Φτιάχνω κλαδιά με βαμβάκι

Είναι μέσα Νοεμβρίου και χειμώνας πουθενά. Σε ενάμιση μήνα έχουμε γιορτές και ακόμα δεν έχω διάθεση για στολίσματα, γενικά δε βοηθάει κΙ το κλίμα που επικρατεί. Το Χριστουγεννιάτικο πνεύμα 'το έχω' από το καλοκαίρι, περιορίζεται όμως στα τραγούδια και σε κάποιες κατασκευές που ελπίζω να δείξω. Λέω ελπίζω γιατί όποτε πάω να ασχοληθώ με το blog κάτι συμβαίνει και στο τέλος δε γράφω λέξη και απλά ο υπολογιστής γεμίζει από έτοιμα φωτογραφημένα project.

cotton-branches
Ένα μήνα προσπαθώ να διακοσμήσω φθινοπωρινά το σπίτι, ούτε τα ανάκτορα τόση δουλειά!!
Μία ιδέα που βρήκα μου άρεσε και ήθελα πολύ να φτιάξω ήταν η κατασκευή κλαδιών με βαμβάκι. Υπήρχαν τρεις διαφορετικοί τρόποι εγώ όμως επέλεξα το πιο απλό, γρήγορο και με μηδέν κόστος αφού όλα τα υλικά υπήρχαν στο σπίτι.

kataskevi-me-kladia

  • Κομμάτια από κλαδιά που είχαν περισσέψει από το εναλλακτικό χριστουγεννιάτικο δεντράκι που είχα φτιάξει πέρυσι (αφού δεν πετάω τίποτα). 
  • Βαμβάκι.
  • Καφέ χαρτί συσκευασίας (αυτό που τυλίγουν τα γυάλινα δώρα) και αυτό φυλαγμένο σε κάποιο κουτί για όποτε μου χρειαστεί.
χειμωνιατικη-διακοσμηση


  • Αρχικά έκοψα με το ψαλίδι μικρά φιλαράκια από το καφέ χαρτί και έφτιαξα μπαλίτσες από το βαμβάκι.
  • Με το πιστόλι έβαζα λίγη κόλα στη μπάλα βαμβακιού και το ένωνα με το κλαδί.
  • Κατόπιν κολλούσα όσο πιο κοντά στο ξύλο γινόταν τέσσερα φιλαράκια στη κάθε μπάλα. Εντάξει κόλλησα και εγώ λίγο αλλά αυτό δε με σταμάτησε.
Ήταν έτοιμα σε λιγότερο από 20 λεπτά και πολύ μου στοίχισε που δεν με παίδεψε λίγο παραπάνω. 😁 Νόμιζα θα ασχοληθώ όλο το βράδυ με αυτό.

ανακύκλωση-μπουκαλιων

Και έφτασε η ώρα της διακόσμησης και δεν ταίριαζαν σε κανένα από τα γυάλινα βάζα που κυκλοφορούσαν στο σπίτι. No problemo! Για όλα υπάρχει λύση αν σκεφτείς ακόμα και τα πιο απίθανα αντικείμενα. Τα μπουκάλια που έβαψα με μπογιά μαυροπίνακα στην ανάρτηση μοντέρνα Χριστούγεννα  και που ευτυχώς δεν πέταξα, χρησιμοποιήθηκαν ως βάζα αυτή την φορά ώστε να φιλοξενήσουν την κατασκευή μου.
Αυτό θα πει ανακύκλωση! Να θες να τα πετάξεις και αυτά να είναι χρήσιμα!! 😜

μπογια-μαυροπίνακα

Κάπως έτσι μπήκαν στο πλάνο και τα γύψινα κηροπήγια και όλα μαζί πήραν θέση για φωτογράφιση πάνω στη βιβλιοθήκη στο δωμάτιο χειροτεχνίας, το οποίο περισσότερο θυμίζει εργαστήριο-αποθήκη αλλά αυτό είναι άλλη πονεμένη ιστορία. Μόνο αυτή η βιβλιοθήκη είναι τακτοποιημένη.

μοντερνα-διακοσμηση

Στα πλάγια υπάρχουν κάτι καμβάδες στολισμένοι και σε επόμενη ανάρτηση θα δεις έναν από αυτούς για να καταλάβεις πως δείχνει και όλο το σκηνικό πάνω στη βιβλιοθήκη.
Μέχρι να βρω την χαμένη μου διάθεση σε αφήνω με τα βαμβάκια μου!!

Σχόλια

  1. Είναι υπέροχα Ελεάννα! Μοιάζουν τόσο με αληθινά! Μου έδωσες ιδέα με τα μπουκάλια ανακύκλωσης και το χρώμα μαύρου πίνακα! Ευχαριστώ! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεετσιιι να μας μπαίνουν ιδέες και να φτιάχνουμε!! Μόνο εγώ θα ξεσηκώνομαι!! ;)
      Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία μου!

      Διαγραφή
  2. Πρωτότυπη και όμορφη ιδέα!!Μπράβο Ελεάννα!!!Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για όλους εμάς που δε μπορούμε να βρούμε αληθινά μπαμπάκια!! :)
      Φιλιά Ντίνα!

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσουν!!!!! Μα είναι υπέροχα, σαν αληθινά! Χαρίζουν ζεστασιά και ας μην είναι φουντωτα ή φορτωμένα!!! Το βαμβάκι με την απαλότητα του τα κάνει όλα! Μπράβο Ελεανάκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια Ίρις μου, δεν έχει τύχει να έχω δει αληθινό κλαδί βαμβακιού. Τα ψεύτικα πάντως μου άρεσαν και εμένα και φτιάχνουν λιτή μα ζεστή ατμόσφαιρα!

      Διαγραφή
  4. ομολογω οτι οταν ειδα αρχικα τη φωτο με τα κλαδια, νομιζα οτι ηταν αληθινα! μπραβο Ελεανα! απλα υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δείχνουν πολύ ωραία Ζήνα και από κοντά μοιάζουν αληθινά.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Ωραία ιδέα!!!! Κι η φωτογράφησή σου τα κάνει ακόμα πιο ιδιαίτερα και chic!
    Καλή συνέχεια, κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν και άκρως φθινοπωρινά δεν μένει παρά να πω ένα μεγάλο ωωωωωωωωω! Και σε μένα αληθινά φάνηκαν στην αρχή... υπάρχει κάτι τέτοιο στο πιντερεστ??? Ήθελα νάξερα εγώ ποιο πιντερεστ κοιτάω!
    Και οι καμβάδες τι είναι παρακαλώ οεο??? Γρήγορα... γρήγορα ανάρτηση! Πάντως τα κλαδιά μέσα στα μαύρα μπουκάλια φαντάζουν υπέροχα. Φιλούθκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από εδώ το έχεις.. από εκεί το έχεις.. έτοιμη να το μαρτυρήσεις είσαι.. :p χαχαχαχαχαχαχαχα
      Για το pinterest και τα λινκ αυτού δε θα το σχολιάσω.. είναι πονεμένη ιστορία και εγώ καμμένη από αυτό!! Φιλιάααα!!

      Διαγραφή
  7. Δεν παίζεσαι!
    Τόσο απλά υλικά ...τόσο όμορφα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια Αριστέα ούτε εγώ το πίστευα το αποτέλεσμα!! ;)
      Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  8. Τι να πω μαντάμ; Δεν αφήνεις τίποτα ανεκμετάλλευτο. Μικρή εκμεταλλεύτρια! :)) Φιλιά...βαμβακερά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχα τέλειο αυτό μικρή εκμεταλλεύτρια!!! Ατάκα of the day!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πόσο όμορφα είναι !!!!! Εξαιρετική ιδέα και ταιριάζουν και τέλεια με τα μπουκάλια !!!!!
    Καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου !!!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ράνια μου!! Έχουν ταιριάξει με την όλη διακόσμηση του δωματίου και χαίρομαι πολύ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. πω πω πέτυχες και τα χρώματά μου! Μαύρο και λευκό, έτσι είναι η σαλονοτραπεζαρίακουζίνα μου... ενιαίος χώρος με αυτά τα 2 χρώματα. Πήρα σπρέι και θα κάνω μία επιχείρηση και ο Θεός μαζί μου μη βάψω κανέναν τοίχο... Υπέροχο το κλαδί με το βαμβάκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχα Τι σπρέι πήρες?? τι ετοιμάζεσαι να βάψεις? Πάρε μία μεγάλη κούτα απο το σουπερ μαρκετ και βάζε εκεί μέσα ότι θες να ψεκάσεις και καλύτερα στο μπαλκόνι για αέρα! :) Περιμένω να δω τι βάφτηκε τελικά.. ;;; :)))

      Διαγραφή
  11. Συνήθως τα γεγονότα μας προλαβαίνουν Ελεάνα μου.Είτε ο καιρός δεν βοηθάει στη διάθεση μας ή κάτι άλλο μας απασχολεί ,το καλύτερο είναι να προσπαθείς για κάτι που θα σου δώσει χαρά.Αυτό θα το βρείς μέσα απο την δημιουργία και ταυτόχρονα θα αλλάξεις και την διακόσμηση σου,όπως αυτή η πολύ ωραία ιδέα με τα κλαδιά και το βαμβάκι την βρίσκω υπέροχη....τα φιλιά μου και την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Μαρία μου όλα τα άσκημα να τελειώσουν εδώ και να μπορέσουμε όλοι να χαμογελάσουμε χωρίς το φόβο τι μας ξημερώνει!!
      Το τελευταίο διάστημα δεν είχα καθόλου διάθεση.. μετά το πέσιμο αποσυντονίστηκα! :)
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Εντάξει! Με αποτελείωσες! Θέλω κι εγώώωώ! Εννοείται πως θα κολλήσω και θα καώ και από πάνω με το πιστόλι, αλλά το προσπαθήσω! Με ξεσήκωσες λέμε!
    (Και μόλις είδα και το περσινό εναλλακτικό σου δέντρο και ερωτεύθηκα ακόμα περισσότερο!)
    Μπράβο, βρε κορίτσι! Σούπερ η διακόσμηση και ασφαλώς αναμένουμε και τη συνέχεια!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ελπίζω το ποδαράκι να είναι καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι γλυκό μιλάς στην ανυπόμονη.. Είμαι ικανή να κολλήσω τα μπαμπάκια με τα ρούχα μου απο την βιασύνη!! χαχαχαχα με φαντάζεσαι???
      Δεν χτύπησα στο πόδι, η θλάση ήταν πίσω στη πλάτη μου χαμηλά. Μεγάαααλη επιτυχία! Ευτυχώς πέρασε αν και έκανε μία guest εμφάνιση πριν μερικές μέρες στα ξεκούδουνα!
      Πολλά πολλά φιλιά!!! :))

      Διαγραφή
  13. Αν δεν το έβλεπα θα επέμενα ότι πρόκειται για αληθινά! Τόσο τέλεια είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτική η δημιουργία σου!!!!!!! Τόσο που σκέφτομαι να την βάλω σε εφαρμογή για το σπίτι.....
    Συγχαρητήρια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη φτιάξε μπαμπάκια είναι καταπληκτικά, ζεσταίνουν το χώρο και ταιριάζουν στα περισσότερα στυλ διακόσμησης! Καλή επιτυχία!!

      Διαγραφή
  15. Πάρα πολυ όμορφα. Μου αρέσει πολυ ότι έβαψες τα κλαριά κόκκινα! Και τα μαύρα μπουκαλια ειναι υπέροχα! Και εγώ έτσι είμαι, δεν πετάω τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαίρη. Τελικά δεν έβαψα τα κλαδιά, βρήκα σε μία σακούλα κάποια κλαδιά που είχα μαζέψει πέρυσι και τα κόλλησα εκεί τελευταία στιγμή! Από το να μην πετάω τίποτα έχω μαζέψει δύο κούτες άχρηστα (προς το παρόν) πράγματα. Θα βγούμε εμείς να μπουν αυτά! :))

      Διαγραφή
  16. Παρά πολύ όμορφη κατασκευή Ελεάνα μου και πολύ γουστοζικα! Πολλά φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σωτηρία μου!! Είναι ωραία και από κοντά!! ;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Υπεροχο!!! Ερχομαι απο το παρτυ της Μαχης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δέσποινα μου!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  18. Κανένας Ελεάννα μου δεν έχει όρεξη με όσα συμβαίνουν αλλά κάτι πρέπει να κάνουμε γιατί Χριστούγεννα έρχονται , τι στο καλό..
    Σαν αληθινά είναι τα κλαδάκια σου , πράγματι απλά μα και εντυπωσιακά !!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Νικόλ αυτό λέμε και μεταξύ μας, Χριστούγεννα έρχονται και πρέπει να πάρουμε τα πάνω μας, να ξεφύγουμε λίγο, τα προβλήματα δυστυχώς δε σταματάνε!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα κλαδιά!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Καταπληκτικά έγιναν, Ελέανα μου!!! Τι δημιουργικότητα και φαντασία !!! Είχα δει αποξηραμένα κλαδιά με βαμβάκι στον στολισμό μιας βάπτισης πριν από λίγο καιρό και μου είχαν αρέσει πολύ σαν ιδέα για το σπίτι !!! Και τα δικά σου έγιναν υπέροχα και ταίριαξαν πολύ με τα μαύρα μπουκάλια!!! Πολλά μπράβο!!! Πολλά φιλιά !!! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ ωραία ιδέα για χειμωνιάτικη βάπτιση και πολύ προτώτυπη Ιώαννα!!
      Φέτος είπα να ξεφύγω από τα κουκουνάρια και το έριξα στα μπαμπάκια :)))
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  20. Καταπληκτικά έγιναν τα κλαριά, αλλά και το στήσιμο και η φωτογράφιση τα ανέδειξαν ακόμα περισσότερο!!!!! Καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνεις, και που είσαι έρχονται Χριστούγεννα ετοιμάσου!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου μέχρι τώρα λόγω της ζέστης δεν μου ερχόταν όρεξη για Χριστουγεννιάτικα, έχει κάτι μέρες όμως που έχω πάρει φόρα!! :)) Εσο έτοιμη! Ξύπνησε ο πρόσκοπος μέσα μου!! :)))
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Πολύ ωραία αν και τόσο απλή κατασκευή, δίνει άλλο στιλ στο σπίτι!Μπράβο,Ελεάνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα είναι πραγματικά απλή κατασκευή, μέχρι να ξεκινήσω είχα τελειώσει!!
      Εγώ διακόσμησα το craft room με αυτά και πραγματικά έδωσε άλλη χάρη σε εκείνο τον άσπρο τοίχο!

      Διαγραφή
  22. Αχ αυτός ο καιρός, που διάθεση για Χριστουγεννιάτικα στολίσματα. Ρεαλιστικότατα τα κλαδιά βαμβακιού μπράβο Ελεάνα μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε Ανθή μου γιατι αυτό σκεφτόμουν αρχές της εβδομάδας.. Θα μπει ο Δεκέμβρης και εγώ θα είμαι ακόμα στο κόσμο μου! χαχαχα Ευτυχώς ξύπνησα και ήρθα πίσω και έχω ξεκινήσει και φτιάχνω! Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Μια απο τα ίδια είμαστε όλοι Ελεάνα και ούτε ο καιρός βοηθάει ν αλλάξει λίγο η διάθεση,απλά όσο μπορούμε αντιστεκομαστε και οσο μπορούμε δημιουργούμε.
    Πολύ λιτή και όμορφη η διακόσμησή σου!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου εσύ είσαι παράδειγμα προς μίμηση στα Χριστουγεννιάτικα!!! :))
      Λατρεύω τις κατασκευές σου!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!

      Διαγραφή
  24. Με βαμβάκι;;;!!! Πολύ εντυπωσιακό το αποτέλεσμα αλλά και που το σκέφτηκες! Φιλιά Ελεάνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά δε το σκέφτηκα μόνη μου... χιχιχι με βοήθησε το pinterest που είναι η κακιά πληγή της ιστορίας!! :)) Μην δω κάτι και μου αρέσει... Πολλά φιλιά Ελευθερία μου!

      Διαγραφή
  25. Τέλεια είναι! Και με τα μαύρα μπουκάλια απίστευτος συνδυασμός! Μη νομίζεις και εδώ σχεδόν καλοκαίρι έχουμε από θερμοκρασίες και βροχή ούτε για πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τώρα εσύ πως θα λειτουργήσω εγώ με τέτοια ζέστη..;;; και εσύ ξέρεις πως με τα Χριστούγεννα έχω θέμα!! χαχαχα Κατερίνα και εδώ, τρεις μέρες τώρα μας απειλούν κάτι σύννεφα πως θα ρίξουν βροχή... και τελικά ούτε σταγόνα δε πέφτει! Μόνο το άγχος μου μένει να μαζέψω τα ρούχα! :p

      Διαγραφή
  26. Τέλεια έγιναν!!!!! Μου έδωσες ιδέα!!!!! Τα υπόλοιπα κιλά του γύψου τι κάνουν;;;;;; χαχαχα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα καλά είναι... με κοιτάνε.. τα κοιτάω.. Κάτι ακόμα έφτιαξα αλλά δε πρόλαβα να σας το δείξω!! ;) Μα δε με αφήνουν να κάτσω και σπίτι καθόλου! :)))
      φιλιάαα!!

      Διαγραφή
  27. Καλά, τα κλαδιά με το βαμβάκι τα πέρασα για αληθινά Ελεάνα μου!! Μπράβο!! Αν δεν το έγραφες ούτε που θα το καταλάβαινα. Δείχνουν απλά τέλεια μέσα στα μαύρα μπουκάλια!! Καταπληκτικός ο συνδυασμός με τα γύψινα κηροπήγια, τέλειες φωτογραφίες!! Όσο για τον καιρό και εδώ ζέστες έχουμε. Που θα πάει όμως, θα μας έρθουν και τα Χριστούγεννα. Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλάααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Θάλεια όταν τα τελείωσα δε το πίστευα πως μοιάζουν τόσο με αληθινά!! Και σκέψου πως στα φυλλαράκια έβαλα χαρτί, αν είχα βάλει κομμάτια απο ξερά φύλλα θα έδειχνε σαν πραγματικό βαμβάκι! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  28. Τί ωραία που είναι έτσι αφράτα και στρουμπουλά!!!
    Τέλεια ιδέα και πολύ ωραία εκτέλεση!
    Μπράβο!
    Κατερίνα-Μελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια είναι εκπληκτικά και μοιάζουν με αληθινά!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  29. Ωωωωωω!!! Καλά δεν υπάρχουν λόγια, πέρα που μοιάζουν σαν να τα έκοψες από τον κάμπο είναι και απόλυτα εναρμονισμένα με τα μαύρα μπουκάλια!!Φοβερή!!!Πάντως κι εγώ ακόμα παλεύω με τον καιρό του Φθινοπώρου και ανάρτηση δεν κατάφερα να βγάλω!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου