Ikea hack- Η αλλαγή μιας βιβλιοθήκης Ικεα!

Σου γράφω λίγα λόγια παραπάνω σήμερα αλλά έχει πλάκα η υπόθεση στο υπόσχομαι..

Όταν άρχισα να χρησιμοποιώ το pinterest έπεσα πάνω στη chalk paint ή μπογιά κιμωλίας. Το μυαλό μου πήγε αμέσως στην γνωστή σχολική κιμωλία κάνοντας την φοβερή σκέψη..
Αν ρίξω τριμμένη κιμωλία στο χρώμα θα έχω την μπογιά που θέλω;;
Άμα αρχίσει να ποτίζει η ξανθιά ανταύγεια στον εγκέφαλο της γυναίκας.. Ακόμα κιμωλία θα έτριβα!!
Για είναι ειλικρινής τα είχα 'βάλει' με μία μαύρη βιβλιοθήκη του IKEA και έψαχνα να βρω ένα τρόπο να την αλλάξω, οπότε ήμουν έτοιμη να δοκιμάσω και αυτή τη λύση!

Ikea-hack-expedit-bookcase

Μετακομίζοντας σε αυτό το σπίτι, η βιβλιοθήκη που τα προηγούμενα χρόνια εξυπηρετούσε πρακτικά και διακοσμητικά τώρα δε μου άρεσε. Όπου και αν την τοποθετούσα δεν ταίριαζε, δεν της πήγαινε κανένα διακοσμητικό, δεν την ήθελα μάλλον;;;
Τα περισσότερα βιβλία με ένα μαγικό τρόπο χώρεσαν στις υπόλοιπες βιβλιοθήκες (σκέψου ούτε αυτά δεν την ήθελαν) και αυτή κατέληξε 'ακουμπιστήρι' για ότι περίσσευε, το χειρότερο μου δηλαδή.

- Την έβαλα στην είσοδο με το καφέ τοίχο στο background και έδειχνε πιο χάλια από τα χάλια που ήδη είχε ύστερα από τόσα χρόνια και τέτοια χρήση.
- Δοκιμάζω κάτω από τη σκάλα που είναι άσπρος ο τοίχος και έμοιαζε σαν να μπήκε εκεί επειδή δεν υπήρχε κάπου αλλού χώρο - άσχετη.
- Πιστεύοντας πως τώρα έχω κατεβάσει τη φοβερή ιδέα -που γιατί δεν το σκέφτηκα νωρίτερα - τη πάω στην μέση του καθιστικού σαν διαχωριστικό μεταξύ κουζίνας και σαλονιού, αλλάζοντας θέση στους καναπέδες για να χωρέσει. Άβολο. Οι καναπέδες είχα τεράστια απόσταση μεταξύ τους και αν ήθελες να πιάσεις για παράδειγμα φιστίκια από το τραπεζάκι (που ήταν κοντά στο μεγάλο καναπέ) έπρεπε ο άλλος να σου τα πετάει και εσύ να περιμένεις με ανοιχτό το στόμα!

Ήθελα να ήξερα ποιος το σκέφτηκε αυτό.. είπα κάνοντας την ανήξερη.
decorating-a-bookcase
Μου πέρασε από το μυαλό να την ανεβάσω επάνω σε κάποιο δωμάτιο όμως θα άδειαζε πολύ ο χώρος και το κυριότερο που θα έβαζα τόσα στολίδια τα Χριστούγεννα..
Το κακό ήταν πως το σκέφτηκε και το έτερον ήμισυ όπου η απάντηση μου μάλλον που δε του άρεσε οπότε όμορφα και πολιτισμένα παραιτήθηκε από το πήγαινε έλα των επίπλων, πήγε και έκατσε στο καναπέ και μου πέταξε ένα κάνε ότι θες μόνο μη με ζαλίζεις άλλο!
Άντε λέω τώρα να του πεις σήκω να βάλω τους καναπέδες όπως ήταν. Δε τόλμησα εννοείται και περίμενα να σηκωθεί.. Λέω τι στο καλό δε θα διψάσει! Μάλλον που διάβασε τι σκέψη μου και μου λέει γελώντας δε πρόκειται να σηκωθώ ούτε για νερό, του απάντησα και εγώ πως από μένα πάντως μην περιμένεις σταγόνα!

chalk-paint-on-a-bookcase
Όλα αυτά τα μοιραζόμουν με τον μοναδικό άνθρωπο που με νιώθει σε τέτοια θέματα, τη Χριστίνα. Άσχετο αλλά από τα καλύτερα πράγματα που έφερε το blogging είναι η φιλία μου μαζί της.

Μου λέει λοιπόν, δεν την βάφεις να τελειώνουμε. Πάει με βαρέθηκε και αυτή σκέφτηκα!
Οοοο ποιος κάθεται να τρίβει.. Λέω εγώ ακόμα πιο βαριεστημένα.
Με chalk paint για να μη τρίβεις.
Are you serious my dear που θα βρω τέτοιο πράγμα στη Κύπρο;
Βρες ανθρακικό ασβέστιο και φτιάξε μόνη σου τη μπογιά.
Οκ λέω πιο εύκολο ακούγεται.
Να γυρίζω τα φαρμακεία να ρωτάω και να μην καταλαβαίνουν τι θέλω και να τη παίρνω τηλέφωνο.
-Είσαι σίγουρη πως το λένε έτσι;

Εκείνη βέβαια ήταν σίγουρη γιατί στο δικό της blog είχα δει πρώτη φορά την Ελληνική version της chalk paint, έχει βάψει το κόσμο όλο με αυτήν.
κερι-για-μπογιά-κιμωλίας
Οι ξένες χρησιμοποιούσαν γύψο και η αλήθεια είναι πως και εγώ για αυτό πήγαινα όμως μου είπε δε θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα, θα πήζει γρήγορα και δε θα προλαβαίνεις να το δουλέψεις. Καλά λέω άφησε το θα το ψάξω όταν έρθω Ελλάδα.
Είναι όμως να μην της μπει κάτι στο κεφάλι.. Δεν της το βγάζεις λέμε!

Μου στέλνει πακέτο τη chalk paint της Annie Sloan μαζί με το δικό της κερί και ένα κουτί ανθρακικό ασβέστιο για να φτιάξω δική μου. Χοροπηδούσα από τη χαρά μου!!

μπογιά-κιμωλίας-της-Annie-Sloan
Βρε πως αλλάζουν οι καιροί και η βιβλιοθήκη έχει γίνει το αγαπημένο μου κομμάτι μέσα στο σαλόνι χάρη στη φιλενάδα μου!  
  • Την έκανα καινούργια με δύο χέρια μπογιάς, σκέτη άσπρη χωρίς παλαίωση.
  • Δεν έκανα καμία προεργασία πήγα κατευθείαν από πάνω με το χρώμα.
  • Σε ένα κεσεδάκι την αραιώνεις με λίγο νεράκι και βάφεις δύο τέτοια έπιπλα σίγουρα.
  • Στο τέλος πέρασα το δικό της κερί για να σφραγίσει το αποτέλεσμα.
  • Η υφή της είναι τέλεια, λεία, παρόλο που φαίνεται ότι έχει δουλευτεί με πινέλο αν την δεις από κοντά.
  • Δε με δυσκόλεψε καθόλου το συγκεκριμένο έπιπλο απλά πρέπει να έχεις το νου σου να στεγνώσει το πρώτο χέρι προτού προχωρήσεις στο δεύτερο και να μη περνάς το πινέλο από τα σημεία που ήδη έχεις βάψεις γιατί τραβάει το χρώμα.
  • Την καθαρίζω με χαρτί κουζίνας και υγρό καθαρισμού. Δεν έχει πάθει τίποτα μόνο που θέλει προσοχή είναι να μην μείνει νερό για πολύ ώρα γιατί απορροφά και κάνει σημάδια.
chalk-paint-on-Ikea-bookcase

Στην αρχή βάφτηκε μόνο το γύρω γύρω αλλά τελικά αποφασίσαμε πως θα έδειχνε πιο ωραία αν βαφόταν και το μπροστινό μέρος. Και έτσι κατέληξε σε αυτό. 
Και πάλι ως δια μαγείας επέστρεψαν βιβλία στη μαύρη βιβλιοθήκη και εγώ έχασα όλο το κάτω μέρος! Στο Messieur άρεσε πολύ η αλλαγή όπως κατάλαβες και έκανε συμφωνία να πάρω το πάνω μέρος για να στολίζω και εκείνος το κάτω.

ikea-hack-expedit-bookcase
Στο τελευταίο ταξίδι στην Ελλάδα κουβάλησα μαζί μου 2 κιλά ανθρακικό ασβέστιο για τέτοιο κόλλημα σου μιλάω!! Βάφω τα πάντα πλέον με μπογιά κιμωλίας και μαζί τραγουδάω το τραγουδάκι του Μηλιώκα, κολόνια Givenchy ακόμα στα ποδάρια μου!! χαχαχα Γιατί έτσι όπως το πάω και εγώ με αυτή θα βάφομαι σε λίγο!

Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!








Σχόλια

  1. υπεροχη εγινε!καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έγινε απλά υπέροχη η βιβλιοθήκη σου!πραγματικά μας έχει λύσει τα χέρια η chalk paint!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα εγώ στο τέλος θα βάψω όλο το σπίτι με αυτή τη μπογιά!! Είναι εκπληκτική!!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια έγινε! Και εγώ στη φάση αυτή είμαι...ψάχνω το ανθρακικό ασβέστιο...χαχα!
    Καλή συνέχεια στα βαψίματα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το φαρμακείο Ελένη μου, πάρε όλα τα φαρμακεία στη σειρά κάπου θα το βρεις γιατι δε το έχουν όλοι.
      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Εντάξει, δεν μπορώ να πω: Σούπερ η βιβλιοθήκη και μπράβο και στο Χριστινάκι για την πολύτιμη βοήθειά της!
    Ειλικρινά όμως, δεν θα ήταν πιο... πιο.... (κοίτα να δεις που ξέμεινα από λέξεις!), πιο... ασυνήθιστο ας πω (κομψά!), να πετούσες τα φυστίκια και να τα περίμενε ο άλλος στον καναπέ με το στόμα ανοιχτό?!
    Ε, μου δίνεις την ιδέα, την κάνω εικόνα και μετά απλά μου λες πως με chalk paint όλα καλά! Ε, όχι, κυρία μου! Με προσγειώνεις ανώμαλα! (Πες τουλάχιστον στον σύζυγο να το γυρίσετε ένα βιντεάκι και μετά ξανατοποθετείς τα έπιπλα στη θέση τους!!!) Tί πράγματα είναι αυτά?
    :-p
    Χωρίς πλάκα, τέλειο το τελικό αποτέλεσμα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, παλαβιάρα!
    (Τί???? Εκτός από τις κρυάδες μου για τον γύψο, πρέπει να σε πειράζω και για το ανθρακικό ασβέστιο τώρα???? 'Ώχουουουου! Και δεν ήταν το φόρτε μου η χημεία, ρε γ@μwt0!!!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχα μόνο εσύ θα ρωτούσες για τα φιστίκια!!! χαχαχαχαχαχα Να λοιπόν που η chalk paint σε γλυτώνει και απο πιθανό πνιγμό με ξηρούς καρπούς!!! :p
      Γύψο και ανθρακικό ασβέστιο τα αγοράζω πλέον σε κιλά, πιο πολύ και από τη ζάχαρη και το αλεύρι που έχω στα ντουλάπια μου! χαχαχαχα
      Πολλά φιλιά κοριτσάρα!!

      Διαγραφή
  5. antonia linou17/6/16 16:04

    Υπεροχη! Εχω και εγω μισ βιβλιοθηκη που δεν μου αρεσει και σκεφτομαι να την βαψω
    Που θα βρω ομως μπογια κιμωλιας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Woodpicker Βουλής 41 στο κέντρο της Αθήνας θα βρείτε Chalk Paint της Annie Sloan

      Διαγραφή
    2. Αντωνία μου να όπως σου απάντησε και η κοπέλα έχει αυτό το μαγαζί. Αν δε μένεις Αθήνα υπάρχει και η επιλογή να τη φτιάξεις μόνη σου. Αν χρειαστείς κάτι μπορείς να μου στείλεις και e-mail. myhomemymemories@gmail.com

      Διαγραφή
  6. Εντάξει κλαίω με την αφήγηση.... κοίτα φιλενάδα δεν σε βαρέθηκα που η βιβλιοθήκη πηγαινοερχόταν Λεμεσό - Λευκωσία - Πάφο και τούμπαλιν για να σε βοηθήσω το έκανα γιατί είχα καταλάβει από την αρχή ότι ήθελες να την βάψεις!!!!
    Έγινε τέλεια στο είχα πει άλλωστε μόλις την είδα και αφού αρέσει και στον Κύριο του σπιτιού η επιτυχία είναι διπλή!!!!

    Φιλάκια πολλά από την καιόμενη (λόγω ζέστης) Σχοινούσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα τι να πεις και εσύ τώρα... Εσύ ακούς όλο το μπλα μπλα και ο Κύριος την γκρίνια να μετακομίζουμε τα έπιπλα πέρα δώθε!!
      Του άρεσε και μου έβαλε και βιβλία πάλι! Πάει ο στολισμός των γιορτών! χαχαχα
      Ευχαριστώωωωωωωωωωω

      Διαγραφή
  7. Έγινε τέλεια!Η κιμωλομπογιά ειναι το κατι άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που είσαι.. η ξανθιά εγώ.. που σκέφτηκα να τρίψω κιμωλία.. χαχαχαχα
      Ε μα θα έσκαγα αν δεν την δοκίμαζα!!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη !!!!!!!! Μπράβο και στην φίλη σου!!!! Υπέροχη η είσοδος του σπιτιού σου!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ανθή μου!! Να είσαι καλά!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Απίθανη η αλλαγή της βιβλιοθήκης σου.
    Πολύ γέλασα με την περιγραφή σου, κάπως έτσι περνάμε όλες σε κάθε επεισόδιο μεταμόρφωσης, που θα μπορούσε κάλλιστα να είναι κι επεισόδιο κωμικής σειράς.
    Καταπληκτικό το αποτέλεσμα με τα χρώματα κιμωλίας, το διαπίστωσα κι εγώ με την τραπεζαρία.
    Καλή συνέχεια.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου ίσως να πρέπει να μαζευτούμε να το κάνουμε σήριαλ!! Θα έχουμε πολύ πλάκα!! Τη τραπεζαρία την είδα και μου άρεσε και είναι τόσο ωραίο που μετά από χρόνια θα πάρει και πάλι ζωή!! Μόνο για αυτό η μπογιά τα αξίζει!!!

      Διαγραφή
  10. Τελεια .....πολυ ομορφο εγινε η βιβλιοθηκη !!!
    είναι να μη αρχίσεις με την κιμωλομπογια ..καλή συνεχεία !!!
    καλο Σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου αυτό είναι αλήθεια.. άμα αρχίσεις να βάφεις ένα έπιπλο.. ψάχνεις το επόμενο!! Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  11. Ονειρο έγινε! Μπράβο σου για την υλοποίηση και στη Χριστίνα για την ιδέα και τη χορηγία! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ναι έγινε τέλεια και με χαρακτήρα! Και μου βάζεις ιδέες γιατί τώρα τελευταία έχω πάρει φόρα και τα βάφω όλα με μπογιά μαυροπίνανα. Λες να ήρθε η σειρά της βιβλιοθήκης που έχω από τα ΙΚΕΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα μετά τη μπογιά μαυροπίνακα θα περάσεις στη μπογιά κιμωλίας? :D Καλό!!
      Εγώ πάντως την είχα βαρεθεί, είχε χαλάσει και σε κάποια σημεία οπότε ένα Lifting το ήθελε. Έφταιγε και ο τοίχος βέβαια.. χαχαχα Τραβάτε με και ας κλαίω!! ;)

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα. Έχω ακριβώς την ίδια βιβλιοθήκη, ενθύμιο από το παιδικό γραφείο του υιού μου. Τώρα βλέπετε είναι έφηβος και ένας μαύρος τοίχος με ΤΙΠΟΤΑ είναι το ανώτατο επίπεδο της "στυλιστικής" του αναζήτησης !!! Στο χρωματοπωλείο της γειτονιάς και όπου αλλού έχω ρωτήσει, ακόμα και στο ίδιο το ΙΚΕΑ, μου αναφέρουν ότι δεν είναι δυνατόν να βαφτεί το συγκεκριμένο υλικό. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω επιχειρήσει να βάψω τίποτα άλλο στο παρελθόν,δεν αγαπώ και το τρίψιμο, αλλά έχω πεισμώσει τόσο ....... Θα μου αναφέρετε παρακαλώ, αν δεν είναι κόπος, τι χρειάζομαι, που προμηθεύομαι και πως ακριβώς γίνεται η εφαρμογή ; Καταλάβατε βέβαια ότι είμαι τελείως αδαής ( το λέω κομψά για να μη χρησιμοποιήσω τη λέξη "άσχετη"!!! Πόσο δύσκολο όμως μπορεί να είναι?) Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολύ εύκολο και μην σας αγχώνει. Η συγκεκριμένη βιβλιοθήκη βάφεται κατευθείαν χωρίς να χρειάζεται τρίψιμο και μάλιστα το χρώμα 'πιάνει' αμέσως. Μιλάω όμως για την συγκεκριμένη μπογιά, Chalk paint της Annie Sloan στα ελληνικά Μπογιά κιμωλίας. Εγώ την πέρασα δύο χέρια και είχα αυτό το αποτέλεσμα αφήνοντας όμως την πρώτη στρώση να στεγνώσει καλά προτού προχωρήσω στην επόμενη. Κατά τη διάρκεια του βαψίματος δεν ξαναπερνούσα το πινέλο απο τα σημεία που είχα ήδη βάψει γιατι διαφορετικά μου τραβούσε το χρώμα και έκανε κενά.
      Αν είστε στην Αθήνα η συγκεκριμένη εταιρία που βρίσκεται στο κέντρο έχει τα χρώματα http://www.wood-picker.com/ Αν είστε εκτός και δεν την βρίσκετε στη περιοχή σας υπάρχει η λύση να τη φτιάξετε μόνη σας. Θα προμηθευτείτε Ανθρακικό ασβέστιο απο το φαρμακείο (δεν το έχουν όλα θέλει λίγο ψάξιμο εγώ όμως απο εκεί βρήκα) ή απο κάποια χρωματοπωλεία αλλά πάλι θέλει ψάξιμο γιατι δε το γνωρίζουν πολλοί και μπογιά που βάφουμε τους τοίχους. Θα αναμίξετε ένα ποτηράκι του καφέ ανθρακικό ασβέστιο με λίγο νεράκι ίσα για να λιώσει και να γίνει μία κρέμα κάπως πηχτή. Κατόπιν θα το ρίξετε σε ένα λίτρο χρώμα της επιλογής σας και θα το ανακατέψετε καλά να μην έχει σβόλους. Δε πρέπει να είναι νερουλό αλλά ούτε και πολύ πηχτό γιατί δε θα απλωθεί σωστά οπότε όπου χρειάζεται προσθετέ λίγο νερό ή λίγο σκόνη (ανθρακικό ασβέστιο) και με το πινέλο ξεκινάτε να βάφεται. Κάντε μία δοκιμή σε ένα εσωτερικό ράφι ώστε να δείτε πως εφαρμόζει και διορθώνεται τις αναλογίες αν χρειαστεί. Το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι να πρέπει να περαστεί και τρίτο χέρι αν κάνει κενά, πάντα όμως να στεγνώνει πριν το επόμενο βάψιμο. Την κλείνετε καλά σε ένα κεσεδάκι γιαουρτιού (1 λιτρου) και όταν ξανα πάτε να τη χρησιμοποιήσετε την αραιώνεται με ελάχιστο νερό γιατί πήζει. Στο τέλος με ένα νωπό πανάκι περνάτε κερί που θα βρείτε σε οποιοδήποτε μαγαζί με χρώματα για να σφραγίσει το αποτέλεσμα. Αν χρειαστεί να αφαιρέσετε κάποια λάθος πινελιά το κάνετε αμέσως με βρεγμένο vettex, έχει αυτό το καλό!! Όταν ξεκίνησα και εγώ δεν είχα ιδέα ήταν η πρώτη μου απόπειρα. Οτι χρειαστείτε στη διάθεση σας. Μπορείτε να μου στείλετε μήνυμα και στο Facebook αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα για να σας απαντήσω άμεσα. Καλή επιτυχία!! :) Ελεάνα

      Διαγραφή
  14. παρα πολύ καλη ιδεα η συγκεκριμενη βαφη! εχω κι εγω την ιδια βιβλιοθηκη σε πρασινο και σιγουρα καποια στιγμη θα βαρεθω το χρώμΑ! ευχαριστουμε πολυ για την ιδεα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ παρόλο που την επέλεξα μαύρη για να μην τη βαρεθώ και καλά.. τη βαρέθηκα και δεν ήθελα ούτε να την βλέπω οπότε μία λύση υπήρχε για να μην πεταχτεί! ;)

      Διαγραφή
  15. Πάρα πολύ ωραία έγινε!! Μου αρέσει πολύ κι εμένα η συγκεκριμένη μπογιά, δεν έχω πειραματιστεί όμως ακόμη!! Σούπερ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τέλεια αυτή η μπογιά!! Ασε που τα βάφει όλα ;) και γρήγορα, την είχα τελειώσει μέσα σε μία μέρα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Εγώ πάλι έχω την λίγο πιο μεγάλη βιβλιοθήκη από ikea αλλά σε λευκό χρώμα χαχαχα! Σαν το χειροποίητο δεν υπάρχει όμως και αυτά τα νερά του πινέλου πρέπει να δίνουν ένα πιο shabby αποτέλεσμα! Γεια στα χέρια σου Ελεάνα μου και ταίριαξε και τέλεια στον σοκολατί τοίχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αυτή την είχα όταν ήμουν Ελλάδα!! Γενικά περνάω φάσεις.. ενώ μου αρέσει το μαύρο με έπιασε μανία με το άσπρο. Κατερίνα ενώ φαίνονται τα νερά του πινέλου δε δείχνει shabby, είναι αρκετά μοντέρνο το αποτέλεσμα!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος21/6/16 09:55

    Πόσο γέλασα με την αφήγηση. Το αποτέλεσμα πάντως ήταν εξαιρετικό και πραγματικά έδωσε άλλη νότα στον χώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς να δεις που τα ζούμε Μαρίνα μου!! :))) Γελάμε μετά.. πιο πριν είμαστε σοβαροί για να πείσουμε ο ένας τον άλλον!! χαχαχα

      Διαγραφή
  18. Εγώ δεν έχω κάνει ακόμα τίποτα με τέτοια μπογιά!Βρε λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκίνα Δέσποινα!! Είναι κολλητικό όμως.. πρόσεχε! Απομάκρυνε ότι άλλα έπιπλα έχεις γιατί ο πειρασμός να τα βάψεις όλα είναι μεγάλος!! :)

      Διαγραφή
  19. Τελεια έγινε! Είναι να μη σου μπει κάτι στο μυαλό Ελεάνα μου! Κι όταν συνεργαστείς και με την Χριστίνα, το αποτέλεσμα είναι το λιγότερο φανταστικό! Πολλά φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωτήρια μου δε καταλαβαίνω γιατί το λες αυτό.. εγώ είμαι πολύ διαλλακτικός άνθρωπος.. Ακούω και τους άλλους και στο τέλος κάνω πράξη τη δική μου!! χαχαχαχαχαχαχα Ενθουσιάζομαι εύκολα και αν δε το κάνω θα σκάσω!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  20. Τέλεια η βιβλιοθήκη και τώρα ξέρεις άμα την βαρεθεις, χρώμα κιμωλίας και ξανά μανά απο την αρχή .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το φοβάμαι Κατερίνα μου.. Πότε θα μου την δώσει και θα τρέχω να την αλλάζω πάλι!! :D :D Πάλι καλά που βάφεται και εύκολα!!

      Διαγραφή
  21. Κοίτα να δεις που πάθαμε όλοι μια παράκρουση με αυτές τις μπογιές!!!Εγώ κρατιέμαι με νύχια και με δόντια να μη βάψω ένα γυάλινο τραπεζάκι που μισώ από τη μέρα που το αγόρασα!!Η δική σου βιβλιοθήκη πάντως έγινε όνειρο και είμαι σίγουρη πως θα μείνει δίπλα σου για πολύ πολύ καιρό ακόμα!!!Καλά βαψίματα my dear!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κική μου!! Για το γυάλινο σου έχω καλύτερη λύση.. να βάλεις απο κάτω σχέδιο και να φαίνεται σαν ντεκουπαζ ανάποδο!! ;) Μην νομίζεις και εγώ με το ζόρι κρατιέμαι να μην βάψω όλα τα έπιπλα!!

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφη έγινε
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ELEANA ΜΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΗ ΧΑΡΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ.
    Τώρα που έμαθες αν την αλλάζεις,ξέρεις εσύ ;)
    Οντως έγινε πανέμορφη και πράγματι τα χρώματα κιμωλίας έχουν σώσει κόσμο και έχουν γλυτώσει τα χεράκια μας απο το τρίψιμο και η τσέπη μας απο την οικονομική αιμορραγία για αστάρια και ακρυλικά.
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου έχεις απόλυτο δίκιο! Δε ξέρω αν θα το έκανα αν έπρεπε να τρίβω δύο μέρες και μου κόστιζε περισσότερο από ότι να αγόραζα καινούργιο!! ;)
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  24. Αυτη η μπογιά σώζει ζωές Ελεανα. Και εγω βάφω τα πάντα με αυτό. Ούτε εγω που μένω στην επαρχία το βρίσκω αλλά ζήτησα απο το σύζυγο να μου φέρει από το εξωτερικό. Και τώρα το παίρνω από την αντιπροσωπία τις DecoArt.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου εγώ χρειάζομαι πολύ μπογιά από την στιγμή που βάφω μεγάλα έπιπλα και δε ξέρω αν με συμφέρουν πιο μικρές συσκευασίες! Πάντως μας έχει σώσει αυτή η μπογιά αφού μπορούμε να ανανεώσουμε τα πάντα!!

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος13/7/16 19:09

    Μπράβο, εξαιρετικό το αποτέλεσμα!
    *Συγχαρητήρια για το πολύ ωράιο blog*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλέ πού ήμουν εγώ κι έχω χάσει τόσες αναρτήσεις σου???
    Τέλεια η μεταμόρφωση της βιβλιοθήκης!!!!'Ετσι μπράβο...ότι δεν μας αρέσει το αλλάζουμε με χρώμα κιμωλίας! Διάβασα και για τα 'κολλαρισμένα' σου πετσετάκια και σεμεδάκια! Υπέροχα έγιναν!!! Θα δοκιμάσω κι εγώ να φτιάξω!
    Φιλιά και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ωωωω, η βιβλιοθήκη έγινε αγνώριστη! Μου αρέσει πάρα πάρα πολύ και δένει φοβερά με την κορνίζα από πάνω! Και που να έρθουν και τα Χριστούγεννα να τη στολίσεις κατάλληλα! Μπράβο Ελεάνα μου αλλά μπράβο και στη Χριστίνα που έβαλε την ιδέα και το χρώμα! Φιλάκια πολλααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τέλεια η βιβλιοθήκη Ελεάνα!!!Είναι κόλλημα το βάψιμο!!!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ ωραία η μεταμόρφωση! Έχω κι εγώ την ίδια αλλά σε μονή οπότε δεν θα ταίριαζε να την ξαπλώσω αλλιώς...
    kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου, αλλά δεν κατάλαβα, αν πάρω την chalk paint, χρειάζομαι και το ανθρακικό ασβέστιο για κάποιον άλλο λόγο, δεν αρκεί αυτή από μόνη της;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου