Μυστηριώδη αυγά από γύψο

Σχόλια

  1. Το γλύτωσες το φόρο πολυτελείας στο τσακ! Μη το συζητας... Πήγα προ καιρού να πάρω φυλλα χρυσού από μαγαζί με υλικά αγιογραφίας και με ρωτησε ο υπάλληλος πόσα καράτια να είναι...
    Πολύ ωραία τα αυγουλάκια σου, παρα την ταλαιπωρία.
    Υπάρχει κι ακόμα πιο εύκολος τρόπος να αδειάσεις τα αυγά: τα ρούφας με σύριγγα. Ναι, κι εγω το είδα αφου είχα σκάσει στο φυσιμα.
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω αν σε ταλαιπώρησαν Ελεάννα,πάντως εμένα μου αρέσουν πολύ τα χρώματα και ειδικά οι χρυσές πινελιές κάνουν όλην την διαφορά!!!(Αλήθεια το χρυσό που χρησιμοποιείς είναι φύλλα χρυσού;Είναι εύκολα στην χρήση;)Περιμένω και τα τσιμεντένια αυγουλάκια!!Το τσιμέντο είναι κάτι που θέλω και εγώ να δοκιμάσω γενικά σε κατασκευές,οπότε περιμένω εντυπώσεις!!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ βλέπω ότι το αποτέλεσμα σε δικαιώνει αφού είναι τόσο ωραία Ελεάνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος22/3/17 14:53

    Όπως και να'χει είναι πολύ ωραία τα αυγουλάκια. Ο χρυσός μάλλον πρασίνισε επειδή χρειαζόταν μετά πέρασμα με βερνίκι για φύλλα χρυσού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτο το ,φύσα ρούφα τράβατονε,δε νομίζω να το δοκιμάσω 😂😆😆
    Υπάρχουν και τα φελιζολένια που αν τα σκεπάσεις με στοκο είναι πανεμορφα.
    Έγιναν πάντως υπέροχα.
    Περιμένω τα τσιμεντένια.
    Φιλάκια πολλά 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ταλαιπωρήθηκες αλλά αυτά που κατάφερες έγιναν πολύ ωραία Ελεάνα μου!!
    Δεν έχω επιχειρήσει να αδειάσω αυγά, προτιμώ να ντύνω τα πλαστικά με διάφορα υλικά, όπως και με στόκο που λέει και η Ρένα. Για το φύλλο χρυσού, να σου πώ πως θέλει ειδικό βερνίκι για να μην οξειδώνεται (σημείωσέ το για άλλες κατασκευές σου).
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια με τις πασχαλινές σου δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανάθεμάσε τρελοκομείο με κάνεις και γελάω σαν χαζή μπροστά στην Οθόνη!! Θα με πεθάνεις! Τα αυγά παρόλες τις περιπέτειες βγήκαν πολύ στυλάτα και αρτιστίκ. Και οσο για την οξείδωση, εγώ έκανα ολόκληρο αγώνα να πρασινίσω κάτι γουράκια που έφτιαξα για το καλό του χρόνου και σένα σου προέκυψε αβίαστα και θες και ρέστα. Τον έχεις δαμάσει τον γύψο οτι και να λες και έχω να λέω και για κείνη την αυγουλάρα που είχες κάνει με γυψογάζες! Μπράβο βρε και Many thanks και για τα tips περί αδειάσματος γιατί έχω και εγώ στο μυαλό μουν κάνω κάτι σε κούφιο αυγό και τώρα θα ξέρω τις κακοτοπιές!!! Φιλουρές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φοβερό αποτέλεσμα επίσης λατρεύω τα φύλλα χρυσού άσχετα αν ποτέ δεν τα έχω χρησιμοποιήσει. Πάντως χαράς στο κουράγιο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάθε φορά που έρχομαι φεύγω με χαμόγελα!!!Τι περνάς παιδί μου με αυτά τα αυγά; Από πέρισυ σε φέτος;;;ΧΑ χα χα!!!Όμορφα όμως δεν μπορείς να πεις! Οι χρυσές λεπτομέρειες εμένα πάντως με κέρδισαν!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μια χαρα ειναι .κουκλιστικα.και τα προτιμω απο τα περσινα μαυρα.πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχαχαχα! Α ρε ταλαίπωρη -πλην τίμια!- blogger τι τραβάς κι εσύ!
    Εγώ πάλι πολύ γέλασα, κι ας τα 'χεις κάνει ρημαδιό μέχρι να τα φέρεις
    "στα ίσα τους" τα ροδομπορδοχρυσόγκριζα αυγά με τον φόρο πολυτελείας!! :))

    Υ.Γ Μην το γελάς καθόλου, μια Σωσώ λείπει πολύ από την blogόσφαιρα! ✿✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χαχαχαχαχα δικη μου εισαι εσυ...εχω χαλασει υλικα απειρα! και ξερεις τι μου τη βιδωνει...που ορισμενες κατασκευες τις δειχνουν και ως απλες! χαχαχαχα
    μια χαρα τα αυγουλακια σου και χρυσα... Χρυση χηνα λεμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χεχε! Της ταλαιπωρίας τελικά αυτά τα αυγά! Αλλά χαλάλι... έγιναν πολύ όμορφα. Και μου άρεσε η προσθήκη του χρυσού.
    Αναρωτιέμαι όμως: γιατί προτίμησες τη δύσκολη οδό με το γύψο, βρε κορίτσι, και δεν τα έπλασες απλά από λευκό αυτοξηραινόμενο πηλό; Μόνο που είδα τις φωτογραφίες σου να τα γεμίζεις με γύψο από μια τόση δα τρυπούλα... τι να πω, χαρά στην υπομονή σου!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ωωω!!! λα λα λα
    Ρε συ πανέμορφα έγιναν!!!
    έχεις κι ε΄συ μια αγάπη με τα αυγά ε;;; να σου πω κι εγώ μια αδυναμία τους έχω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ελπίζω τουλάχιστον να ευχαριστηθήκατε την ομελέτα! Μια χαρά τα αυγά σου! Έχουν κ την τσαχπινιά του να μην είναι τέλεια εκ πεποιθήσεως. Που το πας αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φυσα, ξεφυσα τα αυγά το αποτέλεσμα είναι που μετράει. Μοναδικά αυγά από μία υπέροχη δημιουργό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχχ σε διασκέδασα όσο δεν πάει! Χαράς το πείσμα σου αλλά εμφανισιακά τουλάχιστον άξιζε τον κόπο! Ο συνδυασμός του γκρι με το χρυσό ανεπάντεχα ωραίος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ax,Ελεάνα μου, συμβαίνουν κι αυτά τι να κάνουμε; Περιμένω να δω τι θα γίνει με το τσιμέντο. Εκεί που έλεγα πάντως ότι Οκ, θα το γυαλοχαρτίσεις και θα ισιώσει, έγραψες ότι κολλούσε ο γύψος κλπ και απογοητεύτηκα κι εγώ!Ωστόσο δεν το θεωρώ αποτυχημένο, και ωραία έγιναν τελικά με το φύλλο χρυσού, ασχέτως που πρασίνισε από το κακό του και σίγουρα έμαθες πολλά γι'αυτό το υλικό, το γύψο , ώστε να το αξιοποιήσεις καλύτερα σε επόμενες κατασκευές!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καταπληκτικά...μοντέρνα και λαμπερά. Να χτυπήσεις με αυτά το Πάσχα για το Χριστός Ανέστη και δεν θα μείνει τσόφλι σε κανέναν χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφα αυτά που μας έδειξες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη! Νομίζω ότι το αποτέλεσμα άξιζε τον κόπο σου! Μιλάμε για κόλλημα με τον γύψο Ελεάνα μου, ε? Αφού θα με βάλεις σε πειρασμό! Πολλά φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λοιπόν, τώρα που σταμάτησα να διαβάζω την ανάρτησή σου για χιλιοστή φορά με ένα μεγάλο χαμόγελο μπορώ να σχολιάσω. Είσαι σκέτη απόλαυση! Πάντως πλάκα πλάκα τα αυγουλάκια έγιναν φανταστικά! Χαλάλι τον κόπο και την ταλαιπωρία! Το χρυσό τα απογείωσε! Το γκρι με το χρυσό δεν φανταζόμουν ότι θα ταίριαζε τόσο πολύ! Φιλάκια πολλά πολλά και περιμένω τα τσιμεντένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αν και έρχομαι να σχολιάσω πολύ μετά το Πάσχα οφείλω να ομολογήσω πως και με όλες τις ατέλειες που λες είναι εξαιρετικά διακοσμητικά τα αβγά σου Ελεάννα... και του χρόνου λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχα!!! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου