω μάθει είναι ότι ο χρόνος πολλές φορές αποδεικνυεται καλός γιατρός και τα αποθέματα των αντοχων μας είναι σχεδόν ανεξαντλητα. Οχυρωσε τον εαυτό σου με πολύ υπομονή & ψυχραιμία. Ειδικά το δεύτερο είναι πολύτιμος σύμμαχος ;-)
    Εύχομαι η Άνοιξη να έρθει σύντομα και στη διάθεσή σου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες οι αναποδιές Βάσω είχαν να κάνουν με θέματα υγείας, ήταν απίστευτο αυτό που συνέβαινε. Κάποιες δυστυχώς μη αναστρέψιμες, για αυτό και είπα πως τελικά ότι έχει να κάνει με χρήματα κάποια στιγμή αργά ή γρήγορα φτιάχνει.
      Γενικά όμως εγώ δεν φημίζομαι για την υπομονή μου και την ψυχραιμία μου. ;)
      Την άνοιξη θέλω και εγώ και σύντομα μάλιστα!!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή δύναμη κοριτσάκι μου... θα περάσει! Με τον καιρο θα ξεχαστούν όλα και με χαμόγελο θα το παλέψεις. .!!! Σε καταλαβαίνω απόλυτα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ίριδα μου.
      Ελπίζω να είναι όλα καλά και σε εσάς!!

      Διαγραφή
  21. Μονάχα αυτό θα σου πω :
    Να χαμογελάς..., όχι μόνο δίνει ζωή, αλλά τρελλαίνει και τους απέναντι σου που θέλουν το κακό σου.

    Με υπομονή και επιμονή, τα ξεπερνάμε... όλα!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβαζα το σχόλιο σου και χαμογελούσα στην ατάκα 'τρελλαίνει τους απέναντι σου' και τα γκρέμισα όλα στην προσπάθεια να σου απαντήσω! :)) Εσύ το έχει κάνει και Moto ;)
      Mου αρέσει να χαμογελάω και να κάνω πλάκα.. οπότε ξεκινάω άμεσα!!
      Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
    2. Είμαι ευτυχής... που σε έκανα να γελάσεις!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  22. Δεν σε φοβάμαι.. είσαι παληκάρι! Με τη ψυχή και το χιούμορ σου μπορείς να ξεπεράσεις οτιδήποτε! Εύχομαι τα καλά να χτύπησουν την πόρτα σας πολύ πολύ γρήγορα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου αυτό το χιούμορ το χάσαμε για λίγο.. Αλλά επειδή εγώ δεν μπορώ αν δεν κάνω πλάκα λέω να βάλω μπρος το συντομότερο! :))

      Διαγραφή
  23. Ελεάνα μου εύχομαι πραγματικά να ήταν μια άσχημη παρένθεση και η άνοιξη να φέρει μαζί της χαρές να φωτίσουν το σπίτι σας. Είναι φορές που λές και είναι όλα τα ασχημα συνενοημένα έρχονται όλα μαζί. Κουράγιο μόνο μπορούμε να κάνουμε, να παίρνουμε δυναμη από όσους αγαπάμε και να τους στηρίζουμε κι εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Νίκη όμως λες και ήταν όλα συνεννοημένα! Και όχι ένα δύο έτσι για να ανάψουν τα αίματα αλλά πολλά και από διαφορετικές μεριές. Αφού από κάποιο σημείο και μετά με έπιαναν τα γέλια όταν μου έλεγαν ένα ακόμη άσκημο νέο, γιατί ήμουν στην φάση δεν μπορεί κάποιος μας κάνει πλάκα.
      Καλό μήνα να έχουμε και όλα καλά να είναι!

      Διαγραφή
  24. Θεέ μου μη μου δώσεις όσα μπορώ να αντέξω! Αυτό το είχα πει κι εγώ κάποια στιγμή και δυστυχώς και για μένα ήταν μη αναστρέψιμη η κατάσταση. Ελεάννα μου χαμογέλα, σφύρα αδιάφορα κι άφησε το να περάσει. Σε θέλουμε εδώ, δυνατή και με το χιούμορ σου να μας κάνεις παρέα! Πολλά φιλιά και που θα πάει "μπόρα είναι θα περάσει"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα ξέρεις πως το χιούμορ είναι κάτι που το έχω ανάγκη και όλο αυτό το διάστημα ελάχιστα έκανα πλάκα αλλά δεν μπορώ... Με γαργαλάει τώρα!! χαχαχα
      Μου θύμησες το τραγούδι με το σφύριξε αδιάφορα!! :)) Φιλιά

      Διαγραφή
  25. Σίγουρα είναι και πολλά τα άσχημα που πέρασες !! Και η απώλεια είναι το χειρότερο Ελεάννα και σίγουρα ο πόνος είναι οξύς ..Φρόντισε την ψυχούλα σου και κανάκεψέ την ,μην αφήσεις να μαραθεί από την θλίψη !!! Καλή δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Νικόλ μου!
      Μέχρι εδώ να ήταν τα άσκημα για όλους μας!
      Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  26. Εγω θα ξεφύγω απο τα κοινότυπα και κλισέ όλα θα περάσουν,και θα πω με βαθιά μεσα μου την αισιοδοξία,ότι αύριο είναι μια καινουργια μέρα... μας έλειψες και μαζί και το απίστευτο και πάντα καλοπροέραιτο χιούμορ σου...φιλάκια Ελεάνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου έχεις απόλυτο δίκιο!! Και οι μέρες που ήρθαν, τουλάχιστον είναι όμορφες!!
      Μου έρχεται και η διάθεση σιγά σιγά για χιούμορ!! ;)
      Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  27. Ελεάνα καλή δύναμη ! Σου εύχομαι από και εμπρός μόνο καλά να συμβαίνουν.
    Καλό σου βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή δύναμη Ελεάνα μου για τα πολύ δύσκολα και μακαρι από εδώ και μπρος να έρχονται μόνο καλά και ευχάριστα !!! The bright side με χαμόγελο και πολύ χιούμορ όπως οι φοβερές αναρτήσεις σου!! Καλό σου ΣΚ!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ Άρη!! Να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
    3. Ιώαννα μου να είσαι καλά!!! Θέλω το bright side of me και εγώ ;)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  28. Ελεάννα κράτα γερά! Εμένα μου συμβαίνουν τα τελευταία 3,5 χρόνια πολλά άσχημα κι ανάποδα.. κι όπως βλέπεις κάτω δεν το βάζω.. Με τον σύντροφό μου γελάμε κάθε στιγμή και διώχνουμε τα βάσανά μας μακριά. Να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που θα σου θυμίζουν όσα έχεις κι όχι όσα στερείσαι, αυτό θα σε συμβούλευα αν ήσουν φίλη μου! :) Και θα σου δίνουν πολύ αγάπη..
    Καλή εβδομάδα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου έχω διαβάσει την δική σου ιστορία και πραγματικά σε θαυμάζω!!!
      Όχι μόνο δεν το βάζεις κάτω αλλά είσαι και χαρούμενη και δραστήρια!! Μακάρι να φτιάξουν τα πράγματα και απο εδώ και πέρα μονο καλά να έχετε στην ζωή σας!!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  29. Καλή δύναμη Ελεάνα μου! Και ότι χρειαστείς, μη διστάσεις!
    Μια παρέα είμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παααααααρα πολύ Κατερίνα μου!!!! :* :*
      Είναι πολύ όμορφο και συγκινητικό!! :)

      Διαγραφή
  30. Ελεάνα μου η Γεωργία λέει συνέχεια "ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό". Δεν θυμάμαι που το πρωτο ακούσαμε αλλά μας ταίριαξε και έχει γίνει το moto μας. Λέγοντάς το σε κάθε δυσκολία, τα καταφέρναμε και προχωρούσαμε παρακάτω. Να το λες και να προχωράς με το κεφάλι ψηλά. Μην αφήσεις να σε ρίξει τίποτε κάτω γιατί μετά δύσκολα ξανασηκώνεσαι και σου μιλάω από πείρα. Με τη Γεωργία λέγαμε πολλές φορές ότι όλο το σύμπαν συνωμοτεί εναντίον μας και κάποια στιγμή αποφασίσαμε να του κηρύξουμε τον πόλεμο. Μην γελάς..... με κάτι τέτοιες χαζαμάρες που λέγαμε καταφέραμε και τα βγάλαμε πέρα. Όλα τα άλλα που ήθελα να πω τα είπαν τα κορίτσια πιο πάνω. Εχεις την αγάπη μας!! Πολλά πολλά πολλά φιλάκιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με το σύμπαν και τον πόλεμο γελάω πραγματικά!!!! Πόσο δίκιο έχεις όμως... αλλά και γιατί ήταν ατάκα κάποιου φίλου όταν ήθελε να πει για κάποιον πως θα νευριάσει 'Θα σου κηρύξει τον πόλεμο' έλεγε και εμένα πάντα με έπαιρναν τα γέλια!! Και εμείς πάντως σε μερικά από αυτά που συνέβαιναν το είχαμε ρίξει στην πλάκα και στην χαζόμαρα μπας και πάρουμε τα πάνω μας!
      Νομίζω πως μερικές φορές ο οργανισμός μας αντιδράει λιγάκι και από μόνος του και βέβαια θέλει και την δική σου θέληση, να κουνήσεις και λίγο τα χέρια σου!! Το θέμα είναι να αποδέχεσαι αυτά που έρχονται και να πηγαίνεις παρακάτω βρίσκοντας τις καλύτερες λύσεις όπου χρειάζεται. Σας φιλώ και τις δύο!!! :))

      Διαγραφή