Κακτάκια από πηλό!

Δεν είναι η πρώτη φορά που πιάνω να ασχοληθώ με το πηλό, είναι όμως η πρώτη φορά που κόλλησα άσκημα μαζί του και έφτασα να αγοράζω τα πακέτα τρία τρία!!  Η κολόνα του σπιτιού τα έχει δει όλα πια, μία ο γύψος μία ο πηλός, παρόλα αυτά την απορία την είχε στο τι θέλω τόσα πακέτα.. Θα φτιάξω πήλινα ήταν η θρασύτατη απάντηση του καλλιτέχνη wannabe!

Τώρα όποιος παίρνει τηλέφωνο και ρωτάει τι κάνω των ακούω που τους λέει, είναι πάνω και κάνει τον καλλιτέχνη!! χαχαχα Είπε βέβαια και το κορυφαίο, αν είναι με τρία πακέτα πηλό να έχω την ησυχία μου στο σπίτι - χαλάλι σου! Και εννοείται πως συμφώνησα You buy pilo - you buy my silence γιατί όπως καταλαβαίνεις εξαφανίζομαι για ώρες και κλείνομαι μέσα στο δωμάτιο.

Και ξεκίνησα να πλάθω πηλινάκια με τα δύο χεράκια ώσπου βγήκαν τα κακτάκια!!!

phlinos-kaktos
Το έκανα και αυτό.. Μη ρωτήσεις πως μου ήρθε. Δε ξέρω! Ή μάλλον μπορεί και να ξέρω.

Πρώτον, τη τύχη μου με τα λουλούδια την έχω δοκιμάσει, δε μένει ούτε φύλλο ζωντανό. Τι μου έμενε λοιπόν;; Τα ψεύτικα. Επειδή όμως τα ψεύτικα τα πλαστικά δε τα συμπαθώ ιδιαίτερα σειρά είχαν τα πήλινα. Τι μπορεί να πάει στραβά;; Άντε το πολύ πολύ να σπάσουν! Μικρό το κακό και όχι δεν τα έσπασα.. υπάρχουν ακόμα! :))

Δεύτερον, ένας πολύ ταλαντούχος Αμερικανός blogger (link θα βρεις παρακάτω) έφτιαξε κάκτους από πηλό - γενικά αυτός ο άνθρωπος φτιάχνει ωραία πράγματα και σχεδιάζει και το blog του πολύ όμορφα τις γιορτές! Τα κακτάκια του έδειχναν εύκολα και όμορφα και κάπως έτσι είπα να δοκιμάσω και εγώ!

phlina-kaktakia

Εντάξει δεν είναι ίδια αλλά είναι μία καλή προσπάθεια και αφού τα έβαψα και τα φωτογράφισα είπα φτου μου!! Μόνη μου τα θαυμάζω και μόνη μου τα φτύνω να μην τα ματιάσω!! χιχιχι
Η αλήθεια είναι πως το αποτέλεσμα για πρώτη φορά εμένα με ικανοποίησε και από ότι φάνηκε άρεσε και σε φίλους που τα είδαν σε ένα μέρος ακουμπισμένα έτοιμα για φωτογραφία. Μάλιστα την επόμενη μέρα η κουμπάρα μου, μου έφερε ένα αληθινό φυτό δωράκι γιατί ήταν σίγουρη πως θα ταίριαζε με τα πήλινα μου παρέα και βέβαια μπήκε και αυτό στη φωτογράφιση!!

mikra-kaktakia

Η διαδικασία που ακολούθησα ήταν η ίδια με αυτή του Αμερικάνικου blog Inspire by Charm εκτός από μικρές διαφορές στα λουλουδάκια. Στο στρογγυλό κάκτο τα αγκάθια του τα έφτιαξα με οδοντογλυφίδες που έβαψα κίτρινες και στα άλλα δύο χρησιμοποίησα αποξηραμένα φύλλα βουκαμβίλιας για το φούξια και για το κόκκινο χαρτί περιτυλίγματος - tissue paper - από τα Jumbo. Το χαρτί περιτυλίγματος δεν είναι το ίδιο υλικό με την κόλλα περιτυλίγματος, μοιάζει περισσότερο με το γκοφρέ χαρτί.

clay-cactus

βουκαμβιλια-πανω-σε-κακτο

Με οδοντογλυφίδα χάραξα τον κάκτο που ήθελα να έχει σαγρέ όψη και στο στρογγυλό για να δημιουργήσω τα βαθουλώματα έβαλα το ειδικό εργαλείο του πηλού, εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο λεπτό μολύβι.
Το βάψιμο δεν έχει κανόνες, έπαιζα με τα χρώματα και έφτιαχνα την απόχρωση που ήθελα.


Είμαι ενθουσιασμένη και ψάχνω να δω που θα τα στολίσω με το που ανοίξει ο καιρός για τα καλά και φορέσουμε τα ανοιξιάτικα στο σπίτι.

Καλό μήνα να έχουμε!!

Σχόλια

  1. πρώτη φορά βλέπω μία τέτοια κατασκευή και οφείλω να πω ότι με ενθουσίασε! Με τον πηλό εγώ προσωπικά δεν τα πάω καλά, ίσως το χεράκι μου είναι λίγο καταστροφικό. Τα χάρηκα πολύ σε εσένα και τι ωραία να γέμιζες μία μεγάλη πήλινη γλάστρα με ανοιχτόχρωμο χώμα και να τα έβαζε μέσα μαζί με κάποιες πέτρες! Ίσως και κάποιο γλυπτό και να κάνεις σκηνικό τύπου ανασκαφή δίπλα στους κάκτους! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις πολλές ιδέες και πρέπει να κρατάω σημειώσεις Μαίρη μου! :)) Για να σου πω την αλήθεια ψαχνόμουν τι να τα κάνω και που ακριβώς να τα διακοσμήσω και ήμουν και μεταξύ του έξω ή μέσα.. Σε ευχαριστώ! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. To έκανες πάλι το θαύμα σου φιλενάδα! Εξαιρετικοί οι κάκτοι σου και σίγουρα αν τους έβλεπε ο φίλος Αμερικανός blogger θα συμφωνούσε μαζί μου. Επίσης θα συμφωνήσω κι εγώ με την Μαίρη πως θα μου άρεσε μία σύνθεση με τους κάκτους σε μία πήλινη γλάστρα. Εύγε Ελεάννα μου και μπράβο και στον Νεκ που επέλεξε την ησυχία του αγοράζοντας σου 3 πακέτα πηλό γιατί θα έχουμε πολλά να δούμε! Πολλά φιλιά και περιμένω την συνέχεια που προβλέπεται εξαιρετική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάνε τα πρώτα τρία πακέτα και ένα τέταρτο που είχα κάπου ξεχασμένο και αυτό τέλειωσε! Σε λίγο θα πέφτω να κοιμάμαι πάνω στο πηλό! :p Ναι εσύ να περιμένεις να τα δεις γιατί θα είναι έκπληξη.. δε τα έχεις ξαναδεί πουθενά!! αχαχαχα Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Ωωω τι πρωτότυπη ιδέα είναι αυτή Ελεάνα μου! Πολύ ωραίους τους εφτιαξες! Να πω την αλήθεια κι εγω τα λουλούδια τα μαραινω! Βρε μπας και το ρίξω κι εγω στον πηλό?? Χαχα! Πολλά φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωτηρία είναι η μόνη λύση νομίζω γιατί έχω αρχίσει να τα λυπάμαι τα αληθινά κάθε φορά που τα βλέπω να μαραίνονται!! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Ελεανα, Αυτά τα κακτακια ειναι τόσο γλυκά! Τι να πω, καταπληκτικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. You buy pilo - you buy my silence
    αχαχαχα! Έλιωσα!
    Πανέμορφα κοριτσάρα μου!
    Τον πηλό σαν υλικό τον έχω μεταθέσει από Μάη και μετά που θα τελειώσουν οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις έξω από το σπίτι και θα επιστρέψω πάλι στο εργαστήρι μου ( μετράω από τώρα τις μέρες σαν φυλακισμένος!)
    Πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι Αριστέα άμα με αφήσεις εκεί στο δωμάτιο θα κοιμάμαι - αν κοιμάμαι δηλαδή- το έχω πάρει πατριωτικά το θέμα!! :))) Εγώ είχα ασχοληθεί και παλιότερα αλλά τέτοιο κόλλημα.. δεν είχα πάθει! Πάντως ξεφεύγει το μυαλό με το φτιάξιμο! Πολλά φιλιά και γρήγορα πίσω να δημιουργήσεις!! ;)

      Διαγραφή
  6. Μου άρεσαν πολύ τα κακτάκια σου!Στο εξωτερικό ήταν τρελή μόδα για ένα διάστημα και απορούσα πώς δεν είχε έρθει εδώ, έβλεπα πάρτι με θέμα τον κάκτο κατασκευές τα πάντα!Αλλά τέτοια πήλινα κακτάκια δεν είχα δει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το κάκτο δεν είχα και τις καλύτερες σχέσεις και αυτά τα είχα δει πολύ καιρό αλλά δε το αποφάσιζα. Σε αυτό που λες έχεις δίκιο, ήταν πολύ της μόδας αλλά εμείς στην Ελλάδα δε κάνουμε τόσο θεματικά για τα δικά μας πάρτυ.

      Διαγραφή
  7. Ε, συγνώμη! Τα δικά σου κακτάκια είναι πιο όμορφα από του τύπου στο link! Έχουν και την τσαχπινιά με τα λουλουδάκια! Έλα τώρα! Ζωγράφισες, λέμε!
    Πάντως εγώ έχω καιρό να ζωγραφίσω πηλό. Συνήθως βάζω το χρώμα την ώρα που τον πλάθω. (Στα κακτάκια δεν θα ταίριαζε κάτι τέτοιο, θα τα έκανε σε παλ αποχρώσεις...)
    Μπράβο, καλλιτέχνη μου! Άσε τον άντρα σου να λέει!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! Καλό μήνα! (Γεμάτο με γύψινες,πήλινες και ό,τι άλλες δημιουργίες θέλεις!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λουλούδια στη Κυρία από μένα!!! χαχαχαχαχα Πες και άλλα πες και άλλα!!! χαχαχαχα Η αλήθεια είναι πως οι κάκτοι θέλουν λίγο πιο έντονο χρωματάκι ;)
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκό κορίτσι!! Φιλιααα!! :* :*

      Διαγραφή
  8. Πάντα αγαπητά τα κακτάκια, απ' ότι υλικό κι αν είναι!
    Πολύ ωραία έγιναν και τα δικά σου!! Σίγουρα θα δώσουν χρώμα και τσαχπινιά στον διάκοσμο του σπιτιού σου!
    Καλό μήνα και...καλή συνέχεια με τον πηλό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου εγώ δε συμπαθούσα τους κάκτους όλα αυτά τα χρόνια και μετά τα πήλινα την είδα αλλιώς!! :)) Ακόμα δεν έχω αποφασίσει που θα τα διακοσμήσω περιμένω να φτιάξει ο καιρός και να δω που θα ταιριάξουν! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Ο πηλός είναι μεγάλος εθισμός,μπορείς να φτιάξεις τα πάντα!Τα κακτάκια σου είναι υπέροχα Ελεάνα,τα χρώματα,τα σχήματα,οι λεπτομέρειες!!Καλές επόμενες δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα σε μένα το λες;;; χαχαχαχα 4 πακέτα έφαγα και έπεται συνέχεια!!
      Σε ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  10. Καλά κάνεις και τα φτύνεις Ελεάννα, είναι όντως υπέροχα! Ο πηλός είναι φοβερό υλικό, μπορείς να κάνεις "παπάδες"...που λέει κι ο λαός! Συνέχισε να μας δίνεις ιδέες! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φτύνω Μαρία μου γιατι ικανή με έχω να μου φύγει από το χέρι με το που το έκανα και να σπάσει... Miss ατζούμπαλη 2015-2016!! Πραγματικά όμως κάνεις ότι θες με το πηλό, είναι τέλειο!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Βρήκε την ησυχία του ο άνθρωπος,χαχχαχα! Με τον πηλό δεν τα πήγα ποτέ καλά γι'αυτό και θαυμάζω όσους τα καταφέρνουν με αυτόν.Καλορίζικα τα νέα σου φυτάκια κι ας είναι imitation.Είναι χειροποίητα και μοναδικά.Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τελικά είναι θέμα εξάσκησης Αλέκα!! Όταν τελειώνω κάτι ούτε εγώ το πιστεύω για αυτό και το φτύνω!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  12. Παρά πολύ όμορφα όλα!
    Τι ωραία ιδέα αν τα βάλεις σε γλαστρακια δε θα τα ξεχωρίζει κάνεις από τα αληθινά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νένα μου σε ευχαριστώ πολύ!!
      Ψάχνω να δω σε τι γλαστράκια θα μπουν! ;)

      Διαγραφή
  13. Ελεάνα είναι πάρα πολύ χαριτωμένα! Το αποτέλεσμα είναι στυλάτο! Προτιμώ την δική σου εκδοχή γιατί είναι πιο "αρτίστικη" ;) άλλωστε το πιο αληθοφανές είναι κάπως προβλέψιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Άρη!! Ήταν μία πρώτη προσπάθεια για δεύτερη δε το βλέπω... :)) Ίσως λίγο με τα χρώματα να έπρεπε να είναι πιο ανοιχτά, αλλά και πάλι κάκτος είναι χιχιχι!!

      Διαγραφή
  14. Ελεάνα ,κάτι -κάτι μου θύμισες .....Που είναι η μαμά ,η ερώτηση , Η καλλιτέχνης !!!κλεισμένη στο δωμάτιο γι αυτό είναι ήσυχο το σπίτι , η απάντηση ....Τα κακτάκια έγιναν πανέμορφα ,τα φαντάζομαι στη σειρά σε κάποιο περβάζι παραθύρου η γύρω -γύρω από γλάστρες σε τραπέζι ! Πανέμορφα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου όλοι ίδιοι τελικά!!! χαχαχα Δυστυχώς δεν εχω εσωτερικό περβάζι στη κουζίνα αλλά θα ψάξω να βρω τρόπο να τα βάλω κάπου εκεί γιατί μου αρέσει όταν πλένω πιάτα να χαζεύω!!

      Διαγραφή
  15. Αν και τα κακτάκια ποτε δεν τα συμπαθούσα (ειχα πεσει πανω σε ενα μεγάλο, όταν ήμουν μικρή, και οτι αγκαθι υπηρχε είχε σφηνωθεί στο χέρι μου! Μαγεια! Απο τότε τα βλέπω και κατι με πιανει) ομολογουμένως παρα πολύ ομορφες οι κατασκευές σου!!!! Χαρούμενο σκ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου και εγώ δε τα συμπαθούσα, το τελευταίο διάστημα όμως έχω φάει ένα ελαφρύ κόλλημα! :)) Έρωτας αν και τσιμπάει λιγάκι!

      Διαγραφή
  16. Ελα ρε τι γλυκούλικα που είναι. Χρυσοχέρα!!! Παράθυρο με περβάζι έχεις?εκεί να τα βάλεις θα φαίνονται πολύ ωραία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω περβάζι αλλά είναι από την έξω μεριά της κουζίνας Νίκη μου δυστυχώς. Σκέφτηκα να χτίσω ένα :p Στην Αθήνα που είχα και στα δύο σπίτια μου αρέσε πάρα πολύ να το στολίζω με ότι μπορείς να φανταστείς!!

      Διαγραφή
  17. Άστην κολόνα του σπιτιού να λέει, τέλεια βγήκαν τα κακτάκια.Κι επειδή ούτε κι εγώ έχω τύχη με τα ζωντανά λέλουδα τα ζήλεψα πολύ. Βρε λες να το επιχειρήσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σκέφτομαι σοβαρά να φτιάξω ψεύτικα λουλουδια να τελειώνουμε!! χαχαχα όλο το παλεύω με τα αληθινά αλλά δε μου κάνουν την χάρη!

      Διαγραφή
  18. Στ΄αλήθεια υπέροχες όλες οι κατασκευές σου.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ τόσο πολύ Ντένη!!
      Ελπίζω να είστε καλά και να αντέχετε το κρύο!! :)

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφα τα κακτάκια σου! Αφού το χεις, πάρε όσα πακετα πηλό θες και δημιουργησε άφοβα!
    Καλό μας ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Αριάδνη!! :)) Ξανά πήρα πηλό!! χαχαχα Με έχει πιάσει αυτή την εποχή και δε λεω να ξεκολλήσω!! :))

      Διαγραφή
  20. Να μια ωραία ιδέα για δημιουργική απασχόληση στο σπίτι με τα παιδιά! Πηλό φυσικά έχουμε πάντα... Σούπερ έγιναν τα πήλινα κακτάκια σου Ελεάνα και χωρίς το φόβο μη μας τσιμπήσουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερία μου δε ξέρω για τα παιδιά πάντως εγώ κάθομαι πολύ ήσυχη και ασχολουμαι για αρκετή ώρα με το πηλό!! :)))

      Διαγραφή
  21. Καλά είναι τέλεια! Εντάξει το μόνο που μένει τώρα είναι ένα τέλειο ξύλινο "γλαστράκι" για να τα στολίσεις! Περιμένω να δω τι θα φτιάξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει που μου δίνεται πολλές ιδέες!!! ;) Δεν έχω αποφασίσεις ακόμα που θα το θα τα στολίσω Κατερίνα!! :))

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου